Діагностувальна робота

Про матеріал
Діагностувальна робота . Робота з мовними одиницями. "Прикметник. Дієслово Числівник. " 8 завдань закритого і відкритого типу. Усний твір Складання розповіді "Бережіть первоцвіти!" за віршем, опорними словами та поданим планом.
Перегляд файлу

 

 

Діагностувальна робота з української мови

«Робота з мовними одиницями. Усний твір»

3 клас

І. Робота з мовними одиницями «Прикметник. Числівник. Дієслово»
                             
1. Прочитай словосполучення. Білосніжний підсніжник. (1б.) Збережемо первоцвіти разом! » Вісник Кіровоградщини
У якому роді вжито прикметник у цьому словосполученні?
А у чоловічому           
Б у жіночому           
В у середньому
2. Обери рядок, в якому записано тільки дієслова. (1 б.)
А співак, співочий, співає
Б світить, гріє, огортає
В червоний, червоніє, квітне.
3. У якому рядку всі дієслова подано у майбутньому часі? ( 1б.)
А щебечуть, зеленіє, сяє
Б сяяв, зеленіла, щебетали
В зазеленіє, щебетатимуть, буде сяяти
4. Прочитай вірш. Визнач, скільки прикметників   у вірші. Відповідь запиши реченням.  (2 б.)                                                        
Синім джерельцем з білих снігів
веселий  струмочок задзюркотів.                      
Ранковою піснею день привітав,
зеленою стрічкою гай заквітчав.
Скрізь він розсипав квіти в долині,                                                                                    наче намисто, проліски сині.

___________________________________________________________________________________________

5. Подані словосполучення іменника з прикметником запиши у формі множини.  ( 3 б.)
Зелена стрічка-  ________________________________________________________________________
Синє джерельце -  _____________________________________________________________________
Перший пролісок - _______________________________________________________________________


6. Прочитай вірш. Випиши дієслова минулого часу. Добери до них форми теперішнього та майбутнього часу. (6 б.)

Какие опасности принесет ранняя и теплая весна - Российская газета

Первоцвіти України та їх фото. Первоцвіти, занесені до Червоної книгиЩе тиждень тому завірюха 
Ночами синіми мела. 
Хапав мороз дітей за вуха, 
А зараз вже весна прийшла!
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
7. Запиши прислів’я, розкриваючи дужки. (3 б.)
Весна ледачого (не) любить. ________________________________________________________________
________________________________________________________________
Хто у квітні (не) сіє, той у вересні (не) віє.
________________________________________________________________
________________________________________________________________
8. Утвори від дієслів, що означають незавершену дію, такі, що  означають завершену дію за допомогою префіксів (за-, роз-,  ви-). (3б.)

Квітне- _________________,

зеленіє - _________________,

росте -____________________ .

 

 

 

ІІ. Усний твір. Склади розповідь «Бережіть первоцвіти!» за віршем на малюнку, планом  та  опорними словосполученнями: (12 б.)

Весняні дні, тендітні первістки, перша посмішка весни, з нетерпінням чекаємо,  розмаїття квітів, збирачі квітів,  продають на свята, зникаючі види рослин, оберемки квітів, не губіть, не знищуйте, бережіть.

План

  1. Коли з’являються первоцвіти?
  2. Чому їх так називають?
  3. Хто загрожує цим квітам?
  4. Як потрібно ставитись до весняних первістків?

                                                       Інформаційний проект "Бережіть первоцвіти!"

Самооцінювання:

Розфарбуй квітку:

У блакитний колір, якщо завдання були для тебе легкі.

У жовтий колір, якщо тобі потрібна була допомога.                                     У червоний колір, якщо завдання були для тебе дуже важкі.

Розмальовки на тему " ВЕСНЯНІ КВІТИ " НУШ

 

 

 

 

Оцінка вчителя:

 

№ завдання в роботі

Сформовано

Формується

Досліджує мовні одиниці та явища

Завдання  1

13 - 20 б.

0 - 12 б.

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

Завдання 4-8

7 - 10 б.

0 - 6 б.

Будує зв’язні висловлювання (розповідь в усній формі)

Завдання  2

8 -12 б.

0 – 7 б.

 

docx
Додано
4 березня
Переглядів
705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку