Діагносту вальна робота
Мета: перевірити, як учні засвоїли навички усного додавання та віднімання, табличного множення і ділення з числами і вміння розв'язувати задачі, знаходити значення виразів; розвивати мислення; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Обладнання: картки із завданнями.
Хід уроку
II. КОНТРОЛЬНА РОБОТА
1. Розв’яжи задачу.
З одного дерева зібрали 18 кг слив, з другого - на 4 кг більше, а з третього – у 5 разів менше ніж з першого і другого разом. Скільки кілограмів слив зібрали з третього дерева?
2. Розв’яжи приклади.
54:9+49:7 2-6*0-2
92-43+28:7 (40-16) : 4
3. Знайди значення виразу
а*4+30:а, якщо а = 6
4. Склади і розв’яжи рівняння
Невідоме число зменшили в 4 рази й одержали 8. знайди невідоме число.
5. Геометричне завдання
Ширина прямокутника 3 см, а довжина – у 2 рази більша. Побудуй прямокутник і знайди його периметр.
6. Додаткове завдання
Вітя, Сашко та Андрійко змайстрували з паперу кораблик, змія та лелеку. Яку іграшку зробив кожний хлопчик, якщо Вітя не робив кораблик та змія, а Сашко не робив кораблик?
Саша - змія, Вітя - лелеку, Андрій - кораблик.
ІІІ. Підсумок уроку.