Діагностувальна робота

Про матеріал
Дана діагностувальна робота має на меті перевірити, як учні засвоїли навички усного додавання та віднімання, табличного множення і ділення з числами і вміння розв'язувати задачі, знаходити значення виразів; розвивати мислення; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Перегляд файлу

Діагносту вальна робота  

Мета: перевірити, як учні засвоїли навички усного додавання та віднімання, табличного множення і ділення з числами і вміння розв'язувати задачі, знаходити значення виразів; розвивати мислення; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Обладнання: картки із завданнями.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. КОНТРОЛЬНА РОБОТА

 1. Розв’яжи задачу.

З одного  дерева зібрали 18 кг слив, з другого -  на 4 кг більше, а з третього – у 5 разів менше ніж з першого і другого разом. Скільки кілограмів слив зібрали з третього дерева?

 

2. Розв’яжи приклади.

54:9+49:7                     2-6*0-2

92-43+28:7                   (40-16) : 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Знайди значення виразу

а*4+30:а, якщо а = 6

 

4. Склади і розв’яжи рівняння

Невідоме число зменшили в 4 рази й одержали 8. знайди невідоме число.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.  Геометричне завдання

Ширина прямокутника 3 см, а довжина – у 2 рази більша. Побудуй прямокутник і знайди його периметр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Додаткове завдання

Вітя, Сашко та Андрійко змайстрували з паперу кораблик, змія та лелеку. Яку іграшку зробив кожний хлопчик, якщо Вітя не робив кораблик та змія, а Сашко не робив кораблик?

 

 

 Саша - змія, Вітя - лелеку, Андрій - кораблик.

 

ІІІ. Підсумок уроку.

doc
Додав(-ла)
Маркевич Олена
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
7 квітня
Переглядів
992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку