_______________________________________________
здобувач освіти 4 класу
________________________________________________________
Діагностувальна робота з української мови
Списування
Прочитай текст. Спиши, розкриваючи дужки та вставляючи потрібні букви.
Хлопчики викопали (в)лісі по три ду(б,п)ки.
Удома Дмитрик ро(з,с)клав свої д(е,и)ревця. Узявся садити. Посадив одне. На друге хлопчик под(е,и)вився й вик(е,и)нув на вул(е,и)цю. Йому здалося, що корі(н,нн)я в нього кволе. І третє вик(е,и)нув, бо гілочки сла(б,п)кі.
А Сергійко (по)садив усі свої ду(б,п)ки. Підібрав вик(е,и)нуті Дмитриком д(е,и)ревця й теж посадив. Пол(е,и)ває дубочки, ростуть вони, з(е,и)л(е,и)ніють.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Самооцінювання
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя |
Мені було дуже важко |
Бланк оцінювання
Очікувані результати навчання |
Рівні В Д С П |
Дотримується загальних правил письма |
|
Дотримується пропорційної висоти, ширини нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків |
|
Пише розбірливо |
|
Оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію |
|
Дотримується абзаців, полів зошита. |
|
Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні) |
|
діагностичної роботи з української мови