Діагностувальна робота.5 клас Зарубіжна література

Про матеріал
Діагностувальна робота 5 клас. НУШ "У вирі захопливих подій(За творчістю М.Твена "Том Сойєр",Т.Янсон "Капелюх чарівника")
Перегляд файлу

Діагностувальна робота. «У вирі захопливих подій».

(М. Твен. «Пригоди Тома Сойєра», Т. Янсон. «Комета прилітає»)

 

І-й рівень. Тест  (3 бали)

 

1. Укажіть  фразу, яка переконала Бена Роджерса в тому, що Томові «подобається» білити паркан?

а)  «Хіба це не цікаво?»;

б)  «Хіба щодня щастить білити паркани?»;

в)  «Хіба ти не любиш працювати?»

2. Назвіть справжнє ім'я Марка Твена:

а)  Семюель Клеменс;

б)  Семюель Ленгхорн;

в)  Семюель Ленгхорн Клеменс.

3. Як тітка ставилася до Тома?

а)  жаліла його і бажала йому добра;                                        

б)  шкодувала,що мусила взяти його до себе;

в) була байдужою до нього.

4. Поясніть, чому всі діти були в захопленні від Гекльберрі Фінна й заздрили йому?

а)  бо він був розумним;

б)  він міг не ходити до школи й ніхто не наглядав за ним;                                                       

в)  він був найстаршим і найавторитетнішим з дітей.

5. За що Тома було покарано в суботу?

а)  за те, що він не пішов до школи;

б)  з’їв варення;

в)  порвав сорочку.

6. Укажіть, які риси вдачі притаманні Тому:

а)  похмурий та неслухняний;

б)  бешкетник та винахідник;

в)  злий та дратівливий.

7. Укажіть, на якому музичному інструменті грав Нюхмумрик?

А) баян;

 Б) гітара

В) губна гармошка;

Г) флейта.

8. Укажіть, коли, за підрахунками професора, комета мала досягти Землі? (0,5 б)

А) 1 вересня о 20:00                 

 Б) 7 січня о 20:41

В) 1 січня о 20:40                      

 Г) 7 серпня о 20:42

9. Визначте, як пояснює письменниця у творі, що таке «комета»?

  А) «збожеволіла зірка з вогненним хвостом»

  Б) «збожеволілий хвіст з вогненною зіркою»

  В) «скажена кулька на вогненних роликах»

  Г) «скажений кролик із вогненною морквою

 

ІІ-й рівень

 

1.Завдання: установіть відповідність між цифрою і буквою

1.Тітка Поллі                           А. Яблуко

2.Том                                        Б. Малярська щітка

3.Бен Роджерс                         В. Окуляри

4.Біллі Фішер                          Г. Олов’яний солдатик

                                                  Д. Паперовий змій

 

2.Завдання: Заповнити пропуски

Коли герої поверталися з обсерваторії, вони помітили, що небо стало______ (чорним, рожевим, червоним).Озеро перетворилося на______ (калюжу, море, гору). А_________(акула, отруйний кущ, гігантський лев) намагався з’їсти ( Гемуля, Хропсю, Мумі-троля).

ІІІ-й рівень (3 бали)

 

  1. Установіть відповідність між персонажем і його характеристикою:
  1. Хропся                               А лагідна, смачно готує
  2. Ондатр                               Б  веселий, любить тварин
  3. Чмих                                   В філософ, попереджає про небезпеку
  4. Мумі-мама                          Г вередлива, любить все яскраве

                                            Д поважний, колекціонує марки.

 

  1. Установіть послідовність подій, описаних у творі.

А Бен Роджерс просить пофарбувати паркан взамін на подарунок;

Б Покарання Тома.

В Паркан пофарбований;

Г Том жаліється тітці на погане самопочуття;

Д Хлопці фарбують паркан.

 

  1. Назвіть жителів Долини Мумі тролів. Що відчувають вони напередодні страшенного лиха? Які риси характеру допомогли героям вижити?

 

IV-й рівень (творче завдання, одне!!! на вибір)- 3 бали

(обсяг роботи: 5-6 зв’язних речень).

 

  1. Уявіть, що Том Сойєр навчається у вашому класі. Опишіть, якими були б ваші стосунки з таким хлопчиком.
  2. Спробуйте створити щоденник подорожі Мумі троля. Опишіть події, пригоди, які трапилися з цим героєм.
  3. Уявіть, що Мумі троль завітав до вас у гості й розповідає про свою чудову Долину. Що розказали б ви про свою місцевість?

 

 

 

docx
Додано
12 травня
Переглядів
3163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку