Діагностувальна робота № 5.Математика 4 клас
_________________________________
Дата_______________________
1.Заміни додавання множенням .
229+229+229+229 34+34+34+34+34 617+617+617
2.Склади вирази й обчисли їх значення.
- Перший множник -14, другий -6.
-Число 5 збільшити у 15 разів.
-Добуток чисел 7 і 12.
3.Розв’яжи задачу.
У магазин привезли 14 коробок зефіру, по 8 кг у кожній, і 17 коробок вафель, по 8 кг у кожній. Чого привезли більше – зефіру чи вафель? На скільки кілограмів більше?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Обчисли вирази.
|
1 |
2 |
2 |
4 |
4 |
|
|
2 |
2 |
0 |
0 |
5 |
|
|
3 |
0 |
0 |
9 |
|
|
3 |
2 |
4 |
|
х |
|
|
|
|
3 |
|
х |
|
|
|
|
6 |
|
х |
|
|
|
4 |
|
х |
|
|
6 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
4 |
|
|
|
|
|
2 |
6 |
|
|
|
|
|
1 |
5 |
0 |
0 |
|
|
2 |
9 |
0 |
|
х |
|
5 |
0 |
0 |
|
|
х |
|
2 |
0 |
0 |
0 |
|
х |
|
7 |
|
|
|
х |
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
5 |
м |
3 |
4 |
с |
м |
х |
8 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
5 |
м |
3 |
4 |
с |
м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Розв’яжи рівняння.
х : 7=304
6.Вирази в метрах.
6 км= 45км= 58км 217м= 15км4м=
Самоаналіз |
Як тобі було виконувати завдання(обведи потрібну відповідь) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
|
|
|
|
Вчитель |
Має значні успіхи (V V) |
Демонструє помітний прогрес (V) |
Досягає результату з допомогою вчителя(?) |
Потребує значної уваги і допомоги (!) |
|
|
|
|
|