Діагностувальна робота № 5 «Рослини навесні»
Дата ________________2024р. Прізвище, ім’я __________________________
1.Познач пору року, яка йде після зими.
а) весна;
б) осінь;
в) літо.
2. Весняні місяці - це:
а) грудень, січень, лютий;
б) березень, лютий, травень;
в) березень, квітень, травень.
3. Які перші ознаки весни в живій природі?
А) розпускається листя, плодоносять дерева;
Б) весняний рух соків, цвітіння дерев і кущів, поява першоцвітів;
В) жовкне листя, сохне трава.
4. Чого не можна побачити навесні :
а) скресає крига на водоймах;
б) день стає коротше, ніч довшає;
в) розпускаються бруньки на деревах і кущах.
5.Познач «+» ознаки весни в природі
____ З'являються комахи.
____ Небо синє, чисте, безхмарне.
____ Цвітуть дерева і кущі.
____ Тривалі морози змінюються теплом.
____ Ідуть зливові розові дощі.
____ Трав'янисті рослини жовтіють і засихають.
____У звірів народжуються малята.
____ День стає довшим, а ніч – коротшою.
6. Визнач весняні явища в житті рослин:
а) сокорух, розвиток бруньок, розпускання листків, цвітіння;
б) у птахів – пора гніздування, комахи просинаються;
а) впадають в сплячку ведмеді, їжаки, кажани.
7. Підкресли назви трав’янистих рослин , які зацвітають на весні першими.
Горицвіт весняний, сон великий, анемона дібровна, полин звичайний, підсніжники , нарцис, проліски, маки, крокуси.
8. Познач рослини, занесені до Червоної книги України:
а) цикорій, деревій, безсмертник;
б) полин, жасмин, бузина;
в) підсніжник, горицвіт, крокуси.
9. Продовж речення.
Щоб уберегти природу, я можу ___________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
|
Завдання для мене були |
|||
|
дуже легкі |
легкі |
важкі |
Мені потрібна була допомога |
Самоаналіз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результат
|
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Результат з допомогою |
Потреба уваги та допомоги |
Вчитель |
|
|
|
|