Діагностувальна робота №5 з математики 4 клас ІІ семестр (до підручника Сворцової)

Про матеріал
Діагностувальна роботу включає в себе дії з багатоцифровими числами, іменованими числами, завдання на рух та задача на знаходження невідомих за двома різницями. Перша діагностувальна в ІІ семестрі
Перегляд файлу

Діагностувальна робота. 4 клас

ПІ                                                                                            Дата

 

  1. Обчисли усно та обери правильну відповідь.

37 км 800 м – 6 км 540 м =

А. 31 км 300 м        Б. 30 км 260 м      В. 31 км 260 м.

 

  1. З’єднай стрілками рівні між собою величини.

130т                             3300см

14м 7см                       130000кг

33м                              2400м

2км 400м                     1407см

 

  1. Визнач послідовність дій, обчисли вираз:

101100 – ( 50442 : 6 + 28799 ) =

Тетрадный лист в клетку с полями - фото и картинки abrakadabra.fun

  1. Розв’яжи рівняння.

Х * 2 = 9678 + 5172

Тетрадный лист в клетку с полями - фото и картинки abrakadabra.fun

 

   5. Установи відповідність між формулою та її записом. Впиши відповіді до таблички.

1

 

2

 

3

 

1. Швидкість                   А. t = s : υ

2. Відстань                     Б. S = υ * t

3. Час                             В. υ = s  :  t

                                      Г. S = υ : t

 

  1. Перемалюй, запиши невідомі величини у таблицю.

 

Рухомий об’єкт

Швидкість

Відстань

Час

Літак

700 км/год

________

4 год

Горобець

________

45 м

9 с

Автомобіль

80 км/год

400 км

_______

 

7. Розв’яжи  задачу.

Два столяри одержали 18000 грн. Один з них працював 4 дні, а інший – 5 днів. Скільки грошей заробив кожен столяр, якщо поденна оплата була однакова?

Тетрадный лист в клетку с полями - фото и картинки abrakadabra.fun

docx
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
НУШ
Додано
23 лютого
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку