Діагностувальна робота №5
Дата __________ Прізвище______________________
1 варіант
- Запиши число, що складається з 3 сотен, 4 десятків, 5 одиниць;
- Запиши, скільки всього десятків у числі 200, 456, 730;
- Запиши, скільки дм в 1 м
793 = 907 =
550-370= 630-300-180=
7*. Побудуй коло з радіусом 2 см
Напрямок навчальної діяльності |
||
Н1 - читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
1, 2 |
|
Н2 - володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
3 |
|
Н5 - розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур |
4,7 |
|
Н6 - використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
5,6 |
|
Діагностувальна робота №5
Дата __________ Прізвище______________________
- Запиши число, що складається з 3 сотен, 4 десятків, 5 одиниць;
- Запиши, скільки всього десятків у числі 200, 456, 730;
- Запиши, скільки дм в 1 м
593 = 207 =
850-670= 730-400 -180=
6. Виконай дії з іменованими числами: 2 год – 25 хв= 2 хв – 20 с= 7*. Побудуй коло з радіусом 3 см
Напрямок навчальної діяльності |
||
Н1 - Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
1, 2 |
|
Н2 - володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
3 |
|
Н5 - розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур |
4, 7 |
|
Н6 - використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
5,6 |
|