Діагностувальна робота №5 з математики Н. Листопад

Про матеріал
Математика, 3 клас. Діагностувальна робота №5 за темою "Усне додавання і віднімання в межах 1000", за підручником Н. Листопад
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №5      

Дата __________         Прізвище______________________

                                1 варіант

  1. Математичний диктант:

-  Запиши число, що складається з 3 сотен, 4 десятків, 5 одиниць;

-  Запиши, скільки всього десятків у числі 200, 456, 730;

-  Запиши, скільки дм в 1 м

  1. Розклади на розрядні доданки числа:

793 =                     907 =   

  1. Обчисли:  270+330=            420+190+200=       

                   550-370=           630-300-180=

  1. Задача. Ширина прямокутника дорівнює 2 см, а довжина – утричі довша. Побудуй прямокутник. Знайди його периметр
  2. Побудуй відрізок,  якого дорівнює 4 см
  3. Виконай дії з іменованими числами:                               2 год – 20 хв=                         2 хв – 15 с=

7*. Побудуй коло з радіусом 2 см                            Розмальовки смайли, Страница:1.         

 

Напрямок навчальної діяльності

№завдання

Рівень

П, С, Д, В

Н1 - читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

1, 2

 

Н2 - володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 3

 

Н5 -  розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур

4,7

 

Н6 - використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

5,6

 

                                 Діагностувальна робота №5

Дата __________         Прізвище______________________

  1.         варіант
  1. Математичний диктант:

-  Запиши число, що складається з 3 сотен, 4 десятків, 5 одиниць;

-  Запиши, скільки всього десятків у числі 200, 456, 730;

-  Запиши, скільки дм в 1 м

  1. Розклади на розрядні доданки числа:

           593 =                                                   207 =

  1. Обчисли:  170+430=                    320+290+200=              

                   850-670=                    730-400 -180=

  1. Задача. Ширина прямокутника дорівнює 3 см, а довжина удвічі довша. Побудуй прямокутник. Знайди його периметр.
  2. Побудуй відрізок,  якого дорівнює 2 см

      6. Виконай дії з іменованими числами:                                 2 год – 25 хв=                  2 хв – 20 с=                                                 7*. Побудуй коло з радіусом 3 см                       Розмальовки смайли, Страница:1.

 

Напрямок навчальної діяльності

№завдання

Рівень

П, С, Д, В

Н1 - Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

1, 2

 

Н2 - володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 3

 

Н5 - розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур

4, 7

 

Н6 - використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

5,6

 


 

 

 

 

 

docx
Додано
25 січня
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку