Діагностувальна робота №5 з ЯДС на тему "Природа навесні"

Про матеріал
Діагностувальна робота з курсу "Я досліджую світ" за підручником Т.Гільберг для учнів 2 класу.
Перегляд файлу

Дата________________   Прізвище, ім’я учня__________________________

Діагностувальна робота №5

Природа  навесні

Варіант 1

  1. Познач правильну відповідь.

1. Найтепліший місяць весни – це

А) травень; 

Б) квітень;

В) березень.

2. Рух крижин на річках.

А) повінь; 

Б) льодохід;

В) проталина.

3. Те, що винайшли, чого раніше не існувало – це

А) думка

Б) мета

В) винахід

  1. Підкресли ознаки, що притаманні рослинам з настанням весни.

Починається сокорух, опадає листя з дерев, розпускаються бруньки, сповільнюється ріст рослин, цвітуть дерева та кущі, достигають плоди на деревах,  зʼявляються першоцвіти.

  1. Запиши назви ранньоквітучих рослин.

_________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

4. Познач приклади заощадливості.

__ Учні 2-Г класу бережно ставляться до книг.

__ Софійка довго розмовляє по телефону.

__ Галинка користується транспортною карткою.

__ Петрик їздить до школи на таксі.

__ Роман, виходячи з кімнати, завжди вимикає світло.

__ Тетянка, коли чистить зуби, не вимикає воду.

 

5. Допиши речення.

Щоб стати підприємливим, треба________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені потрібна була допомога вчителя.

Мені було дуже

складно.

 

 

 

                                    

 

 

Дата________________   Прізвище, ім’я учня__________________________

 

Діагностувальна робота №5

Природа  навесні

Варіант 2

  1. Познач правильну відповідь.

1. Перший місяць весни – це

А) квітень; 

Б) березень;

В) травень.

2. Затоплення водою великої ділянки суходолу навесні.

А) повінь; 

Б) льодохід;

В) проталина.

3.Те, чого бажано чи потрібно досягти – це

А) звичка

Б) вчинок

В) мета

  1. Підкресли весняні явища природи.

Снігопад, повінь,  листопад, грім, спека,  проталини, льодохід, хуртовини, відлига.

  1. Запиши назви ранньоквітучих рослин.

_________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

4. Познач приклади заощадливості.

__ Учні 2-Г класу бережно ставляться до меблів.

__ Тетянка довго розмовляє по телефону.

__ Петрик їздить до школи на таксі.

__ Галинка користується транспортною карткою.

__ Роман, виходячи з кімнати, не вимикає світло.

__ Соломійка, коли чистить зуби, завжди вимикає воду.

 

5. Допиши речення.

Щоб стати підприємливим, треба________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені потрібна була допомога вчителя.

Мені було дуже

складно.

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 березня 2023
Переглядів
1709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку