У діагностувальній роботі перевіряються компетентності з математичної галузі:
1.Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.
2.Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок.
3.Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур.
4.Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.
Діагностувальна робота №6
1.Обчислити:
12308 5 344 : 4
123 602 3 712:8
104 403 4 413:7
2.Виконай дії з іменованими числами:
9 км – 250 м 4 м 7 дм + 9 дм
5 км – 750 м 4 см + 2 см 4 мм
4 т 6 ц • 2 8 грн 40 коп. • 4
7 т 4 ц : 2 2 м 56 см : 2
3.Розв’яжи задачу:
Із однієї точки одночасно в протилежних напрямках вибігли два леви. Швидкість одного лева 48 км / год., а другого – 54 км / год. Яка відстань буде між левами через 3 години?
4.Обчислити вирази:
100 520 – 4700 • 5 + 13 980
14 110 + 8010 • 4 – 7604
5. Довжина прямокутника 10 см , ширина становить 1/5 довжини.
Знайти площу прямокутника та накреслити його.
6.* У ящику впереміш лежать 10 синіх і 10 червоних шкарпеток. Скільки треба вийняти шкарпеток, не дивлячись, щоб вийшла пара одного кольору?