У діагностувальній роботі вміщені завдання з мовної теми. Учні закріплюють знання про іменник, розподіляють слова у відповідний стовпчик за питаннями, записують слова у множині, редагують правильність написання імен, прізвищ, кличок міст, річок, вулиць та вдосконалюють навички складати речення
Діагностувальна робота № 6
з української мови
______________________
учениці 2-А класу
Тема. Слова-назви предметів. Велика буква у словах
1. Слова, що називають предмет, відповідають на питання:
а) хто? що?
б) який? яка? яке? які?
в) що робить? що роблять?
2.На питання що? відповідають назви..
а) людей
б) тварин
в) предметів
3. Запиши слова у дві колонки
Мама, дідусь, сонце, земля, котик, трава, ліс, ведмідь, калина, сестра
Хто? |
Що? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Запиши слова у множині
Ліс - _______________;
квітка - ______________________;
будинок - _____________________;
вовк - ____________________
5. Знайди помилки і запиши правильно.
Мама ірина, тарас григорович шевченко, кіт мурчик, україна, річка дніпро, вулиця паркова.
6. Склади і запиши речення
Я, на , живу, Богдана Хмельницького, вулиці.
Самооцінювання
Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль докладено?
Оцінювання
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги