Словникові диктанти, робота з картками

Про матеріал
Використання карток на уроках дає змогу дитині краще зрозуміти завдання, краще засвоїти новий матеріал, так як задіяні різні види пам,яті. Дитина ,яка повільніше засвоює матеріал має можливість ще раз перечитати ,чи переглянути завдання, це покращує результативність та якість навчання.
Перегляд файлу

Картка №1

1.Перепишіть слова, вставивши, де потрібно пропущені літери. Підкресліть слова, у яких відбулося спрощення (3 б.)

тиж..невий, шіс..надцять,   нещас..ний, кіс..лявий,  контрас..ний, швидкіс..ний капос..ний, радіс..ний,  автовлас..ник, хвас..нути,  медаліс..ці, напас..ник,  захис..ний, студен..ці,  проїз..ний, ціліс..ний.

 

2. Змініть слова так, щоб у них відбулося чергування голосних, підкресліть голосні, які чергуються (3 б.)

Ніч – ночі,                  піч –

лід –                            папір –

колір –                        осінь –

корови –                     річ –

 

3. Утворіть від поданих слів спільнокореневі слова з префіксами з- (зі-,  с). До слів, утворених від виділених слів, запишіть фонетичні транскрипції. (6 б.)

 

Горнути, брати, грати, чистити, малювати, гнати, крутити, рвати, квітнути, кидати, питати, сунути

 

docx
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку