У розробці вміщені завдання діагностувальної роботи з теми "Слова-назви ознгак".
Учні закріплюють вміння та навички добирати слова-назви ознак, з протилежним значенням, складати речення за темою
Діагностувальна робота №6
“Слова – назви ознак”
1.Запиши слова – ознаки
Огірок (який ?) _____________ Учень (який ?) ________________
Лимон(який ?) _____________ Мамині руки (які?) ____________
Кошеня(яке ?) _____________ Сонечко (яке ?) _______________
Дощ(який ?) _______________ Автобус(який ?) ______________
2. Запиши речення зі словами з протилежним значенням
Компот рідкий, а кисіль ____________ .
Сіль ____________, а цукор _________________ .
Морозиво ________________ , а чай _____________ .
3. Розглянь фрукти з яких готують сік. Запиши, який сік у тебе вийшов
вишневий сік ___________________ ___________________
_______________ ___________________ ___________________
4. Здогадайся. Допиши слова назви – предметів
Сірий, маленький, колючий ___________________ .
Ясне, тепле, жовтогаряче _________________ .
Високе, міцне, гіллясте _____________________ .
Дерев’яний, кольоровий _____________________ .
Прудка, руда, маленька ___________________ .
5. Напиши кілька речень на тему “Мої улюблені фрукти”
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль докладено?
Оцінювання
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги