Дата______________ Прізвище, ім’я_____________________________________
Діагностувальна робота
1. Математичний диктант.
|
|
Найбільший добуток з таблиці множення числа 2.
|
|
Найбільший добуток з таблиці множення числа 5.
|
|
Добуток чисел 2 і 9.
|
|
Перший множник 3, добуток 24. Який другий множник?
|
|
Скільки пятигривневих купюр потрібно взяти щоб було 30 грн?
2. Заміни додавання множенням.
5+5+5+5+5+5= _________________
8+8+8 = ________________
3.Обчисли.
4• 4 + 14= 8 + 2 •8 =
2 • 7 - 8 = 3 • 7 – 15=
(11-7) •5 = 5 • (50 – 40)=
4. Порівняй.
4 • 4 4 • 3 + 4
9 • 5 5 • 9 + 1
3 • 7 + 3 3 • 8 – 3
5 • 9 - 1 5 • (8 + 1)
5. Розв’яжи задачу.
У мисці лежить 5 крашанок, а у кошику - утричі більше. Скільки всього крашанок пофарбували?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Відрізок АВ має довжину 6 см. Накресли відрізок КМ, що вдвічі довший за відрізок АВ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
Оцінка вчителя:
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
Дата______________ Прізвище, ім’я_____________________________________
Діагностувальна робота
1. Математичний диктант.
|
|
Найбільший добуток з таблиці множення числа 3.
|
|
Найбільший добуток з таблиці множення числа 4.
|
|
Добуток чисел 3 і 9.
|
|
Перший множник 2, добуток 18 . Який другий множник?
|
|
Скільки двогривневих купюр потрібно взяти щоб було 16 грн?
2. Заміни додавання множенням.
9+9+9+(= _________________
7+7+7+7+7= ________________
3.Обчисли.
2 • 5 + 27= 5 + 5 •7 =
3 • 7 - 4 = 4 • 8 – 13=
(12 - 6) • 4 = 3 • (80 – 40)=
4. Порівняй.
5 • 5 5• 4 + 5
2 • 8 8 •2 + 1
4 • 7 + 3 4 • 8 – 3
4 • 9 --1 4 • (7 + 2)
5. Розв’яжи задачу.
Мама спекла 2 великі паски, а маленьких – удвічі більше, Скільки всього пасок спекла мама?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Відрізок АВ має довжину 6 см. Накресли відрізок КМ, що вдвічі довший за відрізок АВ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
Оцінка вчителя:
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги