19 січня
Класна робота
|
Вітаю вас, мої любі! Сьогодні ми із вами вирушимо у подорож, а от щоб дізнатись куди, нам потрібно впоратись із усним рахунком. Вирушаємо… Приємної нам дороги. |
Усний рахунок
Запишіть відповіді на питання в рядочок, через кому.
Від числа 90відняти число 85 |
|
Вже Артему 10 років, А Дмитру нема 6 Дмитрик все ніяк не може До Артема дорости. Тож на скільки років менший Хлопчик Дмитрик, ніж Артем?
|
|
Знайдіть добуток чисел 4 і 2 |
|
Множник 8, множник 2. Відшукай добуток. |
|
Відшукай добуток чисел 6 і 2. |
|
Відшукай добуток чисел 9 і 2. |
|
Другий день тижня це… |
|
Різницю чисел 26 і 24 помножити на 8 |
|
2 помножити на 7 |
|
На що вказує велика стрілка годинника? |
|
99 збільшити на 1 |
|
Діти, дивіться, перед нами якась місцевість і це… А хто ж нас зустрічає?
Нас запрошують до себе козаки, але спочатку
напишіть у зошиті до кінця рядка числа:
3, 33, 333…
Що ви можете про них сказати? Порівняйте їх (усно).
Восени козаки Тарас та Остап збирали у саду яблука. Назбирають корзину, занесуть у хату, зважать, запишуть вагу і знов до саду. |
|
а = 6 кг. Буква а вказує скільки кг кожного разу збирав Тарас. Обчисліть скільки кг яблук вони зібрали вдвох а х 2, якщо працювали однаково. |
|
У Назара 2 корови. Він доїть їх 2 рази: вранці й ввечері. Буква В вказує скільки молока він надоїв від двох корів. |
В = 10. Скажіть, скільки молока дає 1 корова, якщо вони дають молока порівну. - Скільки корів? - Скільки всього молока? - На які однакові доданки розклали це число? |
Тарас вирішив навчити Остапа множити на 3, щоб здивувати потім Назара. Давайте і ми з ними повчимо.
Тож, дітки, ми до попереднього добутку додаємо ще 3 і швидко обчислюємо результат. |
3 х 2 = 3 х 2 ? 3 х 3 = 3 х 2 + 3 3 х 3 = 9 4 х 3 = 4 х 2 + 4 4 х 3 = 12 5 х 3 = 5 х 2 + 5 5 х 3 = 15 6 х 3 = 6 х 2 + 6 6 х 3 = 18 7 х 3 = 7 х 2 + 7 7 х 3 = 21 8 х 3 = 8 х 2 + 8 8 х 3 = 24 9 х 3 = 9 х 2 + 9 9 х 3 = 27 |
Пригадаємо таблиці, які вже нам знайомі
|
Спробуємо заповнити таблицю на 3 |
Козак Назар не вірить, що ми можемо обчислювати вирази на множення. Давайте його переконаємо.
|
3 х 3 4 х 3 5 х 3 6 х 3 2 х 3 7 х 3 3 х 9 3 х 10
|
А чи знали ви, діти, що козаки полюбляють задачки задавати. Ось така наприклад:
Щоб нам обчислити наступну задачу, розглянемо спосіб обчислення.
Тож просто запам’ятайте, що …
Спробуємо розв’язати таку задачку, а обчислення і відповідь запишемо у зошиті.
|
В господарстві 4 комбайна, а тракторів у 3 рази більше. Скільки всього комбайнів й тракторів у господарстві? Давайте розв’яжемо цю задачку. |
Дітки, ви дуже гарно попрацювали і вам треба відпочити на перерві, але спочатку дайте мені відповіді на наступні питання:
Якою була тема нашого уроку? |
Чому ми навчилися на уроці? |
Чи знадобляться нам ці знання в житі? |
Оберіть свій настрій
|
|
Ви найкращі, мої любі!