Діагностувальна робота Аудіювання 2 клас "Чому мама так хвалить?"

Про матеріал
Для вчителів,вихователів НУШ Державним стандартом початкової освіти серед переліку ключових компетентностей нової української школи першою визначено компетентність — «вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях». У зв’язку з цим важливо сформувати в учнів початкових класів аудіативні уміння як складники комунікативної компетентності. Аудіювання — це слухання (сприйняття) усного мовлення та його розуміння.
Перегляд файлу

Чому мама так хвалить?

Оповідання

      Пішла мама на роботу, а вдома залишилася шестирічна Люда.

 Вона ще не ходить до школи.
      Мама загадала Люді у хаті прибрати і квіти полити.

      Люда прибрала і квіти полила. А потім думає: „Зварю-но я борщу. Мама прийде з роботи втомлена. Хай відпочине”.
      Зварила Люда борщ, покуштувала. Борщ несмачний… Оце мама сваритиме!
      Прийшла мама з роботи. Здивувалася, що Люда варила страву. Насипала борщу, їсть і хвалить:
    Ой смачного ж ти борщу зварила, дочко!
     Люді ніяково слухати ці слова. Адже вона куштувала борщ – він несмачний. Думає Люда: „Чому ж мама так мене хвалить?”

                                                                   

                                                                                             Василь Сухомлинський

2 клас

Діагностувальна робота №1

Аудіювання

Чому мама так хвалить?

1.Як звали дівчинку?

   а) Іринка;

   б) Люда;

   в) Марія.

2. Скільки років дівчинці?

   а) 6;

   б) 8;

   в) 10.

3. Яку роботу мала виконати Люда?

    а)Нагодувати і вигуляти собаку ;

    б) нагодувати курей і полити квіти;

     в) нагодувати кішку і погратися.

4. Для кого готувала дівчинка страву?

    а) Для тата;

 б) для сім’ї;

 в) для мами.

5. Що приготувала Люда?

   а) Суп;

   б) вареники;

   в) борщ.

6. Чи смачний борщ зварила дівчинка? Запиши.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Установи правильну послідовність подій, пронумерувавши речення за допомогою цифр ( 1,2,3,4,5).

 Борщ несмачний.

 Зварила Люда борщу, попробувала.

 Прийшла мама з роботи.

 Оце буде мама сваритися, що вона несмачного борщу наварила.

 Здивувалась, що Люда зварила страву.

8. Запиши свою думку, чому ж мама хвалила дочку.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Оціни свою роботу:

Я впорався

Я потребую допомоги

Мені було важко

 

                              

 

 

 

 

                                    Результати діагностувальної роботи

Результат

Високий

рівень

Достатній

рівень

Середній

рівень

Початковий

рівень

уважно слухає

 

 

 

 

сприймає і розуміє усне висловлювання, художній чи науково-художній текст

 

 

 

 

називає персонажів, місце і час події, послідовність подій у прослуханому тексті

 

 

 

 

відповідає на запитання щодо прочитаного/прослуханого твору

 

 

 

 

доводить аргументовано свою думку

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку