Чому мама так хвалить?
Оповідання
Пішла мама на роботу, а вдома залишилася шестирічна Люда.
Вона ще не ходить до школи.
Мама загадала Люді у хаті прибрати і квіти полити.
Люда прибрала і квіти полила. А потім думає: „Зварю-но я борщу. Мама прийде з роботи втомлена. Хай відпочине”.
Зварила Люда борщ, покуштувала. Борщ несмачний… Оце мама сваритиме!
Прийшла мама з роботи. Здивувалася, що Люда варила страву. Насипала борщу, їсть і хвалить:
– Ой смачного ж ти борщу зварила, дочко!
Люді ніяково слухати ці слова. Адже вона куштувала борщ – він несмачний. Думає Люда: „Чому ж мама так мене хвалить?”
Василь Сухомлинський
2 клас
Діагностувальна робота №1
Аудіювання
Чому мама так хвалить?
1.Як звали дівчинку?
а) Іринка;
б) Люда;
в) Марія.
2. Скільки років дівчинці?
а) 6;
б) 8;
в) 10.
3. Яку роботу мала виконати Люда?
а)Нагодувати і вигуляти собаку ;
б) нагодувати курей і полити квіти;
в) нагодувати кішку і погратися.
4. Для кого готувала дівчинка страву?
а) Для тата;
б) для сім’ї;
в) для мами.
5. Що приготувала Люда?
а) Суп;
б) вареники;
в) борщ.
6. Чи смачний борщ зварила дівчинка? Запиши.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Установи правильну послідовність подій, пронумерувавши речення за допомогою цифр ( 1,2,3,4,5).
Борщ несмачний.
Зварила Люда борщу, попробувала.
Прийшла мама з роботи.
Оце буде мама сваритися, що вона несмачного борщу наварила.
Здивувалась, що Люда зварила страву.
8. Запиши свою думку, чому ж мама хвалила дочку.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу:
Я впорався
Я потребую допомоги
Мені було важко
Результати діагностувальної роботи
Результат |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
уважно слухає |
|
|
|
|
сприймає і розуміє усне висловлювання, художній чи науково-художній текст |
|
|
|
|
називає персонажів, місце і час події, послідовність подій у прослуханому тексті |
|
|
|
|
відповідає на запитання щодо прочитаного/прослуханого твору |
|
|
|
|
доводить аргументовано свою думку |
|
|
|
|