Діагностувальна робота
Аудіювання
Снігурі
Нарешті настала зима, засипала землю сріблястим снігом. Тоді ж і пернаті вісники зими прилетіли. Нерозлучні снігурі зі снігом. Через це пташку і назвали снігуром.
Посідали снігурі на засніжених деревах — ті одразу погарнішали. Скрізь — намети снігові, а на деревах — рум’яні, червоні яблука пломеніють. Звісно, ніякі це не яблука, а красені снігурі. Вони і в сад залітають, і в парк, і на годівницю сідають, якщо побачать там смачне й поживне кленове, ясенове або соняшникове насіння. Щедро підсипай корму, не лінуйся! Тоді ти зможеш побачити цих гарних пташок зблизька, помилуватися їхньою чарівною красою.
А якщо ти ґроно горобини або калини на годівницю прилаштуєш, то навряд чи скоро відлетять червоногруді снігурі. Спостерігай тоді за ними скільки заманеться! (113 слів)
За М. Леденцовим
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА
АУДІЮВАННЯ
________________________________________ _______________
Прізвище, ім’я Дата
І варіант
Обери та познач правильну відповідь.
А взимку Б навесні В влітку
А синичок Б горобців В снігурів
А червоними квітами Б червоними яблуками В червоними ягодами
А кленове і ясенове Б квітів і трав В ялинкових шишок
Червоні яблука на деревах.
Бережи і підгодовуй пташок узимку!
Настала зима.
Змайструй багато годівниць для пташок. Щедро підсипай корму, не лінуйся! Тоді ти зможеш побачити цих гарних пташок зблизька, помилуватися їхньою чарівною красою.
Скрізь — намети снігові, а на деревах — ___________________________________________ _______________________________________________________________________________
Самооцінювання
Обведи смайлик, який відображає твої почуття
Завдання для мене були:
Легкі Складні Дуже складні
Оцінювання вчителем
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (V) /формується// Рівень результату навчання |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлення, запитує про незрозуміле |
|