Діагностувальна робота. Аудіювання

Про матеріал
Діагностувальна робота з читання. Аудіювання 2 клас І семестр Аудіювання М. Леденцов " Снігурі" 2 клас НУШ
Перегляд файлу

                      Діагностувальна  робота

                                  Аудіювання

  1. Прослухай текст

                                                       Снігурі

         Нарешті настала зима, засипала землю сріблястим снігом. Тоді ж і пернаті вісники зими прилетіли. Нерозлучні снігурі зі сні­гом. Через це пташку і назвали снігуром.

         Посідали снігурі на засніжених деревах — ті одразу погарні­шали. Скрізь — намети снігові, а на деревах — рум’яні, червоні яблука пломеніють. Звісно, ніякі це не яблука, а красені снігурі. Вони і в сад залітають, і в парк, і на годівницю сідають, якщо побачать там смачне й поживне кленове, ясенове або соняшни­кове насіння. Щедро підсипай корму, не лінуйся! Тоді ти зможеш побачити цих гарних пташок зблизька, помилуватися їхньою ча­рівною красою.

         А якщо ти ґроно горобини або калини на годівницю прилаш­туєш, то навряд чи скоро відлетять червоногруді снігурі. Спосте­рігай тоді за ними скільки заманеться! (113 слів)

                                                                                                               За М. Леденцовим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА 

                                                                     АУДІЮВАННЯ

________________________________________                            _______________

                             Прізвище, ім’я                                                                     Дата                                          

                                                                                             І варіант

 

Обери та познач правильну відповідь.

 

  1. Події, описані в оповіданні, відбуваються ....

            А  взимку                       Б  навесні       В  влітку

 

  1. Пернатими вісниками зими автор називає ....

             А синичок                     Б горобців              В снігурів

 

  1. У тексті снігурі порівнюються з ... .

            А червоними квітами     Б червоними яблуками             В червоними ягодами

 

  1. Червоногруді пташки полюбляють їсти насіння ....

           А кленове і ясенове                   Б квітів і трав                      В ялинкових шишок

 

  1. Пронумеруй пункти плану відповідно до послідовності розгортання подій у творі.

                 Червоні яблука на деревах.

                 Бережи і підгодовуй пташок узимку!

                 Настала зима.

 

  1. Визнач і підкресли речення, якого не було в тексті.

Змайструй багато годівниць для пташок. Щедро підсипай корму, не лінуйся! Тоді ти зможеш побачити цих гарних пташок зблизька, помилуватися їхньою чарівною красою.

 

  1.  Продовж речення.

Скрізь — намети снігові, а на деревах — ___________________________________________     _______________________________________________________________________________

 

  1.  Сформулюй і запиши головну думку твору.

 

 

 

 

     Самооцінювання                                                      

                              Обведи смайлик, який відображає твої почуття

 

                              C:\Users\User\Desktop\печальное.jpg                         C:\Users\User\Desktop\веселе.jpg                             C:\Users\User\Desktop\ровное.jpg               

   

                                                             Завдання для мене були: 

                                                            

                                                       Легкі                        Складні                        Дуже складні          

 

C:\Users\User\Desktop\гнр2.PNG                                          Оцінювання вчителем

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (V) /формується// Рівень результату навчання

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлення, запитує про незрозуміле

 

 

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку