Діагностувальна робота. Аудіювання "Чому?".

Про матеріал
Вчити учнів чітко вимовляти звуки; розвивати усне мовлення, уяву, вчити висловлювати цікаві думки; виховувати інтерес до читання художніх творів.
Перегляд файлу

 

Діагностувальна робота

Аудіювання

 

Чому?

 

У їдальні були я та Бум. Я сидів біля столу, а Бум легенько покусував мене за голі п’ятки.

- Дивися, Буме, - пошепки сказав я та, гойднувшись на стільці, схопився за край скатертини.

Почувся дзвін… Серце в мене завмерло. На полу валялися рожеві черепки татової чашки.

З кухні почулися мамині кроки.

- Що це? Хто це? Татова чашка... – Мати підвела очі та з докором спитала: - Це ти?

Коліна в мене затремтіли, язик заплітався.

- Це... Бум!

Обличчя в мами потемніло. Вона взяла Бума за нашийник та пішла з ним до дверей. Бум з гавкотом вискочив на подвір’я.

- Він житиме в будці, - сказала мати та, присівши до столу, про щось замислилася.

З кожною годиною на серці в мене ставало все важче. Мати ніколи не карала мене за щось ненавмисне. Але я не зізнався відразу, я обдурив її, і тепер з кожною годиною моя провина ставала все більшою.

Бум бігав від дверей до вікон  та жалісно гавкав. Я кусав нігті, утикався обличчям у подушку, але не міг ні на що зважитися. І раптом у моє вікно з силою вдарив вітер, важкі краплі дощу забарабанили по склу. Я вскочив та кинувся до мами.

- Мамо! Мамо! Це я розбив чашку! Це я, я! Пусти Бума...

Обличчя її здригнулося, вона схопила мене за руку, і ми побігли до дверей. Потім ми витирали Бума сухим рушником, а він піднімав угору всі чотири лапи і в буйному захваті катався по підлозі. Нарешті він ліг на своє місце і, не кліпаючи дивився на нас. Він думав: «Чому мене вигнали на подвір’я, чому впустили та приголубили зараз?»

Мати довго не спала. Вона теж думала: «Чому мій син відразу не сказав мені правду?»

Я теж думав, лежачи в ліжку: «Чому мати зраділа, що це разбив чашку я, а не Бум?» 

                                                                                        В. Оcєєва

(294слів)


Аудіювання

Чому?

Послухайте текст. Оберіть правильну відповідь та позначте її .

1. Хто такий Бум?

     А   Хлопчик.                                                          

     Б   Кошенятко.

     В   Собака.

  1. Що трапилося в їдальні?

     А   Хлопчик упав зі стільця.                                     

     Б   Розбилася татова чашка.             

     В   Розбилася мамина ваза.

  1. Хто прибіг до їдальні на дзвін розбитого посуду?

     А   Собака.                                                          

     Б   Тато.

     В   Мама.

  1. Чому Бума відправили на подвір’я?

     А   Бо був час йому час погуляти.                               

     Б    Бо хлопчик указав на його провину.

     В    Бо він розбив чашку.

  1. Чому хлопчику було важко на серці?

     А    Бо він сказав неправду, і замість нього було покарано іншого.                            

     Б    Бо він боявся маминого покарання.                          

     В    Бо йому було соромно перед татом.

  1. Допиши речення.

Але я не зізнався відразу, я обдурив її,___________________________________ ______________________________________________________________________________

 

7. Прочитай вислови і запиши, кого з героїв стосуються ці слова.

Коліна в мене затремтіли, язик заплітався.__________________________

«Чому мій син відразу не сказав мені правду?»_____________________

…не кліпаючи дивився на нас. ___________________________________

- Мамо! Мамо! Це я розбив чашку!_______________________________

8. Як ти ставишся до вчинку хлопчика? Напиши про це 2-3 речення.

___________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку