Діагностувальна робота: аудіювання за твором Василя Сухомлинського "Хто з’їв пиріжок?"

Про матеріал
Діагностувальна робота: аудіювання з української мови за твором Василя Сухомлинського "Хто з’їв пиріжок?" підготовлена у вигляді презентації для роботи на уроці та під час дистанційного навчання учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

3 клас. Діагностувальна робота: аудіювання“Хто з'їв пиріжок?” (за Василем Сухомлинським)

Номер слайду 2

Хто з’їв пиріжок? У лузі косили сіно три брати — Іван, Петро й Василь. Коли сонце піднялося до полудня, надумали вони спочити. Лягли під стіжком сіна та й заснули міцно-міцно. Коли брати спали, прийшла мати. Вона принесла обід: миску каші, хліба і три великі пиріжки з маком. Жаль було матусі будити синів. Нехай, думає, посплять. Прокинуться, самі знайдуть, пообідають. Накрила мати обід лопушиною та й пішла додому. А тим часом ішов подорожній — дідусь із паличкою. Він дуже втомився. І їсти йому хотілося.

Номер слайду 3

Підійшов дідусь до стіжка, побачив трьох братів, що спали, почув, як смачно пахне їжа. Думає подорожній: «Хіба не дали б вони мені поїсти, якби не спали? Звичайно, дали б». Жаль було дідусеві будити братів. З’їв він один пиріжок, подякував пошепки та й пішов. Прокинулися брати. Сіли обідати. Бачать — тільки два пиріжки, а мати ж завжди приносила три. Думає кожен: «Це ж хтось із моїх братів прокинувся й тихенько з’їв пиріжок». Усім трьом братам соромно, всі похилили голови, бо кожен вважає винним не себе. З’їли вони кашу з хлібом, а пиріжки лежать. Пішли мовчки косити. До вечора косили й слова один до одного не промовили.

Номер слайду 4

А ввечері повертався додому подорожній. Зайшов до братів, дивується: чого це вони стоять, похиливши голови? Чого так дивно відпочивають, що й словом не перемовляться? — Добрий вечір,— каже дідусь.— Дякую вам за пиріжок. Жаль мені було будити вас, з’їв я один... Брати й пораділи. — Так це ви пиріжок з’їли? — допитується дідуся кожен брат.— Ой, як добре. Ходімо, дідусю, ми вам і ті пиріжки віддамо. Ходімо, ходімо... Дідусь пішов з братами. А ті були щасливі і доброзичливо дивилися один одному в вічі.

Номер слайду 5

Аудіювання Текст «Хто з’їв пиріжок?» (В. Сухомлинський)1. Брати лягли спочити: А під кущем калини; Б під стіжком сіна; В у невеликому ліску.

Номер слайду 6

2. Мама принесла синам: А борщ, хліб, вареники; Б кашу, хліб, три пиріжки; В кашу, варені яйця, три пиріжки. 3. Мама не розбудила синів тому, що: А жаль було їх будити; Б хотіла зробити їм сюрприз; В їй не захотілось

Номер слайду 7

4. Коли дідусь вирішив з’їсти пиріжок, він думав, що: А брати не дали б йому поїсти; Б брати дали б йому поїсти; В соромно просити їсти. 5. Продовж речення. З’їли вони кашу з хлібом, а пиріжки __________________.

Номер слайду 8

6. Установи послідовність подій в оповіданні. А. А ввечері повертався додому подорожній. Б. Коли брати спали, прийшла мати. В. Лягли під стіжком сіна та й заснули міцно-міцно. Г. Жаль було дідусеві будити братів.1- .. 2-... 3-.. 4-..

Номер слайду 9

7. Добери протилежне слово до слова прокинувся _____________________.8. Чому брати зраділи тому, що дідусь з'їв їх пиріжок?

pptx
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
4348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку