19 вересня. Діагностувальна робота
1. Якій звуковій схемі відповідають подані слова?Запиши схеми і слова під ними.▬ = ● = ▬ ▬ ● ▬ ▬ ●Площа, джміль, книжка, п’ять.
2. Утвори слова з подовженими приголосними звуками за зразком. Постав наголос в утворених словах. Зразок: вітати – вітання. Жити – … ;читати - … . ./
3. Зміни подані слова за зразком і запиши. Зразок: береги – берег. Обіди - …;голуби - …;пироги - … .
4. Поділи слова на склади для переносу за зразком. Кі|но, бажання, подія, лев, кав’ярня.
5. Добери до поданих слів перевірні і запиши за зразком. Зразок: кігті – кіготь. Ні(х,г)ті - …;боро(д,т)ба - … .
6. Встав у речення пропущені слова. Останній день тижня ____________ . Підземний вид транспорту ______ .
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект