Діагностувальна робота. Базові поняття. Безпека на дорогах.

Про матеріал
Розробка діагностувальної роботи для НУШ (5 клас) із предмету "Здоров'я, безпека, добробут". Включає такі розділи: Вступ. Базові поняття та Безпека на дорогах.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота.

Базові поняття. Безпека на дорогах.

 

Прізвище та ім’я

 

Клас

 

Дата

 

 

 

  1. Установіть відповідність між складовими здоров’я та їхніми ознаками.

 

1) фізичне здоров’я

 

А) здорові стосунки з однолітками, доброзичливість

 

2) соціальне здоров’я

 

Б) міцний імунітет, енергія, висока працездатність

 

  1. Оберіть термометри, якими найбільш безпечно користуватися.

 

А) Безконтактний                    Б) Ртутний                        В) Електронний

 

 

  1. Назвіть, які ситуації безпечні, а які — ні.

 

Відчиняти двері незнайомцям _____________________

Повідомляти батькам своє місцезнаходження ______________________

Користуватися несправними електроприладами ___________________________

Брати солодощі від незнайомих людей________________________________

 

  1. Настя вирішила заощаджувати гроші для придбання омріяних речей. Вона відкладала кишенькові та подаровані на свята гроші. Дівчинка зібрала 761 гривню.

Оберіть, на що Насті вистачить цих грошей.

 

 

Футбольний м’яч

 

Кросівки

Футбольна форма

318 грн

759 грн

399 грн

 

 

  1. Встановіть відповідність між рятувальними службами та їх номерами телефонів.

Поліція

 

101

Швидка допомога

 

102

Служба газу

 

103

Пожежна служба

 

104

 

 

 

 

 

 

 

  1. Для приготування лимонаду Ігор та Ірина придбали цукру на 60 грн, води на 58 грн, лимонів на 116 грн, пластянок із соломинками на 149 грн. Діти продали 48 пластянок лимонаду по 20 грн. Який прибуток вони отримали?

____________________________________________

 

 

  1. Напишіть, що можна робити на зупинці, а що — не можна.

У пустій комірці вкажіть «так» або «ні».

 

Стояти близько до дороги

 

Спокійно стояти в черзі на посадку

 

 

Перекривати вихід пасажирам

 

Чекати, коли транспорт повністю зупиниться

 

 

 

  1. Назвіть засоби безпеки у громадському транспорті.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

 

  1. Підкресліть пропущені слова.
  • Якщо в салоні громадського транспорту ви відчули запах диму, то сповістіть (водія/поліцію).
  • Якщо хтось постраждав, то скористайтесь автомобільною (шиною/аптечкою).
  • Відчиніть двері за допомогою кнопки (аварійного/термінового) відкриття дверей.
  • Якщо кнопка не спрацювала, то розбийте (задню/бокову)шибку.
  • Якщо в салоні немає (молотка/сокири), можна, тримаючись

за поручень, вдарити обома ногами в центр бокової шибки.

 

  1. Визначте, які твердження хибні, а які — істинні.

Позначте їх у пустій комірці.

 

Можна чекати транспорт, зійшовши з тротуару на дорогу

 

Якщо в салоні автобуса виникла пожежа і немає можливості вийти у двері, треба розбити вікно, щоб відкрити аварійний вихід

 

Якщо на зупинку під’їхав переповнений автобус, краще

зачекати наступного.

 

Заборонено заходити за обмежувальну лінію на платформі та ескалаторі метрополітену.

 

На платформі метрополітену можна грати в рухливі ігри.

 

 

 

  1. Підкресліть місце, де найнебезпечніше переходити дорогу.

 

      На зупинці                   На пішохідному                    На перехресті переході

 

 

  1. Вставте пропущені слова.

 

Не ___________________на ескалаторі.

Стійте справа, проходьте _____________________.

Не сідайте на ___________________.

Не __________________нерухомих частин ескалатора.

Не підкладайте речі й ____________________під поручень.

Не ставте речі на __________________.

 

зліва, бігайте, торкайтеся, пальці, сходи, поручень

 

Самооцінювання. Постав позначку у відповідній клітинці. Завдання для мене виявилося:

  • дуже легким
  • легким
  • складним
  • дуже складним

 

Рівень навчальних досягнень учня/учениці

  • Початковий
  • Середній
  • Достатній
  • Високий

 

Коментар учителя

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гупало Тетяна Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
1649
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку