Діагностувальна робота " Будова слова"

Про матеріал
3клас. Українська мова. Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями " Будова слова".
Перегляд файлу

3 кл.       Діагностувальна робота № 4        Варіант 1

Будова слова

1. Слова, які мають однаковий корінь зі спільним значенням називаються:

А) синоніми;       Б) спільнокореневі;        В) антоніми.

 

2. Префікс – це:

А) змінна частина слова;

Б) частина слова, що стоїть після кореня;

В) частина слова, що стоїть перед коренем.

 

3. Треба змінити форму слова, щоб визначити:

А) закінчення;              Б) основу;               В) корінь.

 

4. Визнач рядок, де записані спільнокореневі слова:

А) дерево, дерева, на дереві;

Б) дерево, дерев’яний, деревце;

В) дерево, яблуня, рослина.

 

5. З допомогою префіксів на-, за-, пере-, над-, під-, роз-, в- від-  утвори всі можливі спільнокореневі слова до слів:

Бити –

Писати -

6. Розбери слова за будовою:

Сонечко, посадка, перехід, підводний, хатинка.

 

7. Дані слова запиши в 2 стовпчики з префіксами з- або с-

Радіє, питати, ховала, може, казав, будує, варити, ходить.

 

8. Встав пропущений префікс з- (с-). Виділи префікс.

  На зиму зерно ..сипають у ..ховища. Багато його потрібно буде для весняної сівби. У ..ховищах ..творюються всі умови для ..берігання зерна. Тут уважно стежать за тим, щоб воно ..сохлося, не ..воложилося і не зігрілося. Перед висіванням зерно перевіряють на ..хожість.

3 кл.       Діагностувальна робота № 4           Варіант 2

Будова слова

1. Частина слова, що служить для утворення нових слів і стоїть після кореня називається:

А) префікс;                 Б) основа;               В) суфікс.

 

2. Основа – це:

А) змінна частина слова;

Б) частина слова без закінчення;

В) спільна частина спільнокореневих слів.

 

3. Треба дібрати спільнокореневі слова, щоб визначити:

А) закінчення;              Б) основу;               В) корінь.

 

4. Визнач рядок, де записані спільнокореневі слова:

А) вода, водний, водичка;

Б) вода, водяний, водити;

В) вода, на воді, води.

 

5. З допомогою префіксів на-, за-, пере-, над-, під-, роз-, в- від- утворити всі можливі спільнокореневі слова дослів:

Казати –

Бігти -

6. Розібрати слова за будовою:

Зимова, лісок, дубовий, школярка, бездощовий.

 

7. Дані слова записати в 2 стовпчики з префіксами з- або с-

Хотіла, тиснув, радити, може, ходить, казав, будує, варила.

 

8. Встав пропущений префікс з- (с-). Виділи префікс.

  На зиму зерно ..сипають у ..ховища. Багато його потрібно буде для весняної сівби. У ..ховищах ..творюються всі умови для ..берігання зерна. Тут уважно стежать за тим, щоб воно ..сохлося, не ..воложилося і не зігрілося. Перед висіванням зерно перевіряють на ..хожість.

docx
Додано
17 жовтня 2023
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку