Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури ОЗЗСО “Самарівський ліцей ім. Петра Штика”Назарчук Ірини Миколаївни
Номер слайду 2
Візитна картка. Дата народження: 09.04.1991р. Освіта: вища, Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки. Кваліфікація: соціальний педагог, учитель української мови та літератури, світової літератури. Педагогічний стаж: 9 років. Місце роботи: ОЗЗСО “Самарівський ліцей ім. Петра Штика” Посада: соціальний педагог, учитель української мови та літератури. Курси підвищення кваліфікації: 2020р, ВІППО.
Номер слайду 3
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: "Мудрий не той хто знає, а той, чиї знання корисні"ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ: Використання традиційних та нетрадиційних уроків української мови та літератури для підвищення компетентностей учнів
Номер слайду 4
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИРозвивати інтерес учнів до вивчення шкільного предмету; зробити навчання цікавим;посилити бажання вчитися;сприяти вирішенню поставлених перед освітою завдань.
Номер слайду 5
МЕТА І ЗАВДАННЯ Шляхом використання традиційних та нетрадиційних уроків української мови та літератури : Підвищити рівень пізнавальної діяльності школярів. Розвивати позитивну мотивацію учнів до вивчення предмету. Зацікавити учнів предметом. Створити умови всебічного розвитку дітей.
Номер слайду 6
ВВАЖАЮ, ЩО ЗА ДОПОМОГОЮ традиційних та нетрадиційних уроків: Формуються навички толерантного спілкування, уміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблем. У роботі задіяні всі учні класу. Кожна дитина отримує можливість висловлювати свою думку. Створюється “ситуація успіху”За короткий час опановується багато нового матеріалу. Учні вчаться працювати в команді
Номер слайду 7
У моїй практиціУроки-лекціїУроки-диспути. Уроки-презентаціїУроки-подорожіУроки-ігри. Уроки-змагання
Номер слайду 8
ВИКОРИСТОВУЮ ТАКІ ГРАФІЧНІ РЕДАКТОРИ
Номер слайду 9
Ігрові завдання у вивченні мови та літератури
Номер слайду 10
ФОТОЗВІТВідкритий урок-подорож на тему “Узагальнення вивченого про іменник як частину мови”
Номер слайду 11
Наші досягнення. Мовно-літературний конкурс Т. Г. Шевченка (Олександр Бігун – І місце в районному конкурсі 2019-2020н.р.)Конкурс читців поезій Лесі українки (Шинкарук Марія - І місце в ОЗЗСО “Самарівський ліцей ім. Петра Штика”, 2020-2021 н.р.)Участь в конкурсі “Юні літератори Волині” (Баранчук Анна, 6кл., 2020-2021н.р.)
Номер слайду 12
Мої прагнення: Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому. Впроваджувати в освітній процес інноваційні методики навчання. Вивчати сучасні методики викладання української мови та літератури. Стимулювати учнів до вільних висловлювань. Сприяти вихованню любові до мистецтва слова, загальної ерудиції учнів.