Діагностувальна робота "Частини мови. Іменник"

Про матеріал
Діагностувальна робота призначена для контролю досягнень учнів 3 класу після вивчення теми "Іменник". Робота містить 10 завдань: 5 завдань відкритого типу (тестові питання) і 5 завдань закритого типу (робота з мовними одиницями).
Перегляд файлу

Сьоме лютого

Діагностувальна робота № 1

                                                Мовна тема. Іменник

 

1.  Іменник - це

а)  частина мови, що називає предмет

б)  частина мови,  що називає дію предмета

в)  частина мови, що називає ознаку предмета

 

2. На яке питання відповідають іменники - назви неістот?

а )  Що ?

б)   Хто ?

в)   Котрий ?

 

3. Вибери словосполучення, у якому всі слова – власні назви.
а)  Тарас Шевченко, Іван Франко, Європейський Союз
б)  бабуся Марія, річка Дніпро, кіт Мурчик
в)  Харківський район, Київська область, місто Київ

 

4. Познач рядок, в якому іменники вживаються тільки в однині.

а )  молоко, золото, сонце

б )  шафа, диван, стілець

в )  автомобіль, гараж, дорога

 

5. Познач рядок іменників, які вживаються тільки у множині.

а )  огірки, кавуни, помідори

б )  каштани, жолуді, гриби

в )  джинси, ножиці, окуляри

 

6. Розділи сторінку на два стовпчики. Зміни іменники за числами. Якщо неможливо, постав прочерк.

         

Однина

Множина

парта

 

 

дерева

сила

 

 

хвилі

цукор

 

 

ворота

яблуко

 

 

7. Розділи сторінку на три стовпчики. Визнач рід іменників, записавши слова у потрібний стовпчик.

    Село, казка, озеро, пшениця, портфель, лимон, травичка, небо, дощик, риба, робот, золото, собака, лійка, пташеня, сніг, добро, тато.

 

 

                 Ч. р.

               Ж. р.

                С. р.

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Від поданих прикметників і дієслів утвори іменники.

Сильний  -    _________________________

Здоровий   - _________________________

Молодий  -  _________________________

Плавати  -    _________________________

Сміятися   - _________________________

Радіти  -  ____________________________

 

9. Утвори і запиши словосполучення у переносному значенні.

    Солодкий (чай, голосок), золоті (руки, сережки), холодний (погляд, ранок),

кольоровий (сон, олівець), залізні (двері, нерви), гостре (словечко, лезо).

З одним із утворених словосполучень склади і запиши речення.

 

10. Спиши текст, вставляючи потрібні за змістом іменники.

        Настала холодна (що?) …  . Випав білий пухнастий (що?) …  . Річки й озера замерзли і вкрились (чим?) …  .  Раді зимі (хто?) …  .  Вони катаються

 (на чому?) … , … , …  .

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку