Діагностувальна робота ( Читання мовчки )4 клас НУШ

Про матеріал

Діагностувальна робота з літературного читання ( Читання мовчки. Тестові завдання) 4 клас НУШ створена у вигляді презентації. Допоможе під час проведення уроків в режимі дистанційного навчання. Стане в нагоді як досвідченому педагогу, так і педагогу- початківцю. Буду дуже вдячна за оцінки колег під час скачування.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підсумкова Діагностувальна робота з літературного читання за І семестр вчитель початкових класів Красноградського ліцею № 4 Красноградської міської ради Харківської області Паюнова Людмила Володимирівна Підготувала:

Номер слайду 2

Пам’ятка Роботу виконуй в зошиті для діагностувальних робіт з літературного читання ( в лінію) або на двосторонньому аркуші в лінію. Від попередньої роботи(якщо це робота в зошиті) відступи 2 лінії вниз, за зразком зроби напис: Двадцяте грудня Діагностувальна робота ( Читання мовчки) Завдання 1-4 тестові питання. Завдання 5… 8 дай повну відповідь на питання. Перш ніж виконувати завдання, прочитай уважно текст. Ознайомся із завданнями після тексту. Виконуй їх письмово. Дай лише відповіді на запитання, не переписуючи їх. Перевір себе. Виконану роботу відправ для перевірки вчителю в особисте повідомлення Viber. Пам’ятай, що головне виконати найбільшу кількість завдань і зробити це правильно! Не хвилюйся, в тебе все вийде! Удачі тобі! Час для виконання роботи- 35 хвилин!

Номер слайду 3

І. Прочитай уважно текст. ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТОМ Монтейру Лобату Жили собі двоє сусідів: один бідняк, а другий багач, і жили вони як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка. Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій нічого не родить, навіть мурашки не плодяться. Уклали угоду. Вдарили по руках.

Номер слайду 4

Бідняк повернувся до своєї хатини, покликав дружину, і пішливони глянути на ту землю. Як прийшли, то й знайшли гарбуза. - Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тількиглянь! - Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило! - Ні, - сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже,він не мій. Я повинен віддати його власникові цієї землі.

Номер слайду 5

Пішов він до багача і все йому розповів. - О, це чудово! - вигукнув багач. - Наша угода розривається. Я неможу віддавати землю, на якій ростуть гарбузи із золотом. Бідняк повернувся до своєї хатини, а багач побіг на поле, щобзабрати гарбуз. Але, прибігши, побачив: гарбуз повний ос, лютих такусючих.

Номер слайду 6

- Ага! - заволав багач. - Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну, хай начувається, я йому теж віддячу добрим жартом. Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка. - Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок. Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами. - Ось тобі, куме, гарбуз із золотом, який ти знайшов на моїй землі. Радій багатству!

Номер слайду 7

І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку, як оси обернулись на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенькіт і здогадався - щось тут не те. - Куме, - каже, - відчини-но двері, я гляну, що то дзвенить. Але бідняк відповів: - Що ти, куме! Тебе ж оси покусають!.. Такі кляті, такі кляті!.. Тікай, куме!.. Так бідняк забагатів, а багач став посміховиськом.

Номер слайду 8

ІІ . Письмово дай відповіді на питання: Завдання 1-4 вибери лише варіант відповіді. Саме питання - не переписуй.1. До якого жанру відноситься прочитаний твір? а) легенда б) оповідання в) казка2. Як жили сусіди? а) у мирі і злагоді; б) як кіт із собакою; в) весело і дружно.

Номер слайду 9

ІІ . Письмово дай відповіді на питання:3. Чому сусіди ніяк не могли примиритися? а) тому, що багач постійно намагався обдурити бідняка; б) тому, що багач не хотів допомогти біднякові; в) вони жили дружно.4. Яке прислів’я найточніше передає головну думку твору? а) Яка совість, така й честь. б) Чесне діло роби сміло. в) З нечесної справи добра не буде.

Номер слайду 10

ІІ . Письмово дай відповіді на питання:5. Знайди в тексті речення і продовж його. Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій _____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 11

ІІ . Письмово дай відповіді на питання:6. Віднови порядок подій у тексті. Запиши лише порядок подій цифрами. ____ Монети покотилися й задзвеніли. ____ Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка. ____ Уклали угоду. Вдарили по руках. ____ Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. ____ Бідняк зачинив двері й прочинив віконце.

Номер слайду 12

ІІ . Письмово дай відповіді на питання:7. Придумай свій заголовок до твору. Запиши його. __________________________________________________________ 8. Чому нас вчить прочитаний твір? Вирази свою думку.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Оціни свою роботу сам: Мені було легко Мені було важко Потрібна допомога

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Характеристика результатів навчання№ завдання. Рівеньрезультату Розуміє й адекватно виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя  Аналізує прочитаний текст 1-5  Самостійно визначає послідовність подій у творі6 Висловлює власне ставлення до змісту, доводить аргументовано свою думку (будує зв’язні висловлювання)7, 8  Оформлює охайно письмову роботу 

pptx
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
1289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку