Літературне читання (дистанційне навчання)
4 клас за підручником О.Вашуленко
(онлайн - урок)
Тема. Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос»
Мета: ознайомити учнів із творчістю В. Нестайка; вдосконалювати читацькі навички, розвивати вміння характеризувати дійових осіб, розвивати творчу активність, пізнавальні інтереси, об’єктивну самооцінку,спостережливість, увагу, фантазію, уміння працювати з підручником, виділяти головне, узагальнювати, робити висновки; формувати зацікавленість уроками читання розрізняти у пригоді комічне, смішне і небезпечне; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до художнього слова.
Тип уроку – урок засвоєння нових знань.
Хід уроку
Віршик-лічилка про планети Сонячної системи
Всі планети стали в ряд,
Починається парад!
Раз – Меркурій-мандрівник,
Два – Венера, ясний лик.
Три – Земля вітає нас,
А чотири – красень Марс.
П’ять – Юпітер, шість – Сатурн,
Сім – Уран, за ним – Нептун.
Вісім сонячних планет
Поспішають на бенкет.
Був Плутон завжди дев’ятим,
Не беруть його на свято!
Він найменшим уродився
І до карликів прибився.
(Автор: Наталія КарпенкоМатеріал взято з сайту <a href="https://mamabook.com.ua">mamabook.com.ua</a>)
-На які групи поділяють планети Сонячної системи? (Розрізняють планети земної групи, що мають тверду поверхню : Меркурій, Венера, Земля, Марс, і планети-гігантм, які утворені переважно з газів: Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун).
- Оберіть планету по якій ви сьогодні будете мандрувати. (Діти роблять записи в чаті).
- Діти, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
Гра «Пазли» https://learningapps.org/display?v=pwpdw6y2a22
1. Гра «Передбачення».
- Що на вашу думку спільного з В.Нестайком та космосом?
2. Словникова робота.
Довідкове бюро
Орбіта — шлях руху небесного тіла штучного супутника землі.
Катапульта — тут: механізм для старту літака.
Ресори — пружна частина підвіски між віссю і кузовом вагона, машини, воза і т. ін., призначена для пом’якшення ударів під час їзди.
Виварка — посуд, в якому виварюють білизну.
3. Фізкультхвилинка.
https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s&ab_channel=CreativeTeacher
4. Опрацювання першої частини оповідання В. Нестайка «Як ми літали в космос» ( с.64-65):
5. Чи уважний ти читач. Гра «Так. Ні» (сигнальні картки або цеглинки).
- Я задумав побудувати літак і назавжди полетіти в космос. (Ні.)
- І я запросив у компанію свого найщирішого друга й однокласника Петра. (Ні.)
- І ми почали майструвати катапульту. (Так.)
- Це бела цікава робота. (Ні)
6. Хвилинка творчості та фантазії
— Як ви вважаєте, що трапилося з героями далі?
1. Самооцінювання.
- Я хочу похвалити себе за те, що на сьогоднішньому уроці...
- На уроці мені особливо сподобалося ...
-Знання із сьогоднішнього уроку мені знадобляться ...
- На сьогоднішньому уроці мене здивувало ...
2. Настрій на кінець уроку ( в чаті за допомогою смайлів)
Створити свою модель супутника.
Виразно читати оповідання. Підготувати запитання за змістом прочитаного.