Діагностувальна робота
« Дії з багатоцифровими числами. Письмове додавання і віднімання. Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Площа»
Варіант 1
1.Одиницею вимірювання площі є:
а)квадратний сантиметр;
б) квадратний міліметр;
в)квадратний дециметр;
2.Обчисли письмово.
6 835 + 568 =
995 491 – 36 388 =
5 437 * 5 =
7р. 6міс. + 5р. 4 міс. =
3.Розв’яжи рівняння.
2 000 : х = 63 000 : 63
4.Порівняй іменовані числа.
2 м 10 м
5 км 15 км
5. Розв’яжи задачу.
Початок уроку о 10 год. 30 хв., а закінчення – об 11 год. 10 хв. Яка тривалість уроку?
6.Розв’яжи задачу.
Площа клумби прямокутної форми 128 м . Її ширина 4 м. На скільки метрів ширина менша за довжину?
Діагностувальна робота
« Дії з багатоцифровими числами. Письмове додавання і віднімання. Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Площа»
Варіант 2
1.Запиши одиниці площі в порядку зростання:
1м 1 дм 1 км 1 см 1 м 1 мм
2.Обчисли письмово.
2 676 + 6 956 =
395 430 – 26 338 =
5 037 * 5 =
2 год. 30хв. +6 год. 30хв. =
3.Розв’яжи рівняння.
Х : 6 = 3 157 – 2 862
4.Порівняй іменовані числа.
20 м 1 м
5 см 15 см
5. Розв’яжи задачу.
Початок уроку о 12 год. 30 хв., його тривалість 40хв. Коли закінчується цей урок?
6.Розв’яжи задачу.
Площа ігрового майданчика прямокутної форми 128 м . Його ширина 8 м. У скільки разів ширина менша за довжину?
Самооцінювання
Мені подобалося виконувати цю роботу: так______ трішки ______ ні ______
Завдання були для мене: легкими ______ незвичними ______ складними____
Для виконання цієї роботи я скористався / скористалася допомогою:
учнів _______ учителя / учительки _________ підручника _________