Діагностувальна робота
« Дієслово »
учня ( учениці) 2 класу
_______________________________________
1. На які питання відповідає дієслово?
а) що робить?, що зробить?
б) який?, яка?, яке?, які?
в) хто?, що?.
3.Позначити рядок слів, у якому записано лише дієслова.
А) Лікарняний, смішний, радісний;
Б) Лікар, сміх, радість;
В) лікувати, сміятись, радіти
4. Познач рядок , в якому записані слова близькі за значенням.
а) читати, писати, рахувати
б) біжить, стоїть, іде
в) розмовляти, говорити, балакати
5.Яку дію можна виконувати такими предметами, добери дієслова.
Фарбами -_______________. Ножицями - ________________.
М’ячем - ________________. Ручкою - __________________.
6.Добери протилежні за значенням дієслова.
Говорити -________________ сумувати -__________________;
виходити - ______________________; опускати - _____________________;
знайти -_______________________;
7.Від поданих іменників утвори слова – назви дій.
Читання – читати,
лікар - __________________________,вчитель - _______________________,
смак - ___________________________,літак - __________________________.
8.Впиши потрібні за змістом дієслова
Біля школи (що робить?)_______________________ дуб.
По небу ( що роблять?)_______________________ хмари
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. ( + ) |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
|
Коментар вчителя __________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ |