Діагностувальна робота. Диктант " Весна у лісі". Робота з мовними одиницями "Речення.Текст"

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для другого класу нової української школи за програмою Романа Шияна з теми "Речення. Текст", до підручника " Українська мова та читання" 2 клас Галина Сапун, Ольга Придаток
Перегляд файлу

 

Діагностувальна робота

Українська мова

2 клас

Диктант «Весна в лісі». Робота з мовними одиницями «Речення. Текст»

 

  1. Запишіть текст під диктовку ( 12 б.).

 Весна в лісі 

 

       Теплий вітерець пробіг у верховітті дерев. Дзвінко заспівали птахи. Голубими та білими пролісками вкрилися галявини. Проснувся від зимової сплячки ведмідь. Забігали по купинках мурашки. Ліс одягнувся у зелене вбрання. Скоро зацвіте на узліссі черемха і вітер рознесе по лісу її духмяний запах. Защебечуть дзвінкоголосі солов’ї.    

          Гарна весна в лісі!

(49 слів)

  1. Робота з мовними одиницями «Речення. Текст».
  1. Оберіть рядок, у якому  записане речення: (1 б.)

А) У лісі…;

Б)  Незвичайна тиша панує у лісі.

В)  Як гарно...  .

2. Визначте тип речення. (1 б.)

Ліс треба любити й дбайливо оберігати!

А) спонукальне;

Б) питальне;

В) розповідне.

3. З яких частин складається текст? (1 б.)

А) абзац, речення;

Б) вступ, висновок;

В) зачин, основна частина, кінцівка.

 

4. Розташуйте послідовно речення, утворюючи текст(5 б.)

1 -

2 -

3 -

4 -

5 -

А) Біля ялинки хлопчики знайшли маленьке білченя.

Б) Василько і Петрик пішли в ліс.

В) Василько взяв його і посадив на дерево.

Г) Був теплий сонячний день.

Д) Хлопчики гарно провели час.

 

5. Прочитайте речення. Виберіть знак, який потрібно поставити у кінці кожного. Проведіть стрілочку від знака до відповідного речення (3 б.)

.

?

!

Як гарно співають у лісі пташки

Дерева дрімають у передранішній тиші

Чи бачив ти ранок у лісі

Самооцінювання:

 

 

Оцінка учителя:

 

№ завдання в роботі

Сформовано

Формується

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

Завдання №1

7 – 12 б.

0–6 б.

Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні  явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

Завдання №2

9–11 б.

0–8 б.

 

docx
Додав(-ла)
Кулик Людмила
Додано
26 травня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку