Діагностувальна робота
Українська мова
2 клас
Диктант «Весна в лісі». Робота з мовними одиницями «Речення. Текст»
Весна в лісі
Теплий вітерець пробіг у верховітті дерев. Дзвінко заспівали птахи. Голубими та білими пролісками вкрилися галявини. Проснувся від зимової сплячки ведмідь. Забігали по купинках мурашки. Ліс одягнувся у зелене вбрання. Скоро зацвіте на узліссі черемха і вітер рознесе по лісу її духмяний запах. Защебечуть дзвінкоголосі солов’ї.
Гарна весна в лісі!
(49 слів)
А) У лісі…;
Б) Незвичайна тиша панує у лісі.
В) Як гарно... .
2. Визначте тип речення. (1 б.)
Ліс треба любити й дбайливо оберігати!
А) спонукальне;
Б) питальне;
В) розповідне.
3. З яких частин складається текст? (1 б.)
А) абзац, речення;
Б) вступ, висновок;
В) зачин, основна частина, кінцівка.
4. Розташуйте послідовно речення, утворюючи текст(5 б.)
1 - |
2 - |
3 - |
4 - |
5 - |
А) Біля ялинки хлопчики знайшли маленьке білченя.
Б) Василько і Петрик пішли в ліс.
В) Василько взяв його і посадив на дерево.
Г) Був теплий сонячний день.
Д) Хлопчики гарно провели час.
5. Прочитайте речення. Виберіть знак, який потрібно поставити у кінці кожного. Проведіть стрілочку від знака до відповідного речення (3 б.)
. |
? |
! |
Як гарно співають у лісі пташки
Дерева дрімають у передранішній тиші
Чи бачив ти ранок у лісі
Самооцінювання:
Оцінка учителя:
|
№ завдання в роботі |
Сформовано |
Формується |
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
Завдання №1 |
7 – 12 б. |
0–6 б. |
Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
Завдання №2 |
9–11 б. |
0–8 б. |