"Нвчальний план з української мови 2 кл.(екстернат)"

Про матеріал
Навчальний план з української мови 2 кл.для учнів,які навчаються на індивідуальній формі навчання (екстернат)
Перегляд файлу

 

Навчальний план

 з  української мови та читання

для учнів 2 класу

____________________________________________________________________________________________________________________________________,

які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання

(екстернат)

План складено згідно програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22

За підручником: Олена Іщенко,Світлана Логачевська «Українська мова та читання» 2 клас (у 2-х частинах)

Типова освітня програма для закладів  загальної середньої освіти під керівництвом Шияна Р.Б. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи

Зміст навчальних занять

Очікувані результати

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання.

 

-аналізує звуко-буквений склад слова; експериментує зі словами: -змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово;

-правильно вимовляє й записує слова з апострофом;

-правильно наголошує загальновживані слова;

-експериментує з наголосом: порівнює і пояснює значення слів, які відрізняються лише наголосом

Користування алфавітом

-розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру;

- користується алфавітом у роботі з навчальними словниками.

 

 

Перетворення текстової інформацію в графічну. Форма слова. Змісторозрізнювальна роль звуків.

-читає правильно та виразно вголос різні тексти;

-вправляється у правильній вимові слів;

- пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- малює або добирає ілюстрації, створює мапу думок до почутого;

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості — м’якості приголосних звуків у різних позиціях у слові, на позначення звука [й] в різних позиціях;

Запис тексту під диктування. Поділ слів на склади. Правила переносу слів з рядка на рядок. Основа та закінчення в словах-назвах предметів.

- створює невеликі висловлення; записує їх розбірливо, рукописними бук- вами ;

- ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння;

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх.

Лексичне значення слова. Пряме та переносне значення слова. Синоніми. Антоніми. Створення письмового висловлення.

- читає виразно вголос короткі тексти (логічний  наголос,  інтонація);

- знаходить у висловленні та пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;

- створює невеликі висловлення на відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами;

- удосконалює власний текст (лексика, будова речення, форми слова).

Частини мови.

Слова, які означають назву предмета. Форми слова. Велика буква.

- читає  виразно  вголос  короткі  тексти;

- аналізує звуковий склад слова;

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

 - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

Слова-назви предметів, дій, ознак. Форма слова. Основа та закінчення.

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами;

- утворює відповідні граматичні форми слів;

Аналіз художнього тексту: риси характеру, вчинки персонажів. Робота з лексичним значенням слова.

Орфоргафічний словник.

- пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом;

- знаходить у висловленні та пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;

- удосконалює з допомогою іншого власний текст (лексика, будова речення, форми слова);

- знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити

Дослідження значення в мовленні службових слів і використання їх для зв’язку слів у реченні.

-розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови);

- упізнає в реченні службові слова;- пише їх окремо від інших слів;

 -пов’язує між собою слова за допомогою службових слів.

Дослідження і конструювання речень

-розпізнає речення за його основними ознаками;

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень;

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма;

-поширює речення словами за поданими питаннями;

складає і записує речення за малюнком, на задану тему.

Робота з дитячою книжкою.

Дитяча література в авторській, жанрово-тематичній різноманітності.

– художня вітчизняна і зарубіжна література сучасних письменників: казки, легенди, оповідання, вірші, повісті-казки, комікси; – науково-пізнавальна література для дітей: книжки, енциклопедії,

довідники;

– дитяча періодика; теми дитячого читання: про Батьківщину, сім’ю, на героїко-патріотичну тематику, про живу й неживу природу, дітей, дружбу, шкільне життя, пригоди, фантастика, дитячі детективи, винаходи, відкриття, сучасні технології та ін.

- розпочинає ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів: обкладинки, титульного аркуша, ілюстрацій, змісту (переліку)творів, правильно їх називає;

- передбачає орієнтовний зміст твору, дитячої книжки за вказаними елементами;

- розрізняє дитячі книжки за типом видання: книжка-твір, книжка-збірка, енциклопедія, дитячий журнал, словник;

- добирає для читання дитячі книжки на відповідну тему: казки про тварин, пригоди, фантастика та ін.;

- визначає мету свого читання (для проведення цікавого дозвілля, знаходження потрібної інформації та ін.), обирає, читає відповідні книжки, пояснює свій вибір;

- перечитує книжки, окремі їх епізоди для кращого розуміння змісту та вдосконалення навички читання:

має уявлення про жанри й теми дитячого читання;

-  називає твори, дитячі книжки, що сподобалися, розповідає, які епізоди справили найбільше враження;

-називає кілька улюблених прочитаних творів;

-називає державні символи України й окремі національні символи, традиції українського народу.

Дослідження тексту: науково-популярний та художній тексти. Робота з деформованим текстом. Списування з друкованого тексту.

  - читає виразно вголос короткі тексти (логічний  наголос,  інтонація);

- розрізняє різні види текстів (розповідь, опис);

 - досліджує  особливості  науково-популярних  та  художніх   текстів;

-  відновлює деформований текст;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

Сюжетно-образний аналіз творів. Слова однозначні й бага- тозначні. Створення тексту-опису. Синоніми.

-читає виразно вголос короткі тексти;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом;

- знаходить у висловленні та пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;

- творить власні художні тексти на основі відомих;

Діагностувальна робота

 

Диктант

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
9 червня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку