_____________________________ __________________
(Прізвище та ім’я учня) (дата)
Діагностувальна робота
«Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Частини. Дроби.»
І варіант
1. Запиши числа дробами:
Одна восьма, дві третіх, шість десятих, три сьомих, чотири дев’ятих.
2. Запиши, яка частина фігури заштрихована:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_______ _______
3. Порівняй дроби:
1 1 3 5 9 1
6 8 7 7 9
4. Знайди:
7 від 240
8
3 від 1год
4
5. Обчисли вираз:
945 784 : 7 – 699 · 4 = ________________
6. Побудуй відрізок АВ = 9см. Познач на ньому точку М так, щоб довжина AM дорівнювала 1/3 довжини відрізка АВ.
7. Розв’яжи рівняння і виконай перевірку:
4 · х = 2 0 0 2 8
8. Розв’яжи задачу двома способами:
Із двох населених пунктів одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедисти. Перший рухався зі швидкістю 15 км/год, а другий – 12 км/год. Через 3 год вони зустрілись. Яка відстань між населеними пунктами?
Самооцінювання |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя |
Мені було дуже важко |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
|
|
|
Коментар вчителя: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________ __________________
(Прізвище та ім’я учня) (дата)
Діагностувальна робота
«Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Частини. Дроби.»
ІІ варіант
1. Запиши числа дробами:
П’ять сьомих, чотири шостих, сім восьмих, дві дев’ятих, шість десятих.
2. Запиши, яка частина фігури заштрихована:
|
|
|
|
|
|
|
|
_______ _______
3. Порівняй дроби:
4 1 1 1 3 5
4 10 5 9 9
4. Знайди:
4 від 280
7
4 від 1ц
5
5. Обчисли вираз:
140 119 : 7 + 432 · 3 = ________________
6. Побудуй відрізок ОС = 12см. Познач на ньому точку К так, щоб довжина ОК дорівнювала 1/4 довжини відрізка ОС.
7. Розв’яжи рівняння і виконай перевірку:
6 · х = 2 6 1 7 2
8. Розв’яжи задачу двома способами:
Із двох лижних баз одночасно назустріч один одному вирушили два лижники. Перший рухався зі швидкістю 14 км/год, а другий – 16 км/год. Через 2 год вони зустрілись. Яка відстань між лижними базами?
Самооцінювання |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя |
Мені було дуже важко |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
|
|
|
Коментар вчителя: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________