Діагностувальна робота до теми "Усне додавання та віднімання чисел у межах 1000".

Про матеріал
Мета проведення діагностувальної роботи: перевірити вміння відтворювати послідовність чисел; записувати числа і утворювати їх різними способами; - визначати розрядний склад трицифрового числа і подавати їх у вигляді суми розрядних доданків; порівнювати числа різними способами.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота

з математики

Усне додавання та віднімання чисел у межах 1000

учня/учениці 3 - Д класу

КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. –ГЕК № 29 ВМР»

_____________________________

 

 

 

 

 

 

Варіант 1

Яке число отримали при додаванні розрядних доданків 700, 50, 1?

 А  571

 Б  715

 В  751

Найменша маса з поданих – це

 А  7 ц

 Б  70 кг

 В  7 т

Обчисли значення виразів.

 710 – 40 = ___   430 + 80 = ___

 350 + 320 = ___   720 – 210 = ___

 180 + 240 = ___   720 – 310 = ___

Обчисли вирази.

 1 км – 800 м = _________

 1 дм – 20 мм = ________

Загальна кількість десятків 72 в числі

 А  272

 Б  722

 В  702

 

Порівняй іменовані числа.

 70 кг 7 ц   1 т 100 кг

 57 кг 570 г  5 ц 5 т

Розв’яжи задачу рівнянням.

       У дитячий садок привезли яблука. Після того як витратили 350 кг яблук, залишилося 80 кг. Скільки кілограмів яблук привезли в дитячий садок?

 Привезли – х  кг

 Витратили – 350 кг

 Залишилося – 80 кг 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2

Яке число отримали при додаванні розрядних доданків 800, 70, 1?

 А  871

 Б  817

 В  718

Найбільша маса з поданих – це

 А  60 кг

 Б  6 ц

 В  6 т

Обчисли значення виразів.

 920 – 60 = ___   370 + 60 = ___

 550 + 310 = ___   760 – 330 = ___

 280 + 140 = ___   730 – 320 = ___

Обчисли вирази.

 1 км – 600 м = _________

 1 дм – 50 мм = ________

Загальна кількість десятків 63 в числі

 А  363

 Б  633

 В  603

 

Порівняй іменовані числа.

 90 кг 9 ц   1 т 1000 кг

 67 кг 670 г  9 ц 9 т

Розв’яжи задачу рівнянням.

       У дитячий садок привезли груші. Після того як витратили 120 кг груш, залишилося 90 кг. Скільки кілограмів груш привезли в дитячий садок?

 Привезли – х  кг

 Витратили – 120 кг

 Залишилося – 90 кг 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
4134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку