8 . 2 = 2 . 8 = 8 . 3 = 3 . 8 = 8 . 4 = 4 . 8 = 8 . 5 = 5 . 8 = 8 . 6 = 6 . 8 = 8 . 7 = 7 . 8 = 8 . 8 = 8 . 8 = 8 . 9 = 9 . 8 = Віднови таблицю множення на 8. 8 • 2 = 2 • 8 = 168 • 3 = 3 • 8 = 248 • 4 = 4 • 8 = 328 • 5 = 5 • 8 = 408 • 6 = 6 • 8 = 488 • 7 = 7 • 8 = 568 • 8 = 8 • 8 = 648 • 9 = 9 • 8 = 72
Завдвння 5. Запиши таблицю множення будь- якого числа від 2 до 9. Користуючись взаємозв'язком арифметичних дій множення і ділення, склади дві таблиці ділення. Що цікаве в ко жній таблиці ділення? Що означає «число а поділити на Ь»? Доведи правильність значень часток, одержаних у таблицях.
4 • 1 = 4, 4 : 4 = 1, 4 : 1 = 44 • 2 = 8, 8 : 4 = 2, 8 : 2 = 44 • 3 = 12, 12 : 4 = 3, 12 : 3 = 44 • 4 = 16, 16 : 4 = 4, 16 : 4 = 44 • 5 = 20, 20 : 4 = 5, 20 : 5 = 44 • 6 = 24, 24 : 4 = 6, 24 : 6 = 44 • 7 = 28, 28 : 4 = 7, 28 : 7 = 44 • 8 = 32, 32 : 4 = 8, 32 : 8 = 44 • 9 = 36, 36 : 4 = 9, 36 : 9 = 4
Розв’яжи задачу. Ведмедиця та ведмежа вирушили до галявини. Уздовж берега річки вони рухались 1 годину, а на перепливання річки витратили на 45 хвилин менше. Останній відрізок часу ведмеді бігли, витративши на 37 хвилин більше, ніж вони витратили, перепливаючи річку. Скільки всього часу тривав шлях ведмедів до галявини?
Задача. Берегом - 1 год. Переплили - ?, на 45 хв. м. Останній в. - ?, на 37 хв. більше. Всього - ? Розв’язання1 год. = 60 хв.1 ) 60 - 45 = 15 (хв.) - переплили річку;2 ) 15 + 37 = 52 (хв.) - на останній відрізок;3 ) 60 + 15 + 52 = 127 (хв.) = 2 год. 7 хв. Відповідь: 2 години 7 хвилин всього часу тривав шлях ведмедів до галявини.
Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. «Тема. Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення. » Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про арифметичні дії множення та ділення; узагальнити способи складання таблиць множення за сталим першим множником, способи знаходження попереднього і наступного результатів таблиці множення, способи відтворення табличних результатів на підставі переставного закону множення, на підставі групування; узагальнити способи складання таблиць ділення на підставі взаємозв’язку арифметичних дій множення та ділення.