Діагностична робота
за темою «Електроенергія. Вода. Повітря»
уч …………….. 2-А класу ……………………………………………………………………………….
1. З’єднати зображення електростанції та її назву:
Гідроелектростанція, теплова, сонячна, вітрова
2. Як правильно економити електроенергію?
А) Не включати світло; Б) Палити свічки; В) Своєчасно виключати електроприлади і світло.
3. У яких станах буває вода?
А) У твердому і рідкому; Б) У рідкому, твердому , газоподібному; В) У газоподібному і рідкому
4. Підписати назву явища природи і визначити стан води:
Це ……………………………………… Це………………………………………… Це……………………………………
Стан: …………………………………… Стан: ……………………………………. Стан: ………………………………
5. Що використовується для очищення води?
А) Миючі засоби; Б) Фільтри; В) Спирт.
6. Підкреслити властивості повітря: пружне, гірке, без кольору, без запаху, пахуче, прозоре, стискається при охолодженні, не має смаку, тверде, розширюється при нагріванні, рідке.
7. Де правильно визначено температуру повітря? А) t = 10◦с; Б) t = 10 кг; В) t = 10 м
8. Напиши, кому потрібне повітря?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..