Розроблена Діагностувальна робота з Я досліджую світ на тему: "Гриби. Природні угруповання" 3 клас.
ПІ учня (учениці) ___________________________________ Дата____________
Діагностувальна робота
з курсу: Я досліджую світ
за темою «Гриби. Природні угрупування»
1. Познач природні угруповання
ліс; луки; рослини; прісна водойма; море; тварини.
2. Познач правильну відповідь. Що таке луки ?
Місця, де чергуються лісові насадження і безлісі насадження.
Безлісі ділянки, вкриті трав’янистими рослинами.
3. З’єднай стрілочками групу рослин і ярус, який вони утворюють.
Ліщина, калина, ожина, шипшина • • середній ярус
Конвалія, папороть, підсніжник • • верхній ярус
Сосна, береза, дуб, граб, ялина • • нижній ярус
4. Познач тварин, які живуть у прісних водоймах
Качки карась жаби лелека вовк гуска заєць
5. Запиши ланцюг живлення мешканців моря.
6. Підпиши частини тіла шапинкового гриба.
|
________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ |
7. Напиши, які тварини водяться
у лісі |
у морі |
на луках |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Напиши, яких правил гігієни ти дотримуєшся, щоб уберегтися від хвороботворних мікробів.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностувальної роботи:
Самоаналіз
Мені було дуже легко |
|
Можу працювати краще |
|
Мені потрібна допомога |
|
Мені було дуже важко |
|
Коментар вчителя ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рівень |
Високий |
Достатній
|
Середній |
Початковий
|
|
|
|
|