Діагностувальна робота
«Іменник»
І варіант
1.Іменник – це частина мови, яка називає….
а) дію предмета;
б) ознаку предмета;
в) назву предмета;
2.Визнач іменник,у якому відбулося чергування приголосного звука в процесі словозміни. Запиши.
а) дочка;
б) вулиця;
в) рука;
3.Визнач рід іменників.
Сонце ( ___ ), верба ( ___ ), місто ( ____ ), рух ( ___ ), сміх ( ___ ).
4. Добери до іменників синоніми.
Говорити - _________________
Йти -_______________________
Батьківщина -________________
5.Спиши текст. Постав розділові знаки. Виправ помилки. Підкресли іменники.
україна – наша батьківщина її надра багаті вугіллям а на родючих полях вирощують щедрі врожаї пшениці а яка мальовнича природа україни – дніпро карпати полісся крим
Діагностувальна робота
«Іменник»
ІІ варіант
1.Іменник – це частина мови, яка називає….
а) назву предмета;
б) ознаку предмета;
в) дію предмета;
2.Визнач іменник,у корені якого відбулося чергування звука [ і ] з [ о] у процесі словозміни. Запиши.
а) до землі;
б) до ночі;
в) до школи;
3.Визнач число іменників.
Людина ( ___ ), машина ( ___ ), квіти ( ____ ), мрія ( ___ ), листок ( ___ ).
4. Добери до іменників антоніми.
Правда - _____________________
Лихо -_______________________
Тиша -______________________
5.Спиши текст. Постав розділові знаки. Виправ помилки. Підкресли іменники.
наша вітчизна подарувала людству твори тараса шевченка і лесі українки ці видатні українські сини і дочки прославляють її в своїх легендарних поезіях
Самооцінка
1.Завдання,які для мене були легкими і доступними: ___________________
2. Завдання із якими було складно впоратися, проте мені вдалося!________
3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями: ________________
4.Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників: ______________
5.Мені було дуже важко: __________________________________________
6. Цікавими для мене виявилися завдання:___________________________