Діагностувальна робота із зарубіжної літератури для учнів 5 класу з теми " Вступ. Скарбниця народних казок" та аудіювання для перевірки знань з ГР 1 (групи результатів) УВ .

Про матеріал
Діагностувальна робота із зарубіжної літератури для учнів 5 класу з теми " Вступ. Скарбниця народних казок. Казки народів світу" та аудіювання для перевірки знань з ГР 1 (групи результатів) УВ (усно взаємодіє) .
Перегляд файлу

Діагностувальна робота  за темою «Усна народна творчість . Казка».

                                                                             (5 клас)

1. До фольклорного і літературного жанрів водночас належить (1, 5  б.)

А) казка

Б) приказка

В) прислів’я.

2. Виберіть правильне твердження. (1,5  б.)

Момотаро, або Хлопчик-Персик,  ріс як на дріжджах, бо їв

А) борщ

Б) кашу

В) рис.

3. Назвіть казку та укажіть елемент її будови за наведеним уривком: (2 б.)
« Давно колись жили собі чоловік і жінка, та не було у них дітей…».

4. Виберіть неправильне твердження. (2 б.)

Риса характеру, яка притаманна рідній дочці, - це

А ледача
Б  жадібна

В  терпляча

5. Установіть відповідність  між персонажем та його характеристикою. (2 б.)

1. пасербиця                                     А  « погана й ледача»

2. рідна дочка                                    Б  « вродлива, роботяща»

3. пані Метелиця                               В  «ніколи не чула від неї лихого слова»

6. Якого персонажа стосується прислів’я : «Рідний край кожного до себе вабить»? (3  б.)

Доведіть свою думку прикладами з твору.

 

   Група результатів 1. Усно взаємодіє.

1.Аудіювання.

 

                      Навіщо читати книжки сучасному поколінню?

      Тих, хто народилися після 2010 року, називають поколінням Альфа. Альфа — перша літера грецького алфавіту. Діти, які належать до покоління Альфа, кардинально відрізняються від представників усіх інших поколінь, і саме вони почнуть масштабне оновлення планети в усіх сферах.

        Представники покоління Альфа вміють і можуть те, чого не вміли і не могли їхні батьки, бабусі й дідусі. Ідеться не тільки про гаджети, а й про те, як зробити цифрові технології частиною свого життя, важливим чинником мислення, поведінки й культури. Діти в наш час легко переходять із одного віртуального простору в інший, вправно користуються інтернет-послугами, здатні презентувати власні ідеї, застосовуючи різноманітні цифрові сервіси.       Отже, життя покоління Альфа визначають передовсім цифрові технології та інтернет, без яких неможливий ані прогрес суспільний, ані прогрес індивідуальний.

        Важливо усвідомити, що особливим духовним ресурсом кожної нації та особистості є читання художньої літератури. Читання відкриває людині світ, допомагає пізнати інших людей і відчути людське в собі. Воно пробуджує в душі прагнення до краси, добра і справедливості, вчить жити за совістю. Завдяки йому стають близькими і зрозумілими здобутки своєї культури і культур різних народів. Формуючи почуття гордості за свій народ, свою країну, читання дає усвідомлення того, що ми належимо до світової спільноти, доля якої залежить від рівня культури кожного і кожної з нас.

Види читання в цифрову добу. Усі ми читаємо по-своєму, бо всі різні. Але є правила й закономірності читання, які варто знати, щоб не тільки вміти знайти потрібну інформацію, а й отримати задоволення від читання.

Люди завжди читають з конкретною метою. Зважаючи на неї, виокремлюють такі види читання: переглядове, ознайомлювальне, вдумливе.

(Текст із підручника «Зарубіжна література» 5 клас. Авторський колектив: 

О. М. Ніколенко, Л. В. Мацевко-Бекерська, Н. П. Рудніцька, Л.Л. Ковальова, О.В. Орлова, Л. П. Юлдашева, В. Г. Туряниця, Д. О. Лебедь.)

 

Питання до тексту.

  1. Як називають тих, хто народилися після 2010 року?
    а) поколінням Альфа;

б) поколінням  бета;

в) поколінням гамма;

 г) поколінням дельта.

     2.    Діти покоління Альфа почнуть масштабне оновлення 

              а) планети в усіх сферах;

              б) шкільних підручників;

              в) присадибних ділянок;

              г) річок та океанів.

      3.    Суспільний, ані прогрес індивідуальний неможливий без

              а) цифрових технологій та інтернету;

              б) без газет та журналів;

              в) без цікавих книг;

              г)  без телебачення.

        4. Особливим духовним ресурсом кожної нації та особистості є

               а) перегляд коміків;

               б) спілкування з друзями;

               в) читання художньої літератури;

               г) гарний відпочинок.

        5. Читання пробуджує в душі

                а) прагнення до краси, добра і справедливості;

                б) бажання відпочити;

                в) прагнення поспілкуватися із родиною;

                г)прагнення зробити кар’єру.

       6. Люди завжди читають з конкретною метою. Зважаючи на неї, виокремлюють такі      види читання:

                 а) переглядове, ознайомлювальне, вдумливе;

                 б) швидке, поверхневе;
                 в) без інтересу, нецікаве;

                 г) пасивне, активне, чудове.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 жовтня
Переглядів
6870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку