Діагностувальна робота . "Лексичне значення слова", 4 клас, НУШ. Робота з мовними одиницями.

Про матеріал
Діагностувальна робота. "Лексичне значення слова", 4 клас, НУШ. Робота у двох варіантах, самооцнювання.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з теми ”Лексичне значення слова”. Робота з мовними одиницями. (4 клас, НУШ) Варіант 1.

Прізвище, ім’я_______________________________Дата____________

 

  1. Випиши однозначні слова: школяр, голова, борщ, вівторок, корінь,команда,березень.

 

  1. Випиши словосполучення, які вжито в переносному значенні. Крило літака, крило птаха;  залізний цвях, залізний характер;

сміються діти, сміється сонце.

 

  1. Запиши синоніми до слів:

мовити,____________________________________________________.

Веселий,___________________________________________________.

Дім,_______________________________________________________.

  1. Запиши антоніми до слів:

гіркий-_________________; шкода-_____________________;

руйнувати-_____________________.

  1. Утвори відповідність.

Вивести на чисту воду.*                                     *Забути ,не згадувати.

Як з гуски вода.*                                     *Викрити когось у нечесних діях.

Викинути з голови*                                          *Хтось не реагує ні на що.

  1. Склади одне речення із фразеологізмом з попереднього завдання.

 

 

 

 Самооцінювання.

Найцікавіші завдання для мене_______________.

Найважчі завдання для мене_________________.

Найлегші завдання для мене_________________.

 

 

 

Коментар учителя.

______________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота з теми ”Лексичне значення слова”. Робота з мовними одиницями. (4 клас, НУШ) Варіант 2.

Прізвище, ім’я_______________________________Дата____________

 

  1. Випиши однозначні слова: школярка, хвіст, киянин, неділя, корінь, підмет,земля.

 

  1. Випиши словосполучення, які вжито в переносному значенні.

Глибока річка, глибокі знання;  ллється вода, ллється спів;

залізна вдача, залізні двері.

 

  1. Запиши синоніми до слів:

іти,_______________________________________________________.

Радісний,___________________________________________________.

Будинок,___________________________________________________.4. Запиши антоніми до слів:

яскравий-_________________; користь-_____________________;

руйнувати-____________________.

  1. Утвори відповідність.

Знати, як свої п’ять пальців.*                   * Залишитись непокараним.                  

Вийти сухим із води.*                                  * Вести несерйозні розмови.

Чесати язика.*                                           * Добре розуміти, пам’ятати.

  1. Склади одне речення із фразеологізмом з попереднього завдання.

 

 

 

 

 Самооцінювання.

Найцікавіші завдання для мене_______________.

Найважчі завдання для мене_________________.

Найлегші завдання для мене_________________.

 

 

 

Коментар учителя.

______________________________________________________________________________________________________________________

 

doc
Додано
4 лютого
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку