Діагностувальна робота з теми ”Лексичне значення слова”. Робота з мовними одиницями. (4 клас, НУШ) Варіант 1.
Прізвище, ім’я_______________________________Дата____________
сміються діти, сміється сонце.
мовити,____________________________________________________.
Веселий,___________________________________________________.
Дім,_______________________________________________________.
гіркий-_________________; шкода-_____________________;
руйнувати-_____________________.
Вивести на чисту воду.* *Забути ,не згадувати.
Як з гуски вода.* *Викрити когось у нечесних діях.
Викинути з голови* *Хтось не реагує ні на що.
Самооцінювання.
Найцікавіші завдання для мене_______________.
Найважчі завдання для мене_________________.
Найлегші завдання для мене_________________.
Коментар учителя.
______________________________________________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота з теми ”Лексичне значення слова”. Робота з мовними одиницями. (4 клас, НУШ) Варіант 2.
Прізвище, ім’я_______________________________Дата____________
Глибока річка, глибокі знання; ллється вода, ллється спів;
залізна вдача, залізні двері.
іти,_______________________________________________________.
Радісний,___________________________________________________.
Будинок,___________________________________________________.4. Запиши антоніми до слів:
яскравий-_________________; користь-_____________________;
руйнувати-____________________.
Знати, як свої п’ять пальців.* * Залишитись непокараним.
Вийти сухим із води.* * Вести несерйозні розмови.
Чесати язика.* * Добре розуміти, пам’ятати.
Самооцінювання.
Найцікавіші завдання для мене_______________.
Найважчі завдання для мене_________________.
Найлегші завдання для мене_________________.
Коментар учителя.
______________________________________________________________________________________________________________________