Діагностувальна робота "ЛІтературні казки світу" 5 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота за розділом "ЛІтературні казки світу" у 5 кл. Три рівні. 2 варіанти.
Перегляд файлу

5 клас

Діагностувальна робота

«Літературні казки світу»

І варіант

І рівень

(1 б. кожне запитання)

  1.          Що за птах зустрівся Герді по шляху і став розповідати їй про Кая і принцесу?

 А. ворон  Б. голуб В. соловей Г. павич

  1.          На чому перебралася Герда від свого міста до старенької?

А. сани Б. лижі В. човен Г.велосипед

 3. Хто знайшов Хлопчика-Зірку в лісі?

  А. Вовки Б. Ведмеді В.Дроворуби Г. Мати

  4. Хто допоміг Хлопчику-Зірці виконати завдання чаклуна?

А. мати Б. Дроворуб В. Заєць Г. Білка

5. Який за рахунком Чарлі знайшов квиток?

А. другий Б. третій В. четвертий Г. п’ятий

6. На чому рухалися герої наприкінці твору «Чарлі і шоколадна фабрика»?

А. колісниця Б. ліфт В. лижі Г. човен

ІІ рівень

(по 1,5 б кожне запитання)

7. Встанови відповідність між твором і персонажами.

1. «Чарлі і шоколадка фабрика»

2. «Хлопчик-Зірка»

3. «Снігова Королева»

А. жербачка

Б. Герда

В. Майк Тіві

8. Уяви, що ти можеш попередити про небезпеку одного з героїв вивчених творів. Напиши коротке повідомлення. Поясни свій вибір героя.

ІІІ рівень

  1.     б )

Виконайте одне на вибір завдання. Дайте повну і змістовну відповідь.

9. Уявіть, що вам запропонували написати продовження історії про Чарлі, то яким, на вашу думку, він став би господарем фабрики? Що зробив би для інших?

10. Через які випробування довелося пройти Хлопчику – Зірці, щоб повернути собі колишню вроду? Які нові якості з’явилися в героя. Чи однаково ви сприймаєте героя казки на початку і в кінці твору?

11.Поясніть як у творі «Снігова Королева» протиставляється добро і зло. Які герої є уособленням зла, а які добра? Що перемагає у цій казці?

 

5 клас

Діагностувальна робота

«Літературні казки світу»

ІІ варіант

І рівень

(1 б. кожне запитання)

1. На чому лапландка написала листа фінці?

А. папір Б. дерев’яна дошка В. на скляній пляшці Г. сушена тріска

2. Як бабуся-чаклунка змусила героїню забути про мету своїх пошуків?

А. Дала їй золоте яблуко скуштувати Б.Розчесала волосся гребінцем

В. Прочитала магічне закляття Г. Дала випити чарівного зілля

3. Ким виявилась мати Хлопчика-Зірки?

А. зірка Б. королева В. чаклунка Г. співачка

4. Що загадав знайти Хлопчику-Зірці чаклун у лісі?

А. монети Б. батьків В. свою красу Г. друзів

5. Хто вирушив з Чарлі на екскурсію до фабрики?

А. Тато Б. Мама В. дідусь Джордж Б. бабуся Джорджина

6. На що перетворилась Віолетта Борегард на фабриці Вонки?

А. жуйка Б. шоколадка В. чорниця Г. на  умпа-лумпу

ІІ рівень

(по 1,5 б кожне запитання)

7. Встанови відповідність між твором і персонажами.

1. «Чарлі і шоколадка фабрика»

2. «Хлопчик-Зірка»

3. «Снігова Королева»

А. Верука Солт

Б. лапландка

В. прокажений

8. Уяви, що ти можеш попередити про небезпеку одного з героїв вивчених творів. Напиши коротке повідомлення. Поясни свій вибір героя.

ІІІ рівень

  1.     б )

Виконайте одне на вибір завдання. Дайте повну і змістовну відповідь.

9.Уявіть, що вам запропонували написати продовження історії про Чарлі, то яким, на вашу думку, він став би господарем фабрики? Що зробив би для інших?

  1. Через які випробування довелося пройти Хлопчику – Зірці, щоб повернути собі колишню вроду? Які нові якості з’явилися в героя. Чи однаково ви сприймаєте героя казки на початку і в кінці твору?
  2. Поясніть як у творі «Снігова Королева» протиставляється добро і зло. Які герої є уособленням зла, а які добра? Що перемагає у цій казці?
docx
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
8637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку