Діагностувальна робота №2
Тема. Вода. Значення води. Охорона води.
1. Які властивості має вода?
А) текуча, не має власної форми, прозора, безбарвна;
Б) має власну форму, непрозора , має запах;
В) блакитного кольору, має смак, має запах.
2.Найпоширеніша речовина на Землі.
А) вода;
Б) сіль;
В) нафта.
2.З’єднай стрілками:
Роса газоподібний стан
Град рідкий стан
Пара твердий стан
3.Продовжи речення.
Розчин – це_________________________________________________________
У воді розчиняються___________________________________________________
З рідкого стану вода переходить у твердий за температури ____________________
Прісна вода міститься у __________________________________________________
Вода закипає при температурі _____________________________________________
Колообіг води – це безперервний __________________________________________
_______________________________________________________________________
4. Побудуй діаграму « Витрати води у моїй сім’ї.
1.____________________ 2. ____________________
3.____________________ 4._____________________
5.___________________ 6._____________________
5.Запиши у таблицю джерела забруднення води.
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
5. |
|
6. Що означає охороняти воду?
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
22 березня – Всесвітній День води.
Придумай гасло до цього дня та намалюй емблему.
Гасло
___________________________________________________________________________
Емблема
Результат роботи |
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Результат з допомогою |
Потреба уваги та допомоги |
|
|
|||||
|
|||||
Самоаналіз |
|
|
|
|
|
Вчитель |
|
|
|
|
|
Рівень |
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
|