Діагностувальна робота. Мовна тема.,, Іменник"

Про матеріал

Розроблені завдання для контрольної роботи з української мови у 4 класі спрямовані на закріплення знань про іменник як частину мови, уміння розрізняти рід, число, ставити іменники у потрібному відмінку, визначати відмінки іменників у реченні.

Перегляд файлу

        Діагностувальна робота з української мови.

                             Іменник

 

1. Іменник – це частина мови,  яка називає …

а) ознаку предмета;     б) назву предмета;        в) дію предмета.

 

 2. Початковою  формою іменника є…

а) форма Н.в.  множини;              б) форма Кл.в. однини;            в) форма Н.в. однини.

 

3. Познач групу іменників записаних у початковій формі.

 

а) птах, пеналом, Ніні;        б) лікар, школа, ручка;        в) книжки, квіткою, у лісі.

 

4. Познач групу загальних іменників.

 

а)  Дніпро , Андрійко, Львів;                              б) Франко, магнітофон, книжка;

                                   

                                                  в) поїзд, ведмідь, море.

 

 

 

5. Запиши подані іменники в Д.в. і М.в., познач закінчення.

 

          Д.в.                                                                 М.в.

книжка      ________________                              ліс __________________

голуб         ________________                              зошит __________________

ніч              ________________                             молодість  __________________

 

6. Запиши подані іменники в О.в.

 

   любов   _______________                       _день________________

 Марія_________________                          скромність___________

радість      ________________                     паморозь ________

 

7.Спиши речення,ставлячи слова, що в дужках, у потрібній формі.

 

У старій (шафа) на (поличка)

Книжки стояли, як сестрички.

 

8. До поданих іменників запиши антоніми. Визнач і запиши в дужках рід.

 

День( ________ )- ____________

Плюс(_______)-______________

Праця(_______)-_____________

Запитання(________)-_________

 

 

 

9. Спиши, розкриваючи дужки. Встав пропущені букви.

 

 Дрімає з..мовий (лісом). Холод скував д..рева і запорошив їх (сніг). Застигли білі (береза) і могутні (дуб). Повисли до (з..мля) тоненькі (гілочка) верби. Вони стали схожі на металеві (дріт). Мовчки дрімають зелені (сосна). Тільки іноді пролунає дрібне стукотіння (дятел).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Заповни кросворд.

По горизонталі:

1. Число іменників, що означають два і більше предметів.

2. Рід, який можна визначити за допомогою слів «він», «мій», «цей».

3. Рід, який можна визначити за допомогою слів «воно», «моє», «це».

9. Число іменників, що означають один предмет.

 

По вертикалі:

4. Відмінок, який не потребує питань і прийменників, форма звертання.

5. Відмінок, іменники в якому відповідають на запитання «ким?», «чим?».

6. Відмінок, у якому іменники вживаються завжди з прийменниками.

7. Рід, який можна визначити за допомогою слів «вона», «моя», «ця».

8. Відмінок, іменники в якому відповідають  питання «кому?», «чому?»

10. Самий перший відмінок.

 

11. Спиши, розкриваючи дужки. Встав пропущені букви.

 Дрімає з..мовий (лісом). Холод скував д..рева і запорошив їх (сніг). Застигли білі (береза) і могутні (дуб). Повисли до (з..мля) тоненькі (гілочка) верби. Вони стали схожі на металеві (дріт). Мовчки дрімають зелені (сосна). Тільки іноді пролунає дрібне стукотіння (дятел).

https://naurok.com.ua/uploads/files/165638/266157/290281_html/images/266157%204.png___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінка

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№____________________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №________________________________
  5. https://naurok.com.ua/uploads/files/165638/266157/290281_html/images/266157%205.png Мені було дуже важко. № ____________________________________________________________

https://naurok.com.ua/uploads/files/165638/266157/290281_html/images/266157%206.jpeg 

              Цікавими для тебе виявилися завдання

https://naurok.com.ua/uploads/files/165638/266157/290281_html/images/266157%207.png                   № ______________________

https://naurok.com.ua/uploads/files/165638/266157/290281_html/images/266157%208.png 

 

ПІ дитини _____________________________________________ Дата __________________

https://naurok.com.ua/uploads/files/165638/266157/290281_html/images/266157%201.pngДіагностувальна робота № 4 .Мовна тема «Іменник»

ІІ варіант

Пригадуємо відомості про іменник з Мовкою та Суржиком.

1. Іменник – це частина мови,  яка називає …

а) дію предмета;     б) назву предмета;        в) ознаку предмета.

 

2. Познач групу питань, на які можуть відповідати  іменники.

а) кого?,  якому?, чому?, що зробив?;

б) кого?, чому?, чим?, на кому?;

в) кого? що зроблять?, кому? кого?.

 

3. Познач групу іменників записаних у початковій формі.

 

а) школа , ідея,  молоко;                                              б) столяром , магазин, олівця;     

                                      

                                       в) олівці , кривда , на руці.

 

4. Познач групу загальних іменників.

а)  Дніпро , Михайло, Кривий Ріг;                              б) Шевченко, телефон, домівка;

                                   

                                                  в) літак, людина, озеро.

 

5. Познач групу іменників з абстрактним значенням.

 

а) телефон , щастя, думки;         б) доброта, книга,  здоров’я;        в) мрія ,  тиша,   привіт.

 

6. Запиши подані іменники в Д.в. і М.в., познач закінчення.

          Д.в.                                                                 М.в.

https://naurok.com.ua/uploads/files/165638/266157/290281_html/images/266157%209.pngкнижка    ________________                         __________________

школа        ________________                        __________________

сіль          ________________                        __________________

 

7. Запиши подані іменники в О.в.

   гараж    _______________                       каша _________________

   край      _______________                       закон    _________________

совість      ________________                   вуаль ________________

 

8. Склади речення з поданими словами. Надпиши рід  іменників.

 На ,  сяяв,   темному,  ясний,  небі,  місяць.

________________________________________________________________

 

 

 

 

9. Заповни таблицю.

Істоти

Неістоти

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Спиши, розкриваючи дужки. Встав пропущені букви.

 Білокоса чарівна з..ма примчала на білім (кінь) у сади і парки. Торкнулася чарівною (паличка) верхівок д..рев. І заіскрились на них кришталеві шати. У в..сокому холодному (небо) повільно пливуть хмари, ніби великі білі (корабель).

https://naurok.com.ua/uploads/files/165638/266157/290281_html/images/266157%2010.png_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

https://naurok.com.ua/uploads/files/165638/266157/290281_html/images/266157%2011.png 

11. Створи свій  «банк»  іменників.

 

https://naurok.com.ua/uploads/files/165638/266157/290281_html/images/266157%2012.jpeg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку