Діагностувальна робота "My morning"

Про матеріал
Діагностувальна робота "My morning" за програмою НУШ (за підручником Т.Б. Будна)
Перегляд файлу

My morning

Date_______________

 

Name_______________ Surname_________________ Form_______

 

  1. Listen, look and tick (+). Послухай, подивись і познач (+).
  • I’ve got a lunchbox.  ……………………….
  • I’ve got a biscuit.  ………………………….
  • I haven’t got a bun. ………………………..
  • I have got an apple. ……………………..

 

  1. Circle the odd-one-out.  Знайди зайве слово.

foot

mouse

house

proud

boat

boot

coat

goat

bun

fun

tune

but

luck

pluck

duck

dock

 

  1. Fill in the missing words. Вставте пропущені слова.

breakfast

bag

seven

school

teeth

Viola

 

I am ___________. I get up at ___________o’clock. I wash and brush my ________. At eight o’clock I dress. It’s time to have _________. After that I pack my __________and go to ___________.

 

  1. Match the words. З’єднайте слова.

 

porridge                                     молоко                                        

bun                                            каша

biscuits                                      печиво

milk                                          булочка

sandwich                                  банан   

yoghurt                                    апельсин

orange                                      йогурт

banana                                     бутерброд

 

 

 

 

 

 

 

 

Лист оцінювання

Самооцінювання учня:

  • Супер! Мені під силу всі завдання!
  • Я добре вмію виконувати завдання.   
  • Це було досить легко.
  • Я припускався помилок.
  • Я не зміг виконати завдання.
  • Було важко виконувати _____ завдання.

Я не зміг виконати завдання

Оцінювання вчителя:

№ завд.

Результати навчання

Позначки/Рівні

1

Розпізнає окремі слова у повільному та чіткому  мовленні.

 

Розуміє контекст прослуханого.

 

Розуміє конкретну інформацію,  необхідну для виконання завдання.

 

2

Розпізнає окремі слова.

 

Труднощі розуміння виникають на рівні  буквосполучень, слів.

 

3

Правильно будує речення.

 

Правильно прописує прості слова.

 

Допускає помилки у правописі слів.

 

4

Знаходить відповідний переклад.

 

 

  Рекомендаціїї вчителя:__________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

          

 

 

 

 

Текст для аудіювання.

Hello! Me name is Mary.

I go to school five days a week.

I’ve got a lunchbox.

I haven’t got a bun.

I’ve got a sandwich.

I haven’t got a banana

docx
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
1015
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку