My morning
Date_______________
Name_______________ Surname_________________ Form_______
foot |
mouse |
house |
proud |
boat |
boot |
coat |
goat |
bun |
fun |
tune |
but |
luck |
pluck |
duck |
dock |
breakfast |
bag |
seven |
school |
teeth |
Viola |
I am ___________. I get up at ___________o’clock. I wash and brush my ________. At eight o’clock I dress. It’s time to have _________. After that I pack my __________and go to ___________.
porridge молоко
bun каша
biscuits печиво
milk булочка
sandwich банан
yoghurt апельсин
orange йогурт
banana бутерброд
Лист оцінювання
Самооцінювання учня:
Я не зміг виконати завдання
Оцінювання вчителя:
№ завд. |
Результати навчання |
Позначки/Рівні |
1 |
Розпізнає окремі слова у повільному та чіткому мовленні. |
|
Розуміє контекст прослуханого. |
|
|
Розуміє конкретну інформацію, необхідну для виконання завдання. |
|
|
2 |
Розпізнає окремі слова. |
|
Труднощі розуміння виникають на рівні буквосполучень, слів. |
|
|
3 |
Правильно будує речення. |
|
Правильно прописує прості слова. |
|
|
Допускає помилки у правописі слів. |
|
|
4 |
Знаходить відповідний переклад. |
|
Рекомендаціїї вчителя:__________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Текст для аудіювання.
Hello! Me name is Mary.
I go to school five days a week.
I’ve got a lunchbox.
I haven’t got a bun.
I’ve got a sandwich.
I haven’t got a banana