Діагностувальна робота на тему "Іменник"

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми "Іменник", 2 клас НУШ. Мовна тема. До підручника "Українська мова та читання" Н.Кравцова, В.Романова, А. Савчук.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з теми «Іменник»  2 клас  НУШ

Варіант 1

Прізвище, ім`я учня _______________________________________ Дата_____________

 

1.Слова, які відповідають на питання хто? що? називають:

А) ознаку предмета;

Б)  назву предмета;

В)  дію предмета.

 

2.Познач рядок у якому всі іменники відповідають на питання що?

А)  сніг, доріжка, сопілка;

Б)   вовк, лисиця, хвіст;

В)   учениця, син, мати.

 

3. Підкресли слова, які відповідають на питання хто?

Посуд, моряк, риба, мухомор, одяг, актор, учитель,альбом, стебло, дідусь, художник, фарба, лев, тюлень, клоун, липа.

 

4.Запиши слова – назви предметів до поданої теми.

Рослини:__________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

5.Утвори слова за зразком «один» - «багато»

Ягода - ___________________________________

Диван - ___________________________________

Кіт - _____________________________________

 

6. Спиши речення  розкриваючи дужки.

Кіт  (М, м)ацик мирно спав, скрутившись клубочком біля хати. Якось (п, П)етрусь із (м,М)ишком в садку  натрапили на мурашник. В селі (м,М)оринцях народився поет і художник  (т, Т)арас  (ш,Ш)евченко.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

Screenshot_1.jpgМені було легко

 

Screenshot_2.jpgМені було складно, але я справився(-лась)

Screenshot_3.jpgМені потрібна була допомога

 

 

 

 

 

Оцінювання

Має значні успіхи

 Демонструє помітний прогрес

 Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «Іменник»  2 клас  НУШ

Варіант 2

Прізвище, ім`я учня _______________________________________ Дата_____________

 

1.Слова, які відповідають на питання хто? що? називають:

А)  дію предмета;

Б)  назву предмета;

В)  ознаку предмета.

 

2.Познач рядок у якому всі іменники відповідають на питання хто?

А)  сніг, доріжка, сопілка;

Б)   вовк, лисиця, хвіст;

В)   учениця, син, мати.

 

3. Підкресли слова, які відповідають на питання що?

Посуд, моряк, риба, мухомор, одяг, актор, учитель,альбом, стебло, дідусь, художник, фарба, лев, тюлень, клоун, липа.

 

4.Запиши слова – назви предметів до поданої теми.

Транспорт:_______________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

5.Утвори слова за зразком «багато» - «один»

Олівці - ___________________________________

свічки - ___________________________________

ковалі - _____________________________________

 

6. Спиши речення  розкриваючи дужки.

Хлопчик  (р,Р)омчик живе в місті  (д,Д)ніпро. Його будинок розташований на вулиці (с,С)вітлій. У хлопчика живе котик (м,М)урчик.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

Screenshot_1.jpgМені було легко

 

Screenshot_2.jpgМені було складно, але я справився(-лась)

Screenshot_3.jpgМені потрібна була допомога

 

 

 

 

 

Оцінювання

Має значні успіхи

 Демонструє помітний прогрес

 Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 лютого
Переглядів
280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку