Школа молодого вчителя

Про матеріал
Схема самоаналізу уроку 1. Тема уроку: Доповнення груп слів, об’єднаних смисловою ознакою. Списування тексту . 2. Розділ: Розподіл слів за смисловою ознакою
Перегляд файлу

Схема самоаналізу уроку

  1. Тема уроку: Доповнення груп слів, об’єднаних смисловою ознакою. Списування тексту .
  2. Розділ: Розподіл слів за смисловою ознакою
  3.                Під час підготовки до уроку мною були виділенні такі

ключові  компетентності:

  • соціокультурна компетентність

(звертати увагу на загальнокультурний розвиток учнів морально-етичне, естетичне виховання, адаптувати їх до життя в певному соціальному середовищі,);

  • загальнокультурна компетентність ( налаштовувати на позитивні  відносини в колективі);
  • інформаційно-комунікативна компетентність

(слідкувати за правильність вживання  української  мови,   всіма видами мовленнєвої діяльності  в процесі спілкування, пізнавати на практиці навколишній світ , вирішувати  життєво важливі завдання.

  • здоров’язбережувальна компетентність ( розвивати уміння долати труднощі, дбати про власне здоров’я).

 

предметні компетентності: 

Навчати учнів виділяти в групі слів суттєві смислові ознаки та усвідомлювати їх, учити розподіляти слова на тематичні групи; розвивати вміння розподіляти ряд слів на дві групи за смисловою ознакою, доповнювати кожну групу 2–3 словами; виховувати уважність.

 

Тип уроку: комбінований

Очікувані результати: другокласники познайомилися з різними тематичними групами слів; навчилися  розподіляти  самостійно  в групах на тематичні групи слова , складали речення зі словами різних тематичних груп ; удосконалювали вміння розпізнавати з ряду слів слова з однієї тематичної групи; вчилися  співпрацювати в групах, допомагати один одному, бути уважним у команді та прагнути до перемоги.

 

Обладнання:  стакани з водою, листочки, фарби, конверти із завданням, цеглинки, дерево, презентація, книга, мікрофон.

 

  1. Оцінка особливостей класу:

Клас працездатний, дисциплінований, легко засвоює матеріал, розвинуте мислення

Виходячи з вище поставлених завдань та особливостей класу, була підібрана така структура уроку:

  1. Організація класу.
  2. Актуалізація опорних знань.
  3. Закріплення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи.
  4. Рефлексія
  1. Методи й прийоми підібрані  відповідно до  індивідуальних особливостей учнів:

 6.  Форми роботи: фронтальні, групові, індивідуальні.

7. На уроці були наявні завдання  для стимулювання розвитку пам'яті; логічного мислення; творчих здібностей.

8. Формування на уроці пізнавальних інтересів учнів.

 

Була визначена  чіткість кожного етапу, раціональність використання часу,

чіткість постановки завдань

Були дотримані гігієнічні вимоги: температура в класі, освітлення, запобігання перевтомі фізичній та розумовій.

Хід уроку
I. Організаційний момент

2. Гра «Різнокольорова  вода»   Розвиток комунікаційної емоційної сфери. Інтеграція ЯДС.

3. Вправа «Дерево настрою» Вміння розпізнавати свій емоційний стан. Давати можливість вибору.

3. Щоденні новини. Вправа «Закінчи речення» Для зміцнення  емоційного  зв'язок між учнем і вчителем. Індивідуальна форма.

4.  Вправа “Очікування” Сформулювати очікування учасників від уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1.  Гра «Розумники» Мета: розвивати увагу, пам'ять, мислення.  Актуалізувати набуті знання учнів 
  2. Каліграфічна хвилинка. Для підвищення культури усного і писемного мовлення, розвиває артикуляцію звуків, активізувати  словниковий запас і правильність введення в мовлення слів.

III. Повідомлення теми уроку

 

IV. Закріплення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи.

  1. Гра «Чи знаєш ти мешканців лісу?». Фронтально .з використанням додаткових матеріалів.
  2. Групова робота. : Передбачає активне включення кожного учня в процес засвоєння учбового матеріалу.
  3. Фізкультхвилинка. 
  4. Робота з підручником.

Для Досягнення  максимальної автономності та самостійності учнів у процесі виконання завдань  використала технологію Щоденні 5.  Протягом роботи дозволяла  дітям спиратися на вироблені правила та втручалася лише в разі потреби.

Технологія  «Щоденні 5». 

 • «Щоденні 5».  Слухаю і розумію.  Вчитель

• «Щоденні 5».  Робота зі словами Фронтально

• «Щоденні 5». Читаю для себе.  Самостійно

• «Щоденні 5».  Читання для когось. Групова форма. Старости групи.

• «Щоденні 5».  Письмо для себе Самостійно.

 

V Заключна частина.

  1. Вправа «Мікрофон» Ця вправа дала можливість кожному висловити свої почуття, свою думку чи позицію.
  2. Оцінювання. Самооцінювання  себе а також групи.

9. Форми управління навчально-виховним процесом на уроці здійснювалися

-          за допомогою пошукової роботи;

-          розв'язування проблемних ситуацій.

10 . Темп роботи був оптимальний для кожного учасника навчального процесу.

16. Під час уроку вдалося  реалізувати всі поставлені завдання.

 

 

docx
Додано
11 лютого
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку