ключові компетентності:
(звертати увагу на загальнокультурний розвиток учнів морально-етичне, естетичне виховання, адаптувати їх до життя в певному соціальному середовищі,);
(слідкувати за правильність вживання української мови, всіма видами мовленнєвої діяльності в процесі спілкування, пізнавати на практиці навколишній світ , вирішувати життєво важливі завдання.
предметні компетентності:
Навчати учнів виділяти в групі слів суттєві смислові ознаки та усвідомлювати їх, учити розподіляти слова на тематичні групи; розвивати вміння розподіляти ряд слів на дві групи за смисловою ознакою, доповнювати кожну групу 2–3 словами; виховувати уважність.
Тип уроку: комбінований
Очікувані результати: другокласники познайомилися з різними тематичними групами слів; навчилися розподіляти самостійно в групах на тематичні групи слова , складали речення зі словами різних тематичних груп ; удосконалювали вміння розпізнавати з ряду слів слова з однієї тематичної групи; вчилися співпрацювати в групах, допомагати один одному, бути уважним у команді та прагнути до перемоги.
Обладнання: стакани з водою, листочки, фарби, конверти із завданням, цеглинки, дерево, презентація, книга, мікрофон.
Клас працездатний, дисциплінований, легко засвоює матеріал, розвинуте мислення
Виходячи з вище поставлених завдань та особливостей класу, була підібрана така структура уроку:
6. Форми роботи: фронтальні, групові, індивідуальні.
7. На уроці були наявні завдання для стимулювання розвитку пам'яті; логічного мислення; творчих здібностей.
8. Формування на уроці пізнавальних інтересів учнів.
Була визначена чіткість кожного етапу, раціональність використання часу,
чіткість постановки завдань
Були дотримані гігієнічні вимоги: температура в класі, освітлення, запобігання перевтомі фізичній та розумовій.
Хід уроку
I. Організаційний момент
2. Гра «Різнокольорова вода» Розвиток комунікаційної емоційної сфери. Інтеграція ЯДС.
3. Вправа «Дерево настрою» Вміння розпізнавати свій емоційний стан. Давати можливість вибору.
3. Щоденні новини. Вправа «Закінчи речення» Для зміцнення емоційного зв'язок між учнем і вчителем. Індивідуальна форма.
4. Вправа “Очікування” Сформулювати очікування учасників від уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
III. Повідомлення теми уроку
IV. Закріплення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи.
Для Досягнення максимальної автономності та самостійності учнів у процесі виконання завдань використала технологію Щоденні 5. Протягом роботи дозволяла дітям спиратися на вироблені правила та втручалася лише в разі потреби.
Технологія «Щоденні 5».
• «Щоденні 5». Слухаю і розумію. Вчитель
• «Щоденні 5». Робота зі словами Фронтально
• «Щоденні 5». Читаю для себе. Самостійно
• «Щоденні 5». Читання для когось. Групова форма. Старости групи.
• «Щоденні 5». Письмо для себе Самостійно.
V Заключна частина.
9. Форми управління навчально-виховним процесом на уроці здійснювалися
- за допомогою пошукової роботи;
- розв'язування проблемних ситуацій.
10 . Темп роботи був оптимальний для кожного учасника навчального процесу.
16. Під час уроку вдалося реалізувати всі поставлені завдання.