2•5+64 84+10:2
2•6-11 2●(78 - 69)
12:2+28 (54-46):2
Купили 6 банок меду по 2 кг у кожній. Потім ще 5 кг . Скільки всього кілограмів меду купили?
2+2+2+2 8
2•7 16
2•9 17
2+2+2+2 +2 12
●
● 2см
Оціни себе
Діагностична робота . Множення та ділення на 2.
Прізвище, ім’я учня_______________________________Дата____________________
Варіант 2
2•6+9= 45-17=
2•9-13= 50-36=
8:2-4= 90-19+22=
6:2+15= 90-(19+22)=
2+2+2+2 * 8+2
2+2+2+2+2+2+2+2+2 * 18
2•6 * 14
2•7 * 10
2•8=16 2•5=10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Було 28 жовтих і 47 червоних яблук. З них 34 яблука з’їли, а з решти зварили компот. Зі скількох яблук зварили компот?
Було – 28 і 47
З’їли – 34
Зварили компот – ?
1) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 смужок завдовжки 2 см кожна послідовно з’єднали в одну. Накресли відрізок такої самої довжини.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання для мене були: Мій настрій
Дуже легкі
Легкі
Не знаю
Складні
Дуже складні
Оцінювання:
++ Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги.