Діагностувальна робота " На які природні ресурси багата Україна?"

Про матеріал

Діагностувальна робота допоможе виявити рівень знань дітей з теми за підручником "Я досліджую світ "(Гільберг, Тарнавська, Павич) за програмою Савченко. Врахована самооцінка учнів та чек-лист для оцінювання роботи.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота з ЯДС №2 «На які природні ресурси багата Україна»

4-    , ____________________________________________________________________     1в.

 1.Природні ресурси(багатства) – це…

А)усі об’єкти неживої і живої природи, що оточують людину та використовуються в господарській діяльності для задоволення її потреб.

Б) усі об’єкти неживої природи, що оточують людину та використовуються в господарській діяльності для задоволення її потреб.

В) усі об’єкти живої природи, що оточують людину та використовуються в господарській діяльності для задоволення її потреб.

2.Уважно роздивись фото. Підпиши  , що належать до природних ресурсів:

C:\Users\admin\Desktop\загружено.jpg C:\Users\admin\Desktop\vid1.jpg  C:\Users\admin\Desktop\Arkana-tmb-550x300.jpg   Презентація "Що таке корисні копалини?" для уроку природознавства у з класі  Турецькі інвестори планують встановити на закарпатських полонинах 50  вітряків | Журнал ECOBUSINESS

___________  _____________    ___________      ______________     ______________

3.  Подумай – при користування якими природними копалинами потрібно бути обережним, бо порушення правил користування може призвести до нещасного випадку,вибуху або пожежі ?____________________________________.      За  яким номером потрібно викликати службу порятунку? __________________________

4.Будова річки включає наступні складові:

а) болото, русло, море, океан           

б) ліва притока, права притока, гирло, болото

в) витік, притоки, русло, гирло

Щоб визначити - де лівий берег, а де - правий, потрібно ... _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

5. Розкажіть про значення електроенергії в побуті. Як ви її  заощаджуєте вдома?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Діагностувальна робота з ЯДС №2 «На які природні ресурси багата Україна»

4-    , ____________________________________________________________________     2 в.

1.Усі об’єкти неживої і живої природи, що оточують людину та використовуються в господарській діяльності для задоволення її потреб - це

А) природні копалини                 

Б)  природні явища

в) природні багатства ( ресурси)

2.Уважно роздивись фото. Підпиши  , що  належать до природних ресурсів:

    Хто вбиває українські землі, або як зупинити деградацію грунтів — АГРОПОЛІТ Школьная парта одинарная цветная Металл-Дизайн - купить в Украине | магазин  мебели Як вибрати сонячні батареї для дому?  Легенди про річки для дітей. | Конспект. Дидактичні матеріали   Найбільший у світі літак «Мрія» візьме участь у параді до Дня незалежності

     ___________     __________     ___________     _____________    ______________

3. Під час прогулянки по замерзлій водоймі під вами тріскається крига. Ваші дії:

а) спробувати розбити лід ногою, перевіряючи його міцність

б) іти далі до іншого берега

в) повернутися до берега поповзом, широко розкидаючи руки

г) почати гукати на допомогу

За яким номером потрібно викликати службу порятунку?___________________

    4.Будова річки включає наступні складові:

    а) болото, русло, море, океан           

     б) ліва притока, права притока, гирло, болото

     в) витік, притоки, русло, гирло

     Щоб визначити, де ліва притока, а де - права, потрібно ...

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

5. Де в побуті ви використовуєте теплову енергію? Як ваша родина може зберігати цю енергію?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Уважно роздивись карту України. Виконай завдання :

Запиши:

  1. Корисні копалини, які добувають в Луганській області:____________

____________________________________________________________________

  1. Назву  морів  в Україні-________________________________________________
  2. Назви водойм (річки) біля нашого міста_________ _________________________ _____________________________________________________________________
  3. Яких корисних копалин найбільше на півночі країни?_______________________

Які вони( тверді,рідкі,газоподібні; рудні,нерудні,паливні)?__________________

____________________________________________________________________

  1. Пригадай - на честь кого названо найбільше місто в Україні,розташоване на найбільшій річці України?______________________________________________ _____________________________________________________________________

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

6. Уважно роздивись карту України. Виконай завдання :

Запиши :

1)Корисні копалини, які добувають в Луганській області:_________________

_____________________________________________________________________

2)Назву  2 найбільших річок  в Україні_________________________________

__________________________________________________________________

3)Назви водойм (озера) нашого міста___________________________________ __________________________________________________________________

4)Яких корисних копалин найбільше на півдні країни?____________________

Які вони( тверді,рідкі,газоподібні; рудні,нерудні,паливні)?__________________

_____________________________________________________________________

5)Пригадай і запиши імена засновників найбільшого міста України, яке розташовано на найбільшій річці України?________________________________
_____________________________________________________________________

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

індекс

Діагностична робота №2     ЯДС

№ завд.

Рівень

 

1.

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів.

1,2,4

 

2.

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними.

3

 

3.

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх.

6

 

5.

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання.

6

 

6.

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил.

3/ 5

 

7.

Досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю

6

 

8.

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля.

6

 

10.

Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власнпх потреб.

5

 

11.

Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах.

3

 

12.

Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії.

3

 

 

docx
Додано
15 грудня 2021
Переглядів
1753
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку