Діагностувальна робота допоможе виявити рівень знань дітей з теми за підручником "Я досліджую світ "(Гільберг, Тарнавська, Павич) за програмою Савченко. Врахована самооцінка учнів та чек-лист для оцінювання роботи.
Діагностувальна робота з ЯДС №2 «На які природні ресурси багата Україна»
4- , ____________________________________________________________________ 1в.
1.Природні ресурси(багатства) – це…
А)усі об’єкти неживої і живої природи, що оточують людину та використовуються в господарській діяльності для задоволення її потреб.
Б) усі об’єкти неживої природи, що оточують людину та використовуються в господарській діяльності для задоволення її потреб.
В) усі об’єкти живої природи, що оточують людину та використовуються в господарській діяльності для задоволення її потреб.
2.Уважно роздивись фото. Підпиши , що належать до природних ресурсів:
___________ _____________ ___________ ______________ ______________
3. Подумай – при користування якими природними копалинами потрібно бути обережним, бо порушення правил користування може призвести до нещасного випадку,вибуху або пожежі ?____________________________________. За яким номером потрібно викликати службу порятунку? __________________________
4.Будова річки включає наступні складові:
а) болото, русло, море, океан
б) ліва притока, права притока, гирло, болото
в) витік, притоки, русло, гирло
Щоб визначити - де лівий берег, а де - правий, потрібно ... _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
5. Розкажіть про значення електроенергії в побуті. Як ви її заощаджуєте вдома?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота з ЯДС №2 «На які природні ресурси багата Україна»
4- , ____________________________________________________________________ 2 в.
1.Усі об’єкти неживої і живої природи, що оточують людину та використовуються в господарській діяльності для задоволення її потреб - це
А) природні копалини
Б) природні явища
в) природні багатства ( ресурси)
2.Уважно роздивись фото. Підпиши , що належать до природних ресурсів:
___________ __________ ___________ _____________ ______________
3. Під час прогулянки по замерзлій водоймі під вами тріскається крига. Ваші дії:
а) спробувати розбити лід ногою, перевіряючи його міцність
б) іти далі до іншого берега
в) повернутися до берега поповзом, широко розкидаючи руки
г) почати гукати на допомогу
За яким номером потрібно викликати службу порятунку?___________________
4.Будова річки включає наступні складові:
а) болото, русло, море, океан
б) ліва притока, права притока, гирло, болото
в) витік, притоки, русло, гирло
Щоб визначити, де ліва притока, а де - права, потрібно ...
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
5. Де в побуті ви використовуєте теплову енергію? Як ваша родина може зберігати цю енергію?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Уважно роздивись карту України. Виконай завдання :
Запиши:
____________________________________________________________________
Які вони( тверді,рідкі,газоподібні; рудні,нерудні,паливні)?__________________
____________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
6. Уважно роздивись карту України. Виконай завдання :
Запиши :
1)Корисні копалини, які добувають в Луганській області:_________________
_____________________________________________________________________
2)Назву 2 найбільших річок в Україні_________________________________
__________________________________________________________________
3)Назви водойм (озера) нашого міста___________________________________ __________________________________________________________________
4)Яких корисних копалин найбільше на півдні країни?____________________
Які вони( тверді,рідкі,газоподібні; рудні,нерудні,паливні)?__________________
_____________________________________________________________________
5)Пригадай і запиши імена засновників найбільшого міста України, яке розташовано на найбільшій річці України?________________________________
_____________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Діагностична робота №2 ЯДС |
|||
1. |
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів. |
1,2,4 |
|
2. |
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними. |
3 |
|
3. |
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх. |
6 |
|
5. |
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання. |
6 |
|
6. |
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил. |
3/ 5 |
|
7. |
Досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю |
6 |
|
8. |
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля. |
6 |
|
10. |
Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власнпх потреб. |
5 |
|
11. |
Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах. |
3 |
|
12. |
Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії. |
3 |
|