Діагностувальна робота (підсумкова)
з української мови 2 клас
Прізвище, ім’я………………………………. …………..
Дата……………………………………..
Диктант
……………………………………………..
Бабуся сиділа біля вікна і шила. Володя з Любою вилізли на канапу й гортали нову цікаву книжку. Коли бачать – випала у бабусі котушка й застрибала по підлозі. Вже й під буфет закотилася. Довго сперечалися діти, кому котушку підняти. А бабуся тим часом нагнулася, понишпорила під буфетом та й дістала котушку.
Мовна тема
1. Добери заголовок до тексту диктанту і запиши його.
2. Слова, що означають ознаку предмета і відповідають на питання
який? яка? яке? які?, - це …
А) іменники;
Б) числівники;
В) прикметники.
3. Вибери рядок у якому всі написані слова – дієслова.
А) три, синій, світить;
Б) пенал, тридцять, слухають:
В) іде, малює, читає.
4. Випиши з тексту диктанту 4 іменники та визначи їх рід.
5. Склади і запиши речення:
1) розповідне речення про весну;
2) питальне речення про хліб.
3) спонукальне речення про дракона.
6. Розділи текст на речення. Вибери, який розділовий знак ти поставиш в кінці кожного речення. ( . ? !)
В 3 реченні підкресли головні члени речення і надписати частини мови.
Чи можна уявити літо без метеликів які вони красиві деякі метелики живуть близько двох тижнів інші метелики впадають у зимову сплячку влітку вони літають і п'ють квітковий нектар
Оціни свою роботу.
Молодець! Добре! Старайся!
Було легко! Треба була допомога! Нічого не зрозумів.