Діагностувальна робота « Пізнаємо будову речовин»

Про матеріал
Діагностувальна робота « Пізнаємо будову речовин» 1. Виконайте тести ( 0,5 б.) 1. Що з переліченого НЕ є речовиною? a) Лід b) Вода c) Сніжинка d) Водяна пара e) Айсберг 2. Виберіть відповідь, у якій є два головні неметали, що входять до складу повітря a) Кисень і вода b) Азот і кисень c) Водень і азот d) Аргон і гелій e) Кисень і гелій 3. Спосіб вивчення тіл і явищ за допомогою органів чуття: зору, слуху, нюху a) Спостереження b) Експеримент c) Моделювання 4. Дослідження явища за спеціально обраних або створених у лабораторії умов a) Спостереження b) Експеримент c) Моделювання 2. Визначте про що йде мова? ( 4 б.) 1. Наука про живі організми - ____________________ 2. Виключне право на винахід - _____________________ 3. Сукупність молекул – це ___________________ 4. Самовільне перемішування речовин унаслідок взаємного проникнення частинок однієї речовини в іншу – це _____________________ 3. Знайди зайве: метр, кілограм, сантиметр, кілометр. Чому підкреслене слова зайве? ( 1 б.) ________________________________________________________________________________ 4. Визнач агрегатний стан речовини: (1,5 б.) _____________________ _______________________ _____________________ 5. Заповніть пропущені слова ( кожна правильна відповідь по 0, 5 б.) 1. Не зберігають форму, але зберігають об’єм речовини у ___________________ агрегатному стані. 2. Рідину, яка розчиняє, називають ________________. ЇЇ змішують з речовиною, яку розчиняють і отримують ______________________ 3. Розчин у якому розчинена речовина вже не може розчинятися називають ______________________. 6. Скільки є речовин? (Зробіть характеристику за планом) ( 1,5 б.) 1. Елемент 2. Склад молекул 3. Класифікація речовин
Перегляд файлу

5 клас        ПІБ __________________________      Дата _____________________

Діагностувальна робота « Пізнаємо будову речовин»

  1. Виконайте тести ( 0,5 б.)
  1. Що з переліченого  НЕ є речовиною?
  1.       Лід
  2.       Вода
  3.        Сніжинка
  4.       Водяна пара
  5.       Айсберг
  1. Виберіть відповідь, у якій є два головні неметали, що входять до складу повітря
  1.       Кисень і вода
  2.       Азот і кисень
  3.        Водень і азот
  4.       Аргон і гелій
  5.       Кисень і гелій
  1. Спосіб вивчення тіл і явищ за допомогою органів чуття: зору, слуху, нюху
  1.       Спостереження
  2.       Експеримент
  3.        Моделювання
  1. Дослідження явища за спеціально обраних або створених у лабораторії умов
  1.       Спостереження
  2.       Експеримент
  3.        Моделювання
  1. Визначте про що йде мова? ( 4 б.)
  1. Наука про живі організми  -        ____________________
  2. Виключне право на винахід   -   _____________________
  3. Сукупність молекул – це  ___________________
  4. Самовільне перемішування речовин унаслідок взаємного проникнення частинок однієї речовини в іншу – це _____________________
  1. Знайди зайве: метр, кілограм, сантиметр, кілометр. Чому підкреслене слова зайве?   ( 1 б.)

________________________________________________________________________________

  1. Визнач агрегатний стан речовини: (1,5 б.)

Речовини, їхні фізичні властивості » Народна Освіта

_____________________       _______________________      _____________________

  1. Заповніть пропущені слова ( кожна правильна відповідь по 0, 5 б.)
  1. Не зберігають форму, але зберігають об’єм речовини у ___________________ агрегатному стані.
  2. Рідину, яка розчиняє, називають ________________. ЇЇ змішують з речовиною, яку розчиняють і отримують ______________________
  3. Розчин у якому розчинена речовина  вже не може розчинятися називають ______________________.
  1. Скільки є речовин?  (Зробіть характеристику за планом) ( 1,5 б.)
  1. Елемент
  2. Склад молекул
  3. Класифікація речовин

 

 

docx
Додано
21 вересня
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку