Про матеріал
Діагностувальна робота « Пізнаємо будову речовин»
1. Виконайте тести ( 0,5 б.)
1. Що з переліченого НЕ є речовиною?
a) Лід
b) Вода
c) Сніжинка
d) Водяна пара
e) Айсберг
2. Виберіть відповідь, у якій є два головні неметали, що входять до складу повітря
a) Кисень і вода
b) Азот і кисень
c) Водень і азот
d) Аргон і гелій
e) Кисень і гелій
3. Спосіб вивчення тіл і явищ за допомогою органів чуття: зору, слуху, нюху
a) Спостереження
b) Експеримент
c) Моделювання
4. Дослідження явища за спеціально обраних або створених у лабораторії умов
a) Спостереження
b) Експеримент
c) Моделювання
2. Визначте про що йде мова? ( 4 б.)
1. Наука про живі організми - ____________________
2. Виключне право на винахід - _____________________
3. Сукупність молекул – це ___________________
4. Самовільне перемішування речовин унаслідок взаємного проникнення частинок однієї речовини в іншу – це _____________________
3. Знайди зайве: метр, кілограм, сантиметр, кілометр. Чому підкреслене слова зайве? ( 1 б.)
________________________________________________________________________________
4. Визнач агрегатний стан речовини: (1,5 б.)
_____________________ _______________________ _____________________
5. Заповніть пропущені слова ( кожна правильна відповідь по 0, 5 б.)
1. Не зберігають форму, але зберігають об’єм речовини у ___________________ агрегатному стані.
2. Рідину, яка розчиняє, називають ________________. ЇЇ змішують з речовиною, яку розчиняють і отримують ______________________
3. Розчин у якому розчинена речовина вже не може розчинятися називають ______________________.
6. Скільки є речовин? (Зробіть характеристику за планом) ( 1,5 б.)
1. Елемент
2. Склад молекул
3. Класифікація речовин