Діагностувальна робота "Пізнаємо себе і світ"

Про матеріал
Діагностувальна робота №2 з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 2 класу ( за підручником О.Іщенко, В.Ващенко) на тему "Пізнаємо себе і світ".
Перегляд файлу

                                               Діагностувальна робота № 2 з « Я досліджую світ» на тему:

                                                            «Пізнаємо себе і світ»

ПІ учня/учениці____________________________________                              Дата___________________

  1. Найбільшу частину на тарілці здорового харчування займає група :

 А  риба, м’ясо, яйця                           

 Б  фрукти                       

 В  овочі та бобові

 

  1. Чому повітряну кулю наповнювали гарячим повітрям?

А  гаряче повітря важче за холодне

Б  гаряче повітря легше за холодне

В  гаряче повітря має форму

 

  1. Що не належить до опадів?

А  дощ

Б  сніг

В  листопад

 

  1. Чорнозем – це грунт, у якому найбільше:

А  глини

Б  перегною

В  піску

 

  1. Про що попереджають  знаки? Встанови відповідність.

Попереджувальний знак «Небезпека ураження електричним струмом»                      Попереджувальний знак «Вогненебезпечно. Легкозаймисті речовини»                         Попереджувальний знак «Вибухонебезпечно».                             https://euroservis.com.ua/content/images/12/znak-ostorozhno-yadovitye-veshchestva-150mm-plastik-pvkh-evroservis-000019130-31181703542684.jpeg

 

 

отруйна                        речовина                            може вдарити                      легкозаймиста

речовина                   може вибухнути                  струмом                                 речовина

 

  1. За допомогою якого органу чуття людина сприймає дану інформацію? З’єднай.

        ●                                                              ●      червона троянда                                                                                                                                                           ●                                                              ●      аромат пиріжків                                                                                                                                                                                                          ●                                                              ●      морозна погода                                                                                                                                     ●                                                              ●      пересолений борщ                                                                                                                            ●                                                               ●      муркотіння кота

7. Підкресли природні об’єкти зеленим кольором , а природні явища - голубим.

Сонце, соловей, листопад, камінь, планети, снігопад, гроза, лисиця, танення льоду ,туман,

відліт птахів, пшениця, відцвітання квітів.

       8. Обери істинні твердження. Познач + .

  Сніг і лід  - це вода в газоподібному стані.

□  Чим вище над землею, тим температура повітря нижча.

□  Пара – це вода в газоподібному стані.

  Атмосфера- це повітряна оболонка Землі.

  Коли повітря охолоджується,воно розширюється і піднімається вгору.

     9.  Як ти вважаєш,чому не можна спалювати стару траву. Запиши 2-3 речення.

 

                                                                        Самооцінювання

         Обведи смайлик,який відображає твій настрій.

 

 three emoticon smiley rating buttons isolated on white background vector illustration - 111557675                                                                          

          

          Завдання для мене були:

Дуже легкі                Легкі                         Складні                    Дуже складні

                                      

                                         Оцінювання вчителем

                      Характеристика результатів навчання

Сформовано(√)/

формується

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи. Описує зміни, які відбуваються у природі. Установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними. Досліджує об’єкти та явища природи . Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини, визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання.Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях. Пояснює правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил.

 

 

docx
Додано
20 жовтня 2022
Переглядів
1274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку