Діагностувальна робота № 2 з « Я досліджую світ» на тему:
«Пізнаємо себе і світ»
ПІ учня/учениці____________________________________ Дата___________________
А риба, м’ясо, яйця
Б фрукти
В овочі та бобові
А гаряче повітря важче за холодне
Б гаряче повітря легше за холодне
В гаряче повітря має форму
А дощ
Б сніг
В листопад
А глини
Б перегною
В піску
отруйна речовина може вдарити легкозаймиста
речовина може вибухнути струмом речовина
● ● червона троянда ● ● аромат пиріжків ● ● морозна погода ● ● пересолений борщ ● ● муркотіння кота
7. Підкресли природні об’єкти зеленим кольором , а природні явища - голубим.
Сонце, соловей, листопад, камінь, планети, снігопад, гроза, лисиця, танення льоду ,туман,
відліт птахів, пшениця, відцвітання квітів.
8. Обери істинні твердження. Познач + .
□ Сніг і лід - це вода в газоподібному стані.
□ Чим вище над землею, тим температура повітря нижча.
□ Пара – це вода в газоподібному стані.
□ Атмосфера- це повітряна оболонка Землі.
□ Коли повітря охолоджується,воно розширюється і піднімається вгору.
9. Як ти вважаєш,чому не можна спалювати стару траву. Запиши 2-3 речення.
Самооцінювання
Обведи смайлик,який відображає твій настрій.
Завдання для мене були:
□Дуже легкі □ Легкі □ Складні □Дуже складні
Оцінювання вчителем
Характеристика результатів навчання |
Сформовано(√)/ формується |
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи. Описує зміни, які відбуваються у природі. Установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними. Досліджує об’єкти та явища природи . Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини, визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання.Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях. Пояснює правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил. |
|