ПОГОДЖЕНО
Директор
____________
Заступник директора ВНР
________
«____»____________2022р.
«____»____________2023р.
Календарно- тематичний план
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Для 2-Б класу
вчителя початкових класів ЗЗСО I-II ступенів –ліцею «Гармонія» Мирноградської міської ради Донецької області
2022-2023 н.р.
Програма
Наказ Міністерства освіти і науки від 12.08.2022 № 743-22
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
(Підручник для 2 класів закладів загальної середньої освіти (у 2-х ч.)/ Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, О. Л. Хомич, І. В. Гарбузюк,
Н. В. Андрук. – Київ: Видавництво «Алатон», 2019.)
7 год на тиждень
Дата |
№ з/п |
Тема уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
Збираємось у подорож |
|||
ТИЖДЕНЬ 1 «ЗНОВУ РАЗОМ» |
|||
01. 09 |
1. |
Зміни впродовж літа |
с. 7 |
01.09 |
2. |
Зміни у нашому житті МОВ Вправи з мови |
с. 8 |
02. 09
|
3. |
Правила класу |
с. 9 |
|
Безпечна евакуація |
с.10 |
|
02.09
|
4. |
МОВ Вправи з мови |
|
|
|
|
|
02. 09 |
5. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні розповідають:
.розповідають,чому вони хотіли б навчатися у цьому навчальному закладі;
.називають зміни,які відбулися з ними та їх оточенням впродовж літа;класифікують зміни за ознакою того,чи можуть вони на їх вплинути;
.формулюють правила поведінки у їдальні,класі,на шкільному майданчику;
.демонструють вміння знаходити план евакуації.
.розпізнає та описує небезпеку вдома ,в довкіллі;
пояснює від чого залежить безпека на вулиці,вдома. у школі;
.визначає здорові та шкідливі звички,правила догляду за органами тіла,
.досліджує здорові та негативні впливи на вибір здорової їжі.
МОВ Усно.
.обговорює з іншими інформацію,яка зацікавила;
.підтримує і ініціює діалог на теми,які викликають зацікавлення;
.розповідає про те ,шо вразило;про події свого життя.
Читаємо.
.добирає потрібну інформацію із графічного тексту;
.знаходить у тексті незнайомі слова,робить спроби пояснити їхнє значення;розповідає про вчинки улюблених героїв.
Письмово.Створює невеликі висловлення на добре знайому тему,записує їх розбірливо.
МАО.Уживає в мовленні порядкові числівники;визначає істотні,спільні та відмінні ознаки об’єктів;розбиває об’єкти на групи.Співвідносить кількість об’єктів.
Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу;
-читає і записує натуральні числа/до100/;
-досліджує,що одна і та ж цифра набуває різного значення залежно від своєї позиції.
ТИЖДЕНЬ 2 «БЕЗПЕКА НА ДОРОГАХ» |
|||
05. 09 |
6. |
Дороги: тоді й зараз |
с. 15 |
06. 09 |
7. |
На перехресті |
с. 16 |
07. 09
08.09
08.09 |
8.
9. |
Увага: автомобіль!Виготовляємо макет автомобіля Як знайти дорогу.Диагностична робота.+контроль/жива і нежива природа/Вхідна.
|
с. 17-18,19
с.20 |
10. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
09.09 |
|
|
|
11. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
09. 09 |
12. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати за тиждень.
Наприкінці тижня учні:
.називають види доріг за матеріалом покриття;
.розпізнають регульовані та нерегульовані перехрестя;
.демонструють вміння безпечного переходу проїзної частини дороги через
регульовані та нерегульовані пішохідні переходи;
пояснюють,чому потрібно дотримуватися правил безпеки на дорогах;
демонструють вміння прокладати маршрут за допомогою навігатора.
.співпрацює в групах для дослідження спільних цілей.
Диагностична робота /повторювання/- очікування:учні називають державні та народні символи,називають ознаки літа,осені;складають невеликі розповіді-опис “Мій двір”,”Моя вулиця”/рослини,тварини/,також правила поведінки на уроці.
Речі ,які потрібні для навчання.
МОВЧитаємо:
.читає правильно та виразно вголос різні тексти/вірші,народні та літературні казки,оповідання,графічні та інформаційні тексти/залежно від мети читання;
.ставить запитання за змістом для уточнення свого розуміння;
.розповідає,про що текст,відповідає на запитання за змістом.
Письмово.Записує слова та речення.Знаходить незнайомі слова-пояснює .
МАО Лічба
.лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу/розташовані послідовно,по колу,хаотично,двійками,трійками,.п’ятірками,десятками;
,порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.
Дії з числами:
.читає і записує натуральні числа/до 100/ та нуль словами і цифрами;
.знаходить потрібну інформацію,використовуючи зокрема й засоби ІКТ.
ТИЖДЕНЬ 3 «БЕРЕЖЕМО ЗДОРОВ’Я» |
|||
12. 09 |
13. |
Корисні та шкідливі звички |
с. 23 |
13. 09 |
14. |
Режим дня і здоров'я |
с. 24-25 |
14. 09 1509 |
15. |
Здоровий сніданок. «Швидка їжа» |
с. 26-27 |
16. |
Зустрічаємо гостей |
с.29-30 |
|
15. 09 16.09 |
17. |
Вправи змови МОВ |
|
18. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
16. 09 |
19. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати наприкінці тижня:
Наприкінці тижня учні:
.розповідають,що таке звичка;
.наводять приклади корисних звичок;
.демонструють,вміння дотримуватися режиму дня,правил столового етикету;
.пояснюють.чому потрібно дбайливо ставитися до здоров’я;
.моделюють ситуацію безпечної поведінки за комп’ютером;
.розповідають про вплив харчування на здоров’я людини.
МОВ Читаємо
-пояснює зв’язок тексту із власним досвідом ,навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.
Письмово
=записує окремі слова та речення,дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,а також слів,які пишуться так,як вимовляються;
-відновлює деформований текст.
МАО Лічба
-порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками;
-об’єднує об’єкти у групу за спільними ознаками;
-розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою.
Просторові відношення.
-вставляє відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі/лівіше,правіше,вище,нижче тощо/;
Відтворює досліджувані геометричні форми/вирізає,наклеює,малює,моделює/,використовуючи для цього не лише готові геометричні форми,а й упізнані у предметах навколишнього світу.
ТИЖДЕНЬ 4 «НАША ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ» |
|||
19. 09 |
20. |
Наша планета |
с. 33 |
20. 09 |
21. |
Материки і континенти. Виготовляємо карту півкуль |
с. 34 |
21. 09 22.09
23.09 |
22. 23. |
Повітря – «ковдра» Землі.Клімат Куди відлітають лелеки. |
с. 35-36.37-38 с.39 |
24. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
24.09 |
|
|
|
25. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
25. 09 |
26. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні:
-розповідають основні відомості про планету Земля;
-знаходять на карті світу та глобусі екватор,полюси Землі, материки,континенти, та океани;
-пояснюють,чому потрібно бережливо ставитися до Землі;
-демонструють вміння дізнаватися прогноз погоди в інтернеті;
-вміють розпізнавати кліматичні пояси;
-пояснюють .Як взаємопов’язані жива і нежива природа,людина і природа;
- висловлюють власну позицію щодо протидії забруднення повітря,своєї участі у справі збереження природи планети,дослідження навколишнього світу.
МОВ Усно
-з увагою сприймає монологічне висловлювання/казка,розповідь, вірші,інструкції до виконання завдань тощо/ З конкретною метою;-з увагою сприймає усні реплики й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
-перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації;
-ставить запитання до усного повідомлення для отримання інформації;
-розповідає про власні почуття та емоції.
МАО Числа.Дії з числами
-досліджує,що одна і таж цифра в записі числа набуває різні значення,залежно від своєї позиції;демонструє,що таке цілий предмет і його частина-половина,третина,чверть;
-перетворює інформацію/почуту,побачену,прочитану/ у схематичний рисунок,схему,таблицю,числовий вираз/;
-з’ясовує.яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання,в тому числі й сюжетних задач;
-описує/коментує/послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання за допомогою дорослого або самостійно.
Досліджуємо Африку |
|||
ТИЖДЕНЬ 5 «ГОЛОВНЕ ПРО АФРИКУ» |
|||
26.09 |
27. |
Рекорди Африки |
с. 43 |
|
|
|
|
27.09 |
28. |
Пустеля Сахара |
с. 44 |
28.09
29.09
29.09 |
29.
30.
|
Тварини-рекордсмени. Виготовляємо макет слона
Безпека мандрівника |
с. 45-46,47-49 с.50. |
31. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
30.09 |
|
|
|
32. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
30.09 |
33. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні:-знають розташування африканського континенту;
-показують Африку на карті світу;
-називають тварин Африки та описують їх;
-розповідаютьдеякі факти про африканський континент,його природу.історію та культурні надбання народів Африки;
-демонструють вміння передавати інформаційні повідомлення;
-описують способи досліджень,які використовують палеонтологи та архиологи;
-демонструють вміння проводити гігієнічну та антисептичну обробку рук.
МОВ Читаємо
-читає правильно та виразно вголос різні тексти;
-пояснює роль ілюстрації,таблиць,графіків,схем длч глибшого розуміння змісту тексту;
-розповідає про текст,відповідає на запитання за змістом прочитаного;
-знаходить у тексті незнайомі слова.робить спроби пояснити Їхнє значення,виходячи з контенту.
МАО Числа.Дії з числами.
-утворює натуральні числа числа прилічуванням в відлічуванням одиниці;
-перетворює інформацію/почуту,побачену,прочитану/ у схематичний рисунок,схему.таблицю,числовий вираз;
-з’ясовує.яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання,в тому числі й сюжетних задач;описує/коментує/ послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання.
ТИЖДЕНЬ 6 «СТАРОДАВНІЙ ЄГИПЕТ» |
|||
03.10 |
34. |
Єгипет – інженерна спеціалізація |
с. 53 |
04.10 |
35. |
Фараони і піраміди |
с. 54 |
05.1006.10 |
36. |
Медицина Стародавнього Єгипту |
с. 56-57 |
37. |
Культура і традиції єгиптян. |
с.58,60 |
|
06.10 07.10 |
38. |
Вправи з мови МАО |
|
39. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
07.10 |
40. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні:
-знаходять Єгипет на карті світу;
-наводять приклади символів Єгипту;
-описують національний одяг та аксесуари давніх єгиптян;
-пояснюють.як правильно чистити зуби;
-розповідають про кодування інформації;
-описують процес розв’язування ребусів;
-демонструють вміння створювати ребуси за допомогою спеціальної програми.
МОВ Читаємо
-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстрацією;
-ставить запитання за змістом тексту для уточнення інформації;
-визначає послідовність подій у художньому тексті;
-досліджує особливості казки,вірша.оповідання;
-пояснює роль ілюстрацій.таблиць.схем, для глибокого розуміння тексту;
-обирає тексти для читання.
МАО Числа.Дії з числами
-утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці;
-перетворює інформацію у схематичний рисунок, таблицю,числовий вираз;
-з’ясовує,яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання;
-описує послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання.
ТИЖДЕНЬ 7 «КЕНІЯ – ЗЕМЛЯ МАСАЇВ» |
|||
10.10 |
41. |
Знайомство з Кенією |
с. 63 |
11.10 12.10 |
42. |
Плем’я масаї |
с. 64-65 |
43. |
Озеро Накуру .Комахи Кенії. |
с. 67-68 |
|
13.10
13.10 14.10 |
44. |
Звірі Кенії.Виготовляємо макет жирафи.Тематична диагностична робота/перевірка навченості/ |
с.69-70 |
45. 46.
|
Вправи з мова МОВ. Вправи з мови МОВ |
|
|
14.10 |
47. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні:
-називають символи Кенії;
-описують побут та життя людей племені масаї;
-показують Кенію на карті світу,називають країн-сусідів;
-розповідають про життя термітів та порівнюють їх з мурахами.
Тематична диагностична робота.Очікування.Учні знаходять на карті екватор,полюси,материки.Показують Африку.Називають тварин Африки.Знаходять Єгипет.Називають символи.Побут та життя людей племені масаї.Показують Кенію.
МОВ Читаємо
-з увагою сприймає усні реплики й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
-ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння;
-визначає послідовність подій у художньому тексті;
-досліджує особливості казки;
-пояснює роль ілюстрацій,таблиць,графіків,схем для глибокого розуміння тексту.
МАО Числа.Дії з числами
-перетворює інформацію у схематичний рисунок, схему,таблицю,числовий вираз;
-обчислює суму.різницю;
-зчитує дані з таблиць,піктограм,схем.
ТИЖДЕНЬ 9 «ПІВДЕННА АФРИКА І МАДАГАСКАР» |
|||
07.11 |
55. |
Південно-Африканська Республіка |
с. 73 |
08.11
|
56. |
Пам’ятки Південної Африки |
с. 74 |
09.11
|
57. |
Рослини Південної Африки.Тварини. |
с. 75-76 |
|
|
|
|
10.11
10.11 11.11 |
58.
59. |
Мадагаскар – острів лемурів. Виготовляємо макет лемура Вправи з мови.МОВ |
с. 77-78 |
60. |
Вправи з мови .МОВ |
|
|
11.11 |
61. |
Вправи з математики.МАО |
|
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні:
-називають столиці,пам’ятки та головні річки Південної Африки;
-показують ПАР на карті світу,називають країн-сусідів;
-називають тварин,рослини,які ростуть та живуть в ПАР;
-розповідають про спосіб життя лемурів,порівнюють їх із представниками котячих.
МОВ Читаємо
-прогнозує орієнтовний текст за заголовком та ілюстраціями;
-розповідає про що текст,відповідає на питання;
-знаходить у тексті незнайомі слова,робить спроби пояснити їхнє значення;
-малює або добирає ілюстрації к тексту.
МАО Числа.Дії з числами
-утворює натуральні числа прилічування або відлічування одиниці;
-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом.
Дивовижна Азія |
|||
ТИЖДЕНЬ 10 «ГОЛОВНЕ ПРО АЗІЮ» |
|||
14.11 |
63. |
Рекорди Азії |
с. 83 |
15.11 |
64. |
Підкорюємо гірські вершини |
с. 84 |
16.11 |
65. |
Тварини Азії.Всесвітній день вітань |
с. 85-87 |
|
|
|
|
17.11 17.11 18.11 |
66. 67. |
Виготовляємо макет панди Вправи з мови.МОВ |
с. 86 |
68. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
18.11 |
69. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні:
-демонструють уміння знаходити Азію на карті світу та глобусі;
-називають цікаві факти про цей континент;
-наводять приклади країн,розташованих на азійському континенті;
-розповідають про підкорення українцями Евересту;наводять приклади рослин і тварин,які мешкають на азійському континенті;
-розповідають про значення привітань у житті людей.
МОВ Письмово
-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою;
-записує окремі слова та речення,дотримуючись опрацьованих правил.
МАО Геометричні фігури
-встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі
Числа.Дії з числами
-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середрвища з відповідним натуральним числом;
-з’ясовує.яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання;
-з’ясовує,чи існує інший шлях розв’язування проблемної ситуації,робить відповідний висновок.
ТИЖДЕНЬ 11 «ПОДОРОЖ ДО ЯПОНІЇ ТА КИТАЮ» |
|||
21.11 |
70. |
Піднебесна імперія |
с. 91-92 |
22.11 |
71. |
Країна, де сходить сонце |
с. 95, 97 |
23.11
|
71. |
Свята у Японії і Китаї. Виготовляємо дракона Рослини Китаю та Яппонії. |
с. 93-94,98 |
|
|
|
|
24.11 24.11 25.11 |
72. 73. |
Поважаймо особистий простір Вправи з мови.МОВ |
с. 96 |
74. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
25.11 |
75. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати тижня:Наприкінці тижня учні:
-називають символи Японії та Китаю;
-описують національний одяг китайців та японців;
-знаходять Японію та Китай на карті світу;
-пояснюють ,як потрібно поважати особистий простір;
-розповідають про процес виготовлення шовку;
-розрізняють спільне і відмінне у культурі японців та китайців.
МОВ Читаємо
-з увагою сприймає усний текст;
-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;
-читає правильно та виразно вголос різні тексти;
-ставить запитання за змістом;
-розповідає,про що текст;
-знаходить у тексті незнайомі слова,робить спроби пояснити їхнє значення.
МАО Числа.Дії з числами.
-утворює натуральні числа;перетворює інформацію у схематичний рисунок,схему,числовий вираз;
-впорядковує,порівнює,групує дані,застосовуючи прості моделі.
ТИЖДЕНЬ 12 «ВЕЛИКИЙ ШОВКОВИЙ ШЛЯХ» |
|||
28.11 |
76. |
Стародавня Азія |
с. 100 |
29.11 |
77. |
Медицина Персії |
с. 101 |
30.11 01.12 |
78. |
Яка вона, Індія |
с. 102 |
79. |
Індійські прянощі.Мистецтво мехенди.Тематична диагностична робота./Перевірка навченості/ |
с. 103-104 |
|
02.12 02.12 |
80. |
Вправи з мови МОВ |
|
81. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
03.12 |
82. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні:
-знаходять на карті розташування Великого шовкового шляху;
-розповідають про історичні та культурні особливості народів Азії;
-описують здобутки та винаходи мешканців Стародавньої Азії;
-розпізнають арабські та єгипетські цифри;
-вміють розпізнавати різноманітні прянощі;
-наводять приклади ознак інфекційних захворювань.
Тематична диагностична робота.Очікуваня.Показують ПАР на карті,називають тварини і рослини.Азія на карті світу.Еверест.Рослини та тварина азійського континенту.Японія та Китай на карті.Символи.Великий шовковий шлях на карті.Культурні особливості народів Азії.
МОВ
-з увагою сприймає усні реплики й доречно реагує на усну інформацію;
-перепитує співрозмовника для уточнення інформації;
-сприймає монологічне висловлення.
Читаємо
-читає правильно та виразно вголос різні тексти;
-ставить запитання за змістом тексту.
МАО Числа.Дії з числами.
-досліджує,що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції;
-демонструє,що таке цілий предмет і його частина-половина,третина,чверть;
-описує послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання.
Робота з даними
Збирає дані,що відображають повсякденні проблеми,на основі запровадженого опитування;
-зчитує дані таблиць,піктограм,схем.
Європейська спільнота |
|||
ТИЖДЕНЬ 13 «ГОЛОВНЕ ПРО ЄВРОПУ» |
|||
05.12
|
83. |
Рекорди Європи |
с. 109 |
06.12 |
84. |
Тварини Європи |
с. 110 |
07.12 |
85. |
Європейська спільнота держав.Україна-частина Європи. |
с. 111-112 |
|
|
|
|
08.12
08.12 09.12 |
86.
87. |
Родина. Виготовляємо браслет дружби. Вправи змови.МОВ |
с. 113-114, 116 |
88. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
09.12 |
89. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні:
-називають основні пам’ятки та традиції Європи;
-показують Європу на карті світу,називають води,що омивають;
-називають тварин,що живуть на території Європи;
-розповідають про Україну,як частину Європи.
МОВ Усно
-з повагою сприймає усні реплики й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
-перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації.
Читаємо
-прогнозує орієнтовний текст за заголовком та ілюстраціями;
-розповідає,про що текст,відповідає на запитання;
-малює або добирає ілюстрації до художнього тексту,створює аплікації.
МАО Числа.Дії з числами.
-досліджує,що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції;
-з’ясовує.яка інформація потрібна для розв’язання проблемного завдання,в тому числі й сюжетних задач;
-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом.
ТИЖДЕНЬ 14 «ВИВЧАЄМО ІСТОРІЮ ПІВДЕННОЇ ЄВРОПИ» |
|||
12.12 |
90. |
Стародавня Греція – батьківщина Олімпійських ігор |
с. 119-120 |
13.12 |
91. |
Водні процедури у Стародавньому Римі.Гігієнічні процедури. |
с. 121-122 |
14.12 |
|
|
|
92. |
Піца – символ Італії |
с. 123 |
|
15.12 15.12 16.12 |
93. 94. |
Зимові свята в Італії Вправи з мови.МОВ |
с. 124 |
95. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
16.12 |
96. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати щодня:
Наприкінці тижня учні:
-розповідають про українських паралімпійських спортсменов;
-показують Італію на карті світу,називаючи її символи та особливості історії;
-розповідають про Стародавній Рим,виокремлюючи акведуки,терми та амфітеатри;
-розповідають про святкування Різдва в Італії.
МОВ Усно.
-з увагою сприймає усні реплики й доречно реагує на усну інфромацію в діалозі;
-перепитує співрозмовника для уточнення інформації.
Читаємо
-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;
-розповідає про текст,відповідно на з питання за змістом прочитаного;
-малює або добирає ілюстрації до художнього тексту.
МАО Числа.Дії з числами.
-ділить конкретні об’єкти/групи об’єктів навпіл,на три, чотири рівні частини;
-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки.
ТИЖДЕНЬ 15 «ПАМ’ЯТКИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ» |
|||
19.12 |
97. |
Альпи – найвищі гори Європи |
с. 129 |
20.12 |
98. |
Європейські традиції захисту довкілля |
с. 130 |
21.12 |
99. |
Богемія: як виготовляють скло.Країна тюльпанів.Виготовляємо вітряк. |
с. 131 |
|
|
с. 133 |
|
22.12 22.12 23.12 |
100. 101. |
Європейські казкарі Вправи з мови.МОВ |
с. 134 |
102. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
23.12 |
103. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні:
-розповідають про Альпи,як найвищі гори Європи;
-показують Австралію на карті світу та розповідають про їх особливості;
-розповідають про символи та особливості Нідерландів;
-порівнюють українські та європейські казки.
МОВ Усно
-з увагою сприймає усні реплики й доречно реагує в діалозі;
-сприймає монологічне висловлення з конкретною метою;
-створює мапу думок.
Читаємо.
-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;
-розповідає,про що текст,відповідає на питання;
-розповідає про вчинки улюблених героїв.
МАО Числа.Дії з числами.
-з’ясовує яка інформація потрібна для розв’язання проблемного завдання;
-застосовує різні способи виконання аріфметичних дій з числами.
ТИЖДЕНЬ 16 «РІЗДВО У ПІВНІЧНІЙ ЄВРОПІ» |
|||
26.12 |
104. |
Королівство Велика Британія |
с. 137 |
27.12 |
105. |
Святвечір у Норвегії |
с. 138 |
28.12 |
106. |
Різдво за полярним колом.Лапландія-батьківщина Санта Клауса. |
с. 139-140 |
|
|
|
|
29.12
29.12 30.12
|
107.
108. |
Виготовляємо листівку Тематична Диагностична робота/перевірка навченості/ Вправи з мови.МОВ |
с. 141-143 |
109. |
Вправи з мови МОВ |
|
|
30.12 |
110. |
Вправи з математики МАО |
|
Очікувані результати тижня:
Наприкінці тижня учні:
-розповідають про особливості Великої Британії;
-показують Норвегію на карті світу та розповідають про святкування Різдва в цій країні;
-розповідають чому Ісландію вважають однією з кращих країн для життя;
-розповідають про резиденцію Санта Клауса та вказують ,в якій країні та місті вона знаходиться;
-порівнюють українські та європейські традиції святкування Різдва
Тематична диагностична робота.Очікування.Європа на карті.Європейська спільнота.Україна частина Європи.Українські параалімпійські спортсмени.Італія на карті світу.Символи,традиції.Альпи на карті світу.Австралія.особливості.Нідерланди,Особливості.Велика Брітанія,особливості.Ісландія.Норвегія.Традиції святкування різдва.
МОВ Письмово
-Обмінюється елементарними письмовими повідомленнями /записка,лист,вітівка/;
-розповідає зміст тексту.
МАО Лічба.
-лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього середовища/послідовно,хаотично,двійками.п’ятірками,десятками;
-відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів,що їх оточують.