Календарно -тематичний план ЯДС за підручником Т.Воронцової+ очікування

Про матеріал
Календарно-тематичний план з очікуваними результатами,теми діагностичних з очікуваними результатами.
Перегляд файлу

                                                                 ПОГОДЖЕНО

                                                                 Директор

                                                          ____________

                                                           Заступник директора  ВНР

                                                          ________

                                                          «____»____________2022р.

                                                           «____»____________2023р.

 

 

 

Календарно- тематичний план

     Я  ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

              Для 2-Б класу

 

вчителя початкових класів ЗЗСО I-II ступенів –ліцею «Гармонія» Мирноградської міської ради Донецької області

                           2022-2023 н.р.

 

                                             Програма

Наказ Міністерства освіти і науки від 12.08.2022 № 743-22

 

                                             


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

(Підручник для 2 класів закладів загальної середньої освіти (у 2-х ч.)/ Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, О. Л. Хомич, І. В. Гарбузюк,

Н. В. Андрук. – Київ: Видавництво «Алатон», 2019.)

 7 год на тиждень

Дата

з/п

Тема уроку

Примітка

І семестр

Збираємось у подорож

ТИЖДЕНЬ 1  «ЗНОВУ РАЗОМ»

01. 09

1.

Зміни впродовж літа

с. 7

 

01.09

 

2.

Зміни у нашому житті

МОВ Вправи з мови

с. 8

02. 09

 

3.

Правила класу

с. 9

 

Безпечна евакуація

с.10

02.09

 

4.

МОВ Вправи з мови

 

 

 

 

02. 09

5.

Вправи з  математики МАО

 

 

Очікувані результати тижня:

Наприкінці тижня учні розповідають:

.розповідають,чому вони хотіли б навчатися у цьому навчальному закладі;

.називають зміни,які відбулися з ними та їх оточенням впродовж літа;класифікують зміни за ознакою того,чи можуть вони на їх вплинути;

.формулюють правила поведінки у їдальні,класі,на шкільному майданчику;

.демонструють вміння знаходити план евакуації.

.розпізнає та описує небезпеку вдома ,в довкіллі;

пояснює від чого залежить безпека на вулиці,вдома. у школі;

.визначає здорові та шкідливі звички,правила догляду за органами тіла,

.досліджує здорові та негативні впливи на вибір здорової їжі.

 

МОВ Усно.

.обговорює з іншими інформацію,яка зацікавила;

.підтримує і ініціює діалог на теми,які викликають зацікавлення;

.розповідає про те ,шо вразило;про події свого життя.

        Читаємо.

.добирає потрібну інформацію із графічного тексту;

.знаходить у тексті незнайомі слова,робить спроби пояснити їхнє значення;розповідає про вчинки улюблених героїв.

Письмово.Створює невеликі висловлення на добре знайому тему,записує їх розбірливо.

МАО.Уживає в мовленні порядкові числівники;визначає істотні,спільні та відмінні ознаки об’єктів;розбиває об’єкти на групи.Співвідносить кількість об’єктів.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу;

-читає і записує натуральні числа/до100/;

-досліджує,що одна і та ж цифра набуває різного значення залежно від своєї позиції.

ТИЖДЕНЬ 2 «БЕЗПЕКА НА ДОРОГАХ»

05. 09

6.

Дороги: тоді й зараз

с. 15

06. 09

7.

На перехресті

с. 16

07. 09

 

08.09

 

08.09

8.

 

9.

Увага: автомобіль!Виготовляємо макет автомобіля

Як знайти дорогу.Диагностична робота.+контроль/жива і нежива природа/Вхідна.

 

с. 17-18,19

 

с.20

10.

Вправи з мови МОВ

 

 

09.09

 

 

 

11.

Вправи з мови МОВ

 

09. 09

12.

Вправи з математики МАО

 

 

Очікувані результати за тиждень.

Наприкінці тижня учні:

.називають види доріг за матеріалом покриття;

.розпізнають регульовані та нерегульовані перехрестя;

.демонструють вміння безпечного переходу проїзної частини дороги через

регульовані  та нерегульовані пішохідні переходи;

пояснюють,чому потрібно дотримуватися правил безпеки на дорогах;

демонструють вміння прокладати маршрут за допомогою навігатора.

.співпрацює в групах для дослідження спільних цілей.

 

Диагностична робота /повторювання/- очікування:учні називають державні та народні символи,називають ознаки літа,осені;складають невеликі розповіді-опис “Мій двір”,”Моя вулиця”/рослини,тварини/,також правила поведінки на уроці.

Речі ,які потрібні для навчання.

 

 

МОВЧитаємо:

.читає правильно та виразно вголос різні тексти/вірші,народні та літературні казки,оповідання,графічні та інформаційні тексти/залежно від мети читання;

.ставить запитання за змістом для уточнення свого розуміння;

.розповідає,про що текст,відповідає на запитання за змістом.

Письмово.Записує слова та речення.Знаходить незнайомі слова-пояснює .

 

МАО Лічба

.лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу/розташовані послідовно,по колу,хаотично,двійками,трійками,.п’ятірками,десятками;

,порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Дії з числами:

.читає і записує натуральні числа/до 100/ та нуль словами і цифрами;

.знаходить потрібну інформацію,використовуючи зокрема й засоби ІКТ.

ТИЖДЕНЬ 3  «БЕРЕЖЕМО ЗДОРОВ’Я»

12. 09

13.

Корисні та шкідливі звички

с. 23

13. 09

14.

Режим дня і здоров'я

с. 24-25

14. 09

1509

15.

Здоровий сніданок. «Швидка їжа»

с. 26-27

16.

Зустрічаємо гостей

с.29-30

15. 09

16.09

17.

Вправи змови МОВ

 

18.

Вправи з мови МОВ

 

16. 09

19.

Вправи з  математики МАО

 

 

Очікувані результати наприкінці тижня:

Наприкінці тижня учні:

.розповідають,що таке звичка;

.наводять приклади корисних звичок;

.демонструють,вміння дотримуватися режиму дня,правил столового етикету;

.пояснюють.чому потрібно дбайливо ставитися до здоров’я;

.моделюють ситуацію безпечної поведінки за комп’ютером;

.розповідають про вплив харчування на здоров’я людини.

 

МОВ Читаємо

-пояснює зв’язок тексту із власним досвідом ,навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.

Письмово

=записує окремі слова та речення,дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,а також слів,які пишуться так,як вимовляються;

-відновлює деформований текст.

 

МАО Лічба

-порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками;

-об’єднує об’єкти у групу за спільними ознаками;

-розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою.

Просторові відношення.

-вставляє відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі/лівіше,правіше,вище,нижче тощо/;

Відтворює досліджувані геометричні форми/вирізає,наклеює,малює,моделює/,використовуючи для цього не лише готові геометричні форми,а й упізнані у предметах навколишнього світу.

ТИЖДЕНЬ 4  «НАША ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ»

19. 09

20.

Наша планета

с. 33

20. 09

21.

Материки і континенти. Виготовляємо карту півкуль

с. 34

21. 09

22.09

 

23.09

22.

23.

Повітря – «ковдра» Землі.Клімат

Куди відлітають лелеки.

с. 35-36.37-38 с.39

24.

Вправи з мови МОВ

 

 

24.09

 

 

 

25.

Вправи з мови МОВ

 

25. 09

26.

 Вправи з математики МАО

 

 

Очікувані результати тижня:

Наприкінці тижня учні:

-розповідають основні відомості про планету Земля;

-знаходять на карті світу та глобусі екватор,полюси Землі, материки,континенти, та океани;

-пояснюють,чому потрібно бережливо ставитися до Землі;

-демонструють вміння дізнаватися прогноз погоди в інтернеті;

-вміють розпізнавати кліматичні пояси;

-пояснюють .Як взаємопов’язані жива і нежива природа,людина і природа;

- висловлюють власну позицію щодо протидії забруднення повітря,своєї участі у справі збереження природи планети,дослідження навколишнього світу.

 

МОВ Усно

-з увагою сприймає монологічне висловлювання/казка,розповідь, вірші,інструкції до виконання завдань тощо/ З конкретною метою;-з увагою сприймає усні реплики й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

-перепитує співрозмовника для уточнення  почутої інформації;

-ставить запитання до усного повідомлення для отримання інформації;

-розповідає про власні почуття та емоції.

 

МАО Числа.Дії з числами

-досліджує,що одна і таж цифра в записі числа набуває різні значення,залежно від своєї позиції;демонструє,що таке цілий предмет і його частина-половина,третина,чверть;

-перетворює інформацію/почуту,побачену,прочитану/ у схематичний рисунок,схему,таблицю,числовий вираз/;

-з’ясовує.яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання,в тому числі й сюжетних задач;

-описує/коментує/послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання за допомогою дорослого або самостійно.

Досліджуємо Африку

ТИЖДЕНЬ 5  «ГОЛОВНЕ ПРО АФРИКУ»

 26.09

27.

Рекорди Африки

с. 43

 

 

 

 

27.09

28.

Пустеля Сахара

с. 44

28.09

 

 

29.09

 

29.09

29.

 

 

30.

 

Тварини-рекордсмени. Виготовляємо макет слона

 

Безпека мандрівника

с. 45-46,47-49

с.50.

31.

Вправи з мови МОВ

 

 

30.09

 

 

 

32.

Вправи з мови МОВ

 

30.09

33.

Вправи з  математики МАО

 

 

Очікувані результати тижня:

Наприкінці тижня учні:-знають розташування африканського континенту;

-показують Африку на карті світу;

-називають тварин Африки та описують їх;

-розповідаютьдеякі факти про африканський континент,його природу.історію та культурні надбання народів Африки;

-демонструють вміння передавати інформаційні повідомлення;

-описують способи досліджень,які використовують палеонтологи та архиологи;

-демонструють вміння проводити гігієнічну та антисептичну обробку рук.

 

МОВ Читаємо

-читає правильно  та виразно вголос різні тексти;

-пояснює роль ілюстрації,таблиць,графіків,схем длч глибшого розуміння змісту тексту;

-розповідає  про текст,відповідає на запитання за змістом прочитаного;

-знаходить у тексті незнайомі слова.робить спроби пояснити Їхнє значення,виходячи з контенту.

 

МАО Числа.Дії з числами.

-утворює натуральні числа числа прилічуванням в відлічуванням одиниці;

-перетворює інформацію/почуту,побачену,прочитану/ у схематичний рисунок,схему.таблицю,числовий вираз;

-з’ясовує.яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання,в тому числі й сюжетних задач;описує/коментує/ послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання.

ТИЖДЕНЬ 6  «СТАРОДАВНІЙ ЄГИПЕТ»

03.10

34.

Єгипет – інженерна спеціалізація

с. 53

04.10

35.

Фараони і піраміди

с. 54

05.1006.10

36.

Медицина Стародавнього Єгипту

с. 56-57

37.

Культура і традиції єгиптян.

с.58,60

06.10

07.10

38.

Вправи з мови МАО

 

39.

Вправи з мови МОВ

 

07.10

40.

Вправи з  математики МАО

 

 

Очікувані результати тижня:

Наприкінці тижня учні:

-знаходять Єгипет на карті світу;

-наводять приклади символів Єгипту;

-описують національний одяг та аксесуари давніх єгиптян;

-пояснюють.як правильно чистити зуби;

-розповідають про кодування інформації;

-описують процес розв’язування ребусів;

-демонструють вміння створювати ребуси за допомогою спеціальної програми.

 

МОВ Читаємо

-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстрацією;

-ставить запитання за змістом тексту для уточнення інформації;

-визначає послідовність подій у художньому тексті;

-досліджує особливості казки,вірша.оповідання;

-пояснює роль ілюстрацій.таблиць.схем, для глибокого розуміння тексту;

-обирає тексти для читання.

 

МАО Числа.Дії з числами

-утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці;

-перетворює інформацію у схематичний рисунок, таблицю,числовий вираз;

-з’ясовує,яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання;

-описує послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання.


ТИЖДЕНЬ 7  «КЕНІЯ – ЗЕМЛЯ МАСАЇВ»

 10.10

41.

Знайомство з Кенією

с. 63

 11.10

12.10

42.

Плем’я масаї

с. 64-65

43.

Озеро Накуру .Комахи Кенії.

с. 67-68

 13.10

 

13.10

14.10

44.

Звірі Кенії.Виготовляємо макет

жирафи.Тематична диагностична робота/перевірка навченості/

с.69-70

45.

46.

 

Вправи з мова МОВ.

 Вправи з мови МОВ

 

 14.10

47.

Вправи з  математики МАО

 

 

 

Очікувані результати тижня:

Наприкінці тижня учні:

-називають символи Кенії;

-описують побут та життя людей племені масаї;

-показують Кенію на карті світу,називають країн-сусідів;

-розповідають про життя термітів та порівнюють їх з мурахами.

Тематична диагностична робота.Очікування.Учні знаходять на карті екватор,полюси,материки.Показують Африку.Називають тварин Африки.Знаходять Єгипет.Називають символи.Побут  та життя людей племені масаї.Показують Кенію.

 

МОВ  Читаємо

-з увагою сприймає усні реплики й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

-ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння;

-визначає послідовність подій у художньому тексті;

-досліджує особливості казки;

-пояснює роль ілюстрацій,таблиць,графіків,схем для глибокого розуміння тексту.

 

МАО Числа.Дії з числами

-перетворює інформацію у схематичний рисунок, схему,таблицю,числовий вираз;

-обчислює суму.різницю;

-зчитує дані з таблиць,піктограм,схем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 8 “Безпека життєдіяльності”

 

Дата

№п/п

Тема

Примітки

17.10

48.

Правила дорожнього руху.Правила пішохідного руху.Безпека у довкіллі.

 

18.10

49.

Правила безпеки під час використання побутової техніки та побутової хімії.Протимінна безпека.Повітряна тривога.

 

19.10

50.

Способи дій та самопомочі в умовах надзвичайних ситуацій/аварії,стихійного лиха,вибуху тощо/

 

20.10

51.

Правила власної та взаємної безпеки з цифровими пристроями.Відповідальність та безпека в інформаційному просторі.

 

20.10

52.

Вправи з мови МОВ

 

21.10

53.

Вправи з мови МОВ

 

21.10

54.

Вправи з математики МАО

 

 

Очікувані результати  тижня:

Наприкінці тижня учні:

.обирає безпечну дорогу;розробляє безпечний маршрут;

.пояснює,як  правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі;

.пояснює можливі небезпеки.з якими може стикатися людина в довкіллі;

.пояснює правила безпечної поведінки вдома/з побутовими приладами,речовинами;

.розрізняє підозрілі предмети/забуті речі,іграшки, телефони,зброю і її елементи/

.визначає осіб,які можуть надати допомогі у разі небезпеки;

.посянює та знаходить способи допомоги собі та іншим у разі надзвичайної ситуації;

.дотримується безпечного режиму роботи з цифровими пристроями;

.зберігає конфіденційність особистої інформації та пояснює необхідність цього;

.розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослим;

.звертається по допомогу,коли є сумніви з приводу змісту чи співрозмовника в мережах і реальному житті.

.знають про повітряну тривогу і розповідають які дії треба застосувати.

МОВ Читаємо:розповідаємо про улюблених героїв;переказуємо зміст прочитаного;визначаємо жанр тексту.Письмово:записуємо речення під диктовку.

МАО Записуємо коротку умову задачі;розв’язуємо вирази на додавання та віднімання з двоцифровими числами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 9  «ПІВДЕННА АФРИКА І МАДАГАСКАР»

07.11

55.

Південно-Африканська Республіка

с. 73

08.11

 

56.

Пам’ятки Південної Африки

с. 74

          09.11

 

57.

Рослини Південної Африки.Тварини.

с. 75-76

 

 

 

10.11

 

10.11

11.11

58.

 

59.

Мадагаскар – острів лемурів. Виготовляємо макет лемура

Вправи з мови.МОВ

с. 77-78

60.

Вправи з мови .МОВ 

 

11.11

61.

 Вправи з  математики.МАО

 

 

 

Очікувані результати тижня:

Наприкінці тижня учні:

-називають столиці,пам’ятки та головні річки Південної Африки;

-показують ПАР на карті світу,називають країн-сусідів;

-називають тварин,рослини,які ростуть та живуть в ПАР;

-розповідають про спосіб життя лемурів,порівнюють їх із представниками котячих.

 

МОВ  Читаємо

-прогнозує орієнтовний текст за заголовком та ілюстраціями;

-розповідає про що текст,відповідає на питання;

-знаходить у тексті незнайомі слова,робить спроби пояснити їхнє значення;

-малює або добирає ілюстрації к тексту.

 

МАО Числа.Дії з числами

-утворює натуральні числа прилічування або відлічування одиниці;

-співвідносить кількість об’єктів навколишнього  середовища з відповідним натуральним числом.

Дивовижна Азія

ТИЖДЕНЬ 10  «ГОЛОВНЕ ПРО АЗІЮ»

14.11

63.

Рекорди Азії

с. 83

15.11

64.

Підкорюємо гірські вершини

с. 84

16.11

65.

Тварини Азії.Всесвітній день вітань

с. 85-87

 

 

 

17.11

17.11

18.11

66.

67.

Виготовляємо макет панди

Вправи з мови.МОВ

с. 86

68.

Вправи з мови МОВ

 

18.11

69.

Вправи з математики МАО

 

 

 

Очікувані результати тижня:

Наприкінці тижня учні:

-демонструють уміння знаходити Азію на карті світу та глобусі;

-називають цікаві факти про цей континент;

-наводять приклади країн,розташованих на азійському континенті;

-розповідають про підкорення українцями Евересту;наводять приклади рослин і тварин,які мешкають на азійському континенті;

-розповідають про значення привітань у житті людей.

 

МОВ   Письмово

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою;

-записує окремі слова та речення,дотримуючись опрацьованих правил.

 

МАО  Геометричні фігури

-встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі

 

          Числа.Дії з числами

-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середрвища з відповідним натуральним числом;

-з’ясовує.яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання;

-з’ясовує,чи існує інший шлях розв’язування проблемної ситуації,робить відповідний висновок.

ТИЖДЕНЬ 11   «ПОДОРОЖ ДО ЯПОНІЇ ТА КИТАЮ»

21.11

70.

Піднебесна імперія

с. 91-92

22.11

71.

Країна, де сходить сонце

с. 95, 97

23.11

 

71.

Свята у Японії і Китаї. Виготовляємо дракона Рослини Китаю та Яппонії.

с. 93-94,98

 

 

 

24.11

24.11

25.11

72.

73.

Поважаймо особистий простір

Вправи з мови.МОВ

с. 96

74.

Вправи з мови МОВ

 

25.11

75.

Вправи з  математики МАО

 

 

 

Очікувані результати тижня:Наприкінці тижня учні:

-називають символи Японії та Китаю;

-описують національний одяг китайців та японців;

-знаходять Японію та Китай на карті світу;

-пояснюють ,як потрібно поважати особистий простір;

-розповідають про процес виготовлення шовку;

-розрізняють спільне  і відмінне у культурі японців та китайців.

 

 

МОВ Читаємо

-з увагою сприймає усний текст;

-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

-читає правильно та виразно  вголос різні тексти;

-ставить запитання за змістом;

-розповідає,про що текст;

-знаходить у тексті незнайомі слова,робить спроби пояснити їхнє значення.

 

МАО  Числа.Дії з числами.

-утворює натуральні числа;перетворює інформацію у схематичний рисунок,схему,числовий вираз;

-впорядковує,порівнює,групує дані,застосовуючи прості моделі.

ТИЖДЕНЬ 12   «ВЕЛИКИЙ ШОВКОВИЙ ШЛЯХ»

28.11

76.

Стародавня Азія

с. 100

29.11

77.

Медицина Персії

с. 101

30.11

01.12

78.

Яка вона, Індія

с. 102

79.

Індійські прянощі.Мистецтво мехенди.Тематична диагностична робота./Перевірка навченості/

с. 103-104

02.12

02.12

80.

Вправи з мови МОВ

 

81.

Вправи з мови МОВ

 

03.12

82.

 Вправи з  математики МАО

 

 

 

 

Очікувані результати тижня:

Наприкінці тижня учні:

-знаходять на карті розташування Великого шовкового шляху;

-розповідають про історичні та культурні особливості народів Азії;

-описують здобутки та винаходи мешканців Стародавньої Азії;

-розпізнають арабські та єгипетські цифри;

-вміють розпізнавати різноманітні прянощі;

-наводять приклади ознак інфекційних захворювань.

Тематична диагностична робота.Очікуваня.Показують ПАР на карті,називають тварини і рослини.Азія на карті світу.Еверест.Рослини та тварина азійського континенту.Японія та Китай на карті.Символи.Великий шовковий шлях на карті.Культурні особливості народів Азії.

 

МОВ

-з увагою сприймає усні реплики й доречно реагує на усну інформацію;

-перепитує співрозмовника для уточнення інформації;

-сприймає монологічне висловлення.

Читаємо

-читає правильно та виразно вголос різні тексти;

-ставить запитання за змістом тексту.

 

МАО Числа.Дії з числами.

-досліджує,що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції;

-демонструє,що таке цілий предмет і його частина-половина,третина,чверть;

-описує послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання.

          Робота з даними

Збирає дані,що відображають повсякденні проблеми,на основі запровадженого опитування;

-зчитує дані таблиць,піктограм,схем.

 


Європейська спільнота

ТИЖДЕНЬ 13   «ГОЛОВНЕ ПРО ЄВРОПУ»

05.12

 

83.

Рекорди Європи

с. 109

06.12

84.

Тварини Європи

с. 110

07.12

85.

Європейська спільнота держав.Україна-частина Європи.

с. 111-112

 

 

 

08.12

 

08.12

09.12

86.

 

87.

Родина. Виготовляємо браслет дружби.

Вправи змови.МОВ

с. 113-114, 116

88.

Вправи з мови МОВ

 

09.12

89.

Вправи з  математики МАО

 

 

 

 

Очікувані результати тижня:

Наприкінці тижня учні:

-називають основні пам’ятки та традиції Європи;

-показують Європу на карті світу,називають води,що омивають;

-називають тварин,що живуть на території Європи;

-розповідають про Україну,як частину Європи.

 

МОВ Усно

-з повагою сприймає усні реплики й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

-перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації.

    

         Читаємо

-прогнозує орієнтовний текст за заголовком та ілюстраціями;

-розповідає,про що текст,відповідає на запитання;

-малює або добирає ілюстрації до художнього тексту,створює аплікації.

 

МАО Числа.Дії з числами.

-досліджує,що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції;

-з’ясовує.яка інформація потрібна для розв’язання проблемного завдання,в тому числі й сюжетних задач;

-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом.

ТИЖДЕНЬ 14   «ВИВЧАЄМО ІСТОРІЮ ПІВДЕННОЇ ЄВРОПИ»

12.12

90.

Стародавня Греція – батьківщина Олімпійських ігор

с. 119-120

13.12

91.

Водні процедури у Стародавньому Римі.Гігієнічні процедури.

с. 121-122

14.12

 

 

 

92.

Піца – символ Італії

с. 123

15.12

15.12

16.12

93.

94.

Зимові свята в Італії

Вправи з мови.МОВ

с. 124

95.

Вправи з мови  МОВ

 

16.12

96.

Вправи з математики МАО

 

 

 

 

Очікувані результати щодня:

Наприкінці тижня учні:

-розповідають про українських паралімпійських спортсменов;

-показують Італію на карті світу,називаючи її символи та особливості історії;

-розповідають про Стародавній Рим,виокремлюючи акведуки,терми та амфітеатри;

-розповідають про святкування Різдва в Італії.

 

МОВ Усно.

-з увагою сприймає усні реплики й доречно реагує на усну інфромацію в діалозі;

-перепитує співрозмовника для уточнення інформації.

   Читаємо

-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

-розповідає про текст,відповідно на з питання за змістом прочитаного;

-малює або добирає ілюстрації до художнього тексту.

 

МАО  Числа.Дії з числами.

-ділить конкретні об’єкти/групи об’єктів навпіл,на три, чотири рівні частини;

-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки.

ТИЖДЕНЬ 15   «ПАМ’ЯТКИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ»

19.12

97.

Альпи – найвищі гори Європи

с. 129

20.12

98.

Європейські традиції захисту довкілля

с. 130

21.12

99.

Богемія: як виготовляють скло.Країна тюльпанів.Виготовляємо вітряк.

с. 131

 

 

с. 133

22.12

22.12

23.12

100.

101.

Європейські казкарі

Вправи з мови.МОВ

с. 134

102.

Вправи з мови МОВ

 

23.12

103.

Вправи з математики МАО

 

 

 

 

Очікувані результати тижня:

Наприкінці тижня учні:

-розповідають про Альпи,як найвищі гори Європи;

-показують Австралію на карті світу та розповідають про їх особливості;

-розповідають про символи та особливості Нідерландів;

-порівнюють українські та європейські казки.

 

МОВ Усно

-з увагою сприймає усні реплики й доречно реагує в діалозі;

-сприймає монологічне висловлення з конкретною метою;

-створює мапу думок.

          Читаємо.

-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

-розповідає,про що текст,відповідає на питання;

-розповідає про вчинки улюблених героїв.

 

МАО Числа.Дії з числами.

-з’ясовує яка інформація потрібна для розв’язання проблемного завдання;

-застосовує різні способи виконання аріфметичних дій з числами.

ТИЖДЕНЬ 16   «РІЗДВО У ПІВНІЧНІЙ ЄВРОПІ»

26.12

104.

Королівство Велика Британія

с. 137

27.12

105.

Святвечір у Норвегії

с. 138

28.12

106.

Різдво за полярним колом.Лапландія-батьківщина Санта Клауса.

с. 139-140

 

 

 

29.12

 

 

29.12

30.12

 

107.

 

 

108.

Виготовляємо листівку

Тематична Диагностична робота/перевірка навченості/

Вправи з мови.МОВ

с. 141-143

109.

Вправи з мови МОВ

 

30.12

110.

Вправи з математики МАО

 

 

Очікувані результати тижня:

Наприкінці тижня учні:

-розповідають про особливості Великої Британії;

-показують Норвегію на карті світу та розповідають про святкування Різдва в цій країні;

-розповідають чому Ісландію вважають однією з кращих країн для життя;

-розповідають про резиденцію Санта Клауса та вказують ,в якій країні та місті вона знаходиться;

-порівнюють українські та європейські традиції святкування Різдва

Тематична диагностична робота.Очікування.Європа на карті.Європейська спільнота.Україна частина Європи.Українські параалімпійські спортсмени.Італія на карті світу.Символи,традиції.Альпи на карті світу.Австралія.особливості.Нідерланди,Особливості.Велика Брітанія,особливості.Ісландія.Норвегія.Традиції святкування різдва.

 

МОВ Письмово

-Обмінюється  елементарними письмовими повідомленнями /записка,лист,вітівка/;

-розповідає зміст тексту.

 

МАО  Лічба.

-лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього середовища/послідовно,хаотично,двійками.п’ятірками,десятками;

-відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів,що їх оточують.

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
953
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку